Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Virusni marketing

Virusni marketing

Avtor: Seth Godin

 

Cena z DDV: 24,85 €

 


Opis:

 
Koda:9789616372299
ISBN:961-6372-29-7
Vezava:Trda
Format:15,5 x 22 cm
Obseg:188 str.
Leto izdaje:2004
Založba:

Opomba:

Naslov izvirnika: Unleasing the Ideavirus > Moč virusne ideje - Virusni marketing > Prevod: Špela Vintar, Pavel Koltaj


Opis vsebine:

MOČ VIRUSNE IDEJE - KAKO PRIDETE OD IDEJE DO TRŽNE EPIDEMIJE

 

Prenehajte nadlegovati ljudi z vsiljivim trženjem. Sprožite epidemijo s svojimi idejami, tako da spodbudite svoje kupce, da opravljajo marketing namesto vas.

 

Knjiga, ki je sprožila marketinško revolucijo.

 

V nasprotju s tradicionalno marketinško modrostjo, ki poskuša šteti, meriti in manipulirati z razširjanjem informacij, Seth Godin trdi, da se informacije najhitreje širijo med kupci samimi in ne od tržnika do kupca. Godin je ta revolucionaren koncept dialoga med kupci poimenoval virusna ideja (ideavirus), v svoji knjigi pa veselo spodbuja tržnike, da ustvarijo ugodno okolje, v katerem se bodo njihove ideje lahko množile in širile.

 

Godin na zelo zanimiv in poučen način predstavlja primere podjetij, kot so PayPal, Hotmail, GeoCities in celo Volkswagen, ki so uspešno razširili svoje virusne ideje. Avtor ponudi 'recept' za kreiranje virusne ideje, opiše ključne sestavine za njeno uspešno in hitro širitev ter pokaže, kako lahko vsako podjetje, veliko in majho, uspe s pomočjo virusnega trženja v svetu, ki mu ni več mar za tradicionalni marketing in oglaševanje.

 

"To je prevratniška knjiga. Trdi, da tržniki niso več - in ne smejo biti - v središču uspešnega marketinga. Kupec je! Ste pripravljeni na to"
-Iz predgovora Malcolma Gladwella, avtorja Prelomne točke (The Tipping Point)

 

"To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar."
-Guy Kawasaki, direktor garage.com in avtor knjige Rules for Revolutionaries

 

"Seth ne samo da razume, zakaj gre, ampak to tudi jasno in razumljivo pove. Moč virusne ideje je živ dokaz za to."
-Doc Searls, avtor knjige The Cluetrain Manifesto

 

Seth Godin je avtor številnih knjig med drugim tudi velike uspešnice Trženje z dovoljenjem. Sredi devetdesetih let je ustanovil Yoyodyne prvo podjetje, ki je zasnovalo akcije direktne pošte s pomočjo interneta. Med stotinami njihovih strank so bili tudi AT&T, Columbia records, H&R Block itd. Podjetje je konec devetdesetih prevzel Yahoo kjer je Godin postal podpredsednik odgovoren za direktno trženje.
Od leta 2000 se posveča predvsem pisanju in predavanjem.  

 

Ključne besede:

Seth Godin, delovanje tržišča, moč ideje, konkurenca, marketing, marketinške strategije, nakupovanje, poslovna rast, pospeševanje prodaje, potencialne stranke, prodaja, storitve, storitveni marketing, trženje, tržišče, virusne ideje, uspeh v prodaji

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba


Izkoristite moč kreativnega mišljenja > Finančni uspeh

 

Izkoristite moč kreativnega mišljenja > Finančni uspeh

Wallace Delois Wattles

 

"Svet napreduje samo po tistih, ki več kot izpolnjujejo svoje sedanje položaje." Predpostavke iz te knjige so bile preizkušane skozi leta in desetletja, knjiga Finančni uspeh je obogatila in navdihnila milijone življenj.



Knjige » Osebnostna rast » Motivacija


Blaginja - Kako jo pritegniti

 

Blaginja - Kako jo pritegniti

Orison Swett Marden

 

Vse v človekom življenju, vse v univerzumu, temelji na univerzalnem zakonu, in zakon blaginje in obilja je prav tako določen kot je zakon gravitacije, prav tako nezmotljiv, kot so matematični zakoni ...



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Deluje! Slavna rdeča knjižica, ki uresniči vaše sanje

 

Deluje! Slavna rdeča knjižica, ki uresniči vaše sanje

Roy Herbert Jarrett

 

Kratek, jasen, uspešen načrt s pravili, pojasnili in predlogi - sugestijami za izboljšanje vašega življenja. Tisoči, ki so si s pomočjo te knjižice izboljšali življenje, bodo pritrdili dejstvu, da Deluje!



Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba


Finančna inteligenca - knjižni komplet, 2 knjigi (Finančni uspeh, Blaginja)

 

Finančna inteligenca - knjižni komplet, 2 knjigi (Finančni uspeh, Blaginja)

Wallace Delois Wattles, Orison Swett Marden

 

Knjiga Blaginja vsebuje 23 nadvse navdihujočih poglavij, ki bralca motivirajo in vzpodbujajo k finančni svobodi * Znanost bogatenja je zanesljiva in dostopna vsakomur. Obilje je vaša rojstna pravica.



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Marketinški genij

 

Marketinški genij

Peter Fisk

 

Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Če mislite, da zmorete, ali če mislite, da ne zmorete - v obeh primerih imate prav.

Henry Ford

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.