Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 2 (CD)

Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 2 (CD)

Avtor: Aleš Lisac

 

Cena z DDV: 19,31 €

 

 

Opis:

 
Koda:9789616312929
Format:Zvočna knjiga, avdio CD
Obseg:Trajanje: 73 minut
Založba:


Opis vsebine:

Druga zvočna knjiga Korak pred konkurenco vam bo razkrila več o psihologiji vaših potencialnih strank. Naučili se boste napisati prodajno pismo zaradi katerega vas bodo kupci zasuli z naročili? Kako pripraviti učinkovite tiskane oglase? Ali veste kaj hočete z oglasom doseči?

 

Katere so ključne sestavine oglasa. Ali se bo vložek v oglaševanje obrestoval? Razlogi, zakaj večina oglasov ne povrne investicije vanje. Testiranje oglasov - kako preprečiti metanje denarja skozi okno.

 

Iz vsebine:

 

Uvod 2:04
V mrazu čakajo na nakup želenega izdelka 1:49
"To smo že poskusili, pa ne deluje!" 9,26
Kako napisati prodajno pismo, zaradi katerega vas bodo kupci zasuli z naročili? 12:12
Kako pripraviti učinkovite tiskane oglase? 5:54
Kaj hočete z oglasom doseči? 5:52
Ključne sestavine oglasa 25:17
Ali se je vložek v oglaševanje obrestoval? 2:11
Razlogi, zakaj večina oglasvo ne povrne investicije vanje 7:25
Testiranje oglasov - kako preprečiti metanje denarja skozi okno 1:24

 

Ključne besede:

CD, Aleš Lisac, cene, dobiček, ideje, izdelki, konkurenca, marketing, marketinške, nakupovanje, oglaševanje, prodaja, prodajna pisma, pospeševanje prodaje, strategije, storitve, trženje, učinkovitost, zvočna knjiga

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


CD & DVD » Prodaja & marketing


007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička!



CD & DVD » Prodaja & marketing


41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki!



CD & DVD » Prodaja & marketing


Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 1 (CD)

 

Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 1 (CD)

Aleš Lisac

 

Zvočna knjiga je posvečena oglasom, spoznali boste tudi, zakaj je prepričanje, da se ljudje pri nakupu odločajo izključno na podlagi nizke cene, zmotno ...



CD & DVD » Prodaja & marketing


Največje slovensko motivaKcijsko predavanje vseh časov (DVD)

 

Največje slovensko motivaKcijsko predavanje vseh časov (DVD)

Aleš Lisac, Smiljan Mori

 

DVD, iz katerega boste lahko neomejeno in kadarkoli črpali ideje za svoj posel in jih spremenili v odlično marketinško orodje



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

 

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Bojan Jus

 

Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Edino, ob čemer se lahko opajamo, je življenje. To je blago opojno sredstvo, toda z dolgotrajnim učinkom.

Anthony de Mello

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.