Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Korak pred konkurenco 1. del

Korak pred konkurenco 1. del

Avtor: Aleš Lisac

 

Cena z DDV: 24,85 €

 

 

Opis:

 
ISBN:961-6312-10-3
Vezava:Mehka
Format:30 x 21 cm
Obseg:188 str.
Leto izdaje:2000
Založba:


Opis vsebine:

Priročnik, s pomočjo katerega boste pometli s konkurenco in jo pustili daleč za sabo.

 

V knjigi avtorja mag. Aleša Lisca boste našli ideje in nasvete za povečanje prodaje in dobička, ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate. Seznanili se boste z učinkovitimi marketinškimi metodami, ki jih uporabljajo podjetja iz različnih panog v Sloveniji in v svetu. Enostavne, praktične, lahko razumljive marketinške metode za povečanje prodaje in dobička, ki ne bodo izpraznile vaših žepov.

 

Marketing je največji vzvod, ki je na voljo vsakemu podjetniku. Boljši marketing pomeni večjo prodajo, dobiček in hitrejšo rast podjetja. Mnogi podjetniki veliko razmišljajo o izdelku ali storitvi, organizaciji itd., zaradi prezaposlenosti pa pozabijo na najpomembnejše - marketing.

 

Primeri in tekst v priročniku so praktični in nazorni. Na podlagi konkretnih primerov boste našli odgovore na vprašanja:

 

Kako dobri ste v marketingu (kviz)?
Kako do stalnih strank?
Kako narediti prezentacijo, ki bo vodila do prodaje?
Kako pomembno je marketinško reklo?
Kaj ljudi v resnici zanima (na internetu)?
Kako napisati dobičkonosno pismo in ustvariti zanimivo kuverto za večji odziv?
Kako postati mojster kompenzacij?
Kako ugotoviti, kaj si stranke v resnici želijo?
22 ukrepov za večji dobiček.
Namen priročnika je bralca vzpodbuditi k inovativnemu marketinškemu načinu razmišljanja. Branje pa ne bo samo koristno, ampak tudi zabavno, saj je knjiga polna smešnih zgodbic, ki vas bodo vzpodbudile k razmisleku. Zbirka nasvetov bo bralcu dokazala, da je marketing lahko učinkovit, zabaven, enostaven in tudi poceni.

 

Ključne besede:

Aleš Lisac, denar, dobiček, izdelki, konkurenca, marketing, marketinški nasveti, pospeševanje prodaje, prodaja, posel, storitve, trženje, uspešna prodaja

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Korak pred konkurenco 2.del

 

Korak pred konkurenco 2.del

Aleš Lisac

 

Izbrane informacije za povečanje prodaje in dobička



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Korak pred konkurenco 3. del

 

Korak pred konkurenco 3. del

Aleš Lisac

 

Pospeševanje prodaje, višanje dobička, večji uspeh



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


ZIGLAR O PRODAJI

 

ZIGLAR O PRODAJI

Zig Ziglar

 

Priročnik za popolno prodajo > Naučite se zmagovitih prodajnih taktik in postanite popolni profesionalni prodajalec



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Knjiga ni stvar brez komunikacije: je razmerje, je opora neštetih razmerij.

Jorge L. Borges

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.