Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

KORAK PRED KONKURENCO - 5. del

KORAK PRED KONKURENCO - 5. del

Avtor: Aleš Lisac

 

Cena z DDV: 24,85 €

 

 

Opis:

 
ISBN:961-6312-87-1 (zv. 5)
Vezava:Mehka
Format:21 x 29,7 cm
Obseg:225 str.
Leto izdaje:2006
Založba:


Opis vsebine:

Izbrane informacije za povečanje prodaje in dobička

Konkretne informacije za takojšnje povečanje prodaje in dobička

 

Priročnik, s pomočjo katerega boste pometli s konkurenco in jo pustili daleč za sabo.

 

V peti zbirki idej Korak pred konkurenco se boste s pomočjo analize 70 resničnih primerov prodajnih pisem slovenskih podjetij naučili pripraviti še boljše ponudbe in učinkovitejše oglase. Kako ravnati, ko stranke zahtevajo nižje cene in obenem povečati prodajo za 25%?

 

Stranke ne verjamejo v vašo ponudbo? Naučili se boste prepričati tudi največje skeptike. Tako z besedami kot z obliko, saj boste v priročniku našli tudi dejanske primere, ki nazorno kažejo, kako grafično oblikovati oglas, in tudi kako ga ne oblikovati.

 


Zakaj stranke zahtevajo nižje cene? Kako jih prepričati, da ste ugodnejši, čeprav niste cenejši?
Prava resnica o tem, kako napisati odlično ponudbo.
Kako znižati stroške oglaševanja za vsaj 50% in obenem povečati prodajo?
Katera je najpomembnejša stvar v vsakem poslu?
Natalija Verboten - na kaj pa vi pomislite, ko jo zagledate?
Katere so najpomembnejše napake v dokumentih slovenskih podjetij?
Kako oblikovati oglas in kako ga ne oblikovati?


 

 

Ključne besede:

Aleš Lisac, denar, dobiček, izdelki, konkurenca, marketing, marketinški nasveti, prodaja, posel, storitve, trženje, uspešna prodaja

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Korak pred konkurenco 3. del

 

Korak pred konkurenco 3. del

Aleš Lisac

 

Pospeševanje prodaje, višanje dobička, večji uspeh



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


KORAK PRED KONKURENCO 4. del

 

KORAK PRED KONKURENCO 4. del

Aleš Lisac

 

V četrti zbirki idej Korak pred konkurenco se boste naučili pripraviti boljše ponudbe in učinkovite oglase ...



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

 

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Bojan Jus

 

Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Tako revni kot bogati imajo istih 24 ur priložnosti. Čas ne favorizira nikogar.

Jim Rohn

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.