Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Pravičnost slovenske šole: mit ali realnost

Pravičnost slovenske šole: mit ali realnost

Avtor: Mojca Peček Čuk, Irena Lesar

 

Cena z DDV: 15,15 €

 

 

Opis:

 
ISBN:961-6294-81-4
Zbirka:Sodobna družba
Vezava:Mehka
Format:14,5 x 21 cm
Obseg:223 str.
Leto izdaje:2006
Založba:


Opis vsebine:

Avtorici se v pričujoči knjigi posvečata vprašanju pravičnosti v povezavi z vplivom drugačnosti na (ne)uspešnost “rizičnih” skupin učencev v slovenski osnovni šoli. Zanima ju zlasti, kako v okviru rednega šolanja upoštevati različnost učencev in zmanjševati izhodiščne neenakosti možnosti.

 


Potem ko orišeta bistvene sestavine teorije pravičnosti, etiko skrbi, multikulturalizem in inkluzivno šolo, predstavita in interpretirata izsledke empirične raziskave, ki sta jo opravili med osnovnošolskimi učitelji na razredni in predmetni stopnji. Ena ključnih ugotovitev raziskave je očiten razkorak med stališči respondentov do načela enakih možnosti in prevzemanjem odgovornosti za učni uspeh deprivilegiranih skupin učencev. Avtorici tudi ugotavljata, da naš izobraževalni sistem ne omogoča optimalnega razvoja posameznika, kar zadeva raven ohranjanja in razvijanja lastne kulture.

 

Iz knjige

 

Predpostavko, da je pravičnost družbeno bolj zaželena od nepravičnosti, enakost in enakopravnost pa bolj kot neenakost in diskriminacija, lahko verjetno večina načeloma sprejme, toda kako jo realizirati v konkretnih šolskih sistemih oz. v konkretnih šolskih praksah in koliko je slovenska osnovna šola pri tem uspešna?

 

/.../ Zahteva po vključevanju marginaliziranih skupin v redno osnovno šolo je pri nas bolj razumljena kot omogočanje vključenosti predvsem na fizični ravni oz. lokacijsko, medtem ko z vidika "drugačnih" pomeni pričakovanje večine, da se čim prej asimilirajo v obstoječi sistem šolanja in večinsko kulturo.

 

Naš šolski sistem zagovarja in uresničuje idejo integracije, ne pa tudi idejo inkluzije.

 

Ključne besede:

deprivilegirane skupine učencev, drugačnost, mit ali realnost, multikulturalizem, osnovnošolski učitelji, vpliv drugačnosti, pravičnost slovenske šole, rizične skupine, slovenska šola, šolstvo, učenci, učni uspeh

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Osebnostna rast » Medosebna rast & komunikacija


Samoregulativni mehanizmi - Učenje je življenje

 

Samoregulativni mehanizmi - Učenje je življenje

Julia Doria

 

Življenje je polno nalog, ki zahtevajo samoreguliranje. Zmožnost samoreguliranja človeku omogoča prilagajanje. Samoregulativni učni cikel omogoča občutek osebne kontrole, ki predstavlja pomemben vir notranje motivacije pri samostojnem učenju.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Poznati druge, je modrost, poznati samega sebe pa vrhovna modrost.

Lao Ce

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.