Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha

KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha

Avtor: Christine Harvey, Bill Sykes

 

Cena z DDV: 29,06 €

 

 

Opis:

 
ISBN:961-6312-82-0
Vezava:Mehka
Format:14,8 x 21 cm
Obseg:236 str.
Leto izdaje:2006
Založba:


Opis vsebine:

Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo?

 

Povečajte dobiček s temi zmagovitimi tehnikami!

 

V knjigi Kako do dobička avtorjev Christine Harvey in Billa Sykesa boste s pomočjo primerov spoznali, kako sposobnost motiviranja in razumevanja ljudi izjemno vpliva na uspešnost poslovanja podjetja in kako so ljudje ta načela uporabili v svojih življenjih in poslu.

 

Spoznali boste ljudi, ki so izjemno povečali obseg svoje prodaje, pa jim tega ne bi nihče napovedal; ljudi, ki so se povzpeli na mesto voditeljev v svojem okolju; ljudi, katerih dragocene zamisli vplivajo na druge. Videli boste, da je moč ista načela uspešno uporabiti v ZDA, Angliji, na Japonskem, v Kanadi in Avstraliji - po vsem svetu.

 

Izbrani primeri vam bodo pokazali pot in vas navdihnili, da boste načela začeli uporabljati. Pomagali vam bodo povečati obseg poslovanja, saj boste svoje podjetje, izdelek in zamisli kar najučinkoviteje umestili na trg.

 

Samostojni podjetnik bi utegnil zlahka zamahniti z roko ob mnogih zamislih v tej knjigi, češ da se nanašajo le na zaposlene, managerje in lastnike podjetij. Vendar pomislite - tudi vi ste lastnik svojega podjetja.

 

Ko boste brali knjigo, ne pozabite, da ne ponujate le enkratnih izdelkov in storitev, pač pa celotno poslovno priložnost. In ko Christine govori o zaposlenih, se spomnite na svojo ekipo ali organizacijo in vedite, da ne delajo za vas - delajo zaradi vas.

 

 

Ključne besede:

denar, dobiček, kariera, konkurenca, kupci, nakupovanje, posel, poslovanje, pospeševanje prodaje, prvi vtis, prodaja, stranke, trženje, uspeh

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Sprožilci

 

Sprožilci

Joseph Sugarman

 

30 prodajnih orodij, s katerimi lahko nadzorujete misli vaše stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup.



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


ZIGLAR O PRODAJI

 

ZIGLAR O PRODAJI

Zig Ziglar

 

Priročnik za popolno prodajo > Naučite se zmagovitih prodajnih taktik in postanite popolni profesionalni prodajalec



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



CD & DVD » Prodaja & marketing


Povečanje učinkovitosti v prodaji - vodenje prodaje in nagrajevanje (CD)

 

Povečanje učinkovitosti v prodaji - vodenje prodaje in nagrajevanje (CD)

Aleš Lisac, David Djukić

 

Večno vprašanje podjetnikov - kako znižati stroške in povečati prodajo? Vaši prodajalci niso tako uspešni kot bi si želeli?



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

 

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Bojan Jus

 

Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Če hočeš imeti znanje, vsak dan dodaj kaj. Če te mika postati moder, vsak dan kaj odvzemi.

Lao Ce

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.