Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

AVDIO-VIZUALNI MEDIJI IN IDENTITETE

AVDIO-VIZUALNI MEDIJI IN IDENTITETE

Avtor: Melita Zajc

 

Cena z DDV: 14,75 €

 

 

Opis:

 
ISBN: 961-90339-1-4
Vezava:Mehka
Format:18 cm x 21 cm
Obseg:206 str.
Leto izdaje:1996
Založba:

Opomba:

Avdio-vizualni mediji in identitete : zbornik / 7. mednarodni kolokvij filmske teorije in kritike (tudi) jesenska filmska šola > Uredila: Melita Zajc


Opis vsebine:

7. mednarodni kolokvij filmske teorije in kritike

 

Družbeno občevanje ni hortikultura. Namesto zelenega lipovega lista bodo odslej znak turistične identitete Slovenije štirje cvetovi različnih barv. Pobudniki zamenjave to utemeljujejo z idejo Slovenije kot kultivirane narave, ki naj bi nadomestila idejo Slovenije kot enovite, nediferencirane narave, kakršno po mnenju istih zastopa lipov list. Toda človeštvu se je ločitev od narave zgodila že pred tisočletji.

 

Ta ločitev je šele vzpostavila razliko, torej ne le kulture, temveč tudi samo naturo, zato razlika med njima nikakor ni simetrična: na eni strani sistem razlikovanja, znaki, mediji, to razliko prikrivajo, vendar jo vselej prikrijejo le za silo; na drugi pa je to, kar se nam kaže kot narava, vselej že kultivirana narava; naravo je mogoče misliti le skozi kulturo.

 

Dvom v to, da bodo avtorji in naročniki nove turistične promocije Slovenije, ki verjamejo v nediferencirano naravo, znak pa dojemajo kot stvar samo in o podobi štirih cvetov prepričano govorijo kot o "rožah", znali to podobo, čeprav s pomočjo množičnih medijev, priličiti Sloveniji, je zato upravičen.

 

Pa vendar verovanje v naravo na eni ter zaupanje v neomajno moč medijev na drugi strani nikakor nista tako nezdružljiva, kakor je videti na prvi pogled. Nasprotno, prav zgledno ponazarja sodobno situacijo glede družbene vloge medijev in ls-oncepcije identitet. Situacijo, na katero se naslavljajo besedila v knjigi, ki jo držite v rokah.

 

V njej so zbrani zapisi predavanj z Jesenske filmske šole na temo Mediji in identitete. Vez med enim in drugim ni nujno afirmativna. ""Rečem, kar mislim. No ja, vsaj mislim, kar rečem - saj to je isto, veš,"" pravi Alice, vendar je prav ta Carollov roman klasičen dokaz, da to ni isto. Nikoli ne rečemo tistega, kar mislimo. V 19. stoletju še ni bilo videti vse izgubljeno. Besede so odpovedale, a pravkar odkrite fotografske podobe in matematične formule so dajale upati, da bo z njimi mogoče zaustaviti izmikanje sveta in ga zajeti brez preostanka ...

 

Ko boste knjigo začeli brati, vam bo postalo žal, da ste nanjo čakali tako dolgo. Boste pač na naslednjo filmsko šolo prišli pravočasno.

 

Ključne besede:

film, filmska umetnost, kinematografi, kino, razvoj kinematografije, Slovenija, umetnostna produkcija

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Knjige o filmu


DOKUMENTARNI FILM IN OBLAST

 

DOKUMENTARNI FILM IN OBLAST

Andrej Šprah

 

Vprašanje propagande in neigrane filmske produkcije v času med oktobrsko revolucijo in drugo svetovno vojno



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Knjige o filmu


FILMOGRAFIJA SLOVENSKIH CELOVEČERNIH FILMOV 1994-2003

 

FILMOGRAFIJA SLOVENSKIH CELOVEČERNIH FILMOV 1994-2003

Lilijana Nedić, Alenka Korpes, Denis Valič, Zdenko Vrdlovec

 

Filmografija slovenskih celovečernih filmov, 1994-2003, je nadaljevanje izdaje iz leta 1994 in obsega obdobje desetih let



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Knjige o filmu


GLASBA V FILMU

 

GLASBA V FILMU

Michel Chion

 

Film je prostor, kjer glasba, naj je bila napisana posebej za določen film, ali pa prevzeta iz že obstoječega vira, postane nekaj drugega in ima svojo vlogo v celoti



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Igralci


Ita Rina - Prva slovenska filmska zvezda

 

Ita Rina - Prva slovenska filmska zvezda

Lilijana Nedić, Blažena Urgošikova, Ita Rina, Aleksandar Saša Erdeljanović

 

Konec dvajsetih let smo dobili svojo prvo filmsko zvezdo Ido Kravanjo - Ito Rino, pogosto imenovano tudi "prva slovenska filmska igralka".



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Knjige o filmu


MELODRAMA

 

MELODRAMA

Darko Štrajn

 

Ta zaslužni filmski žanr, ki ga je buržuazna inteligenca prezirljivo zavračala, je uspeval zahvaljujoč svojim gledalcem in avtorjem



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Avtor mora biti v svoji knjigi kakor bog v vesolju, povsod prisoten, a nikjer viden.

Gustave Flaubert

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.