Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 1 (CD)

Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 1 (CD)

Avtor: Aleš Lisac

 

Cena z DDV: 19,31 €

 

 

Opis:

 
Koda:9789616312912
Format: Zvočna knjiga, avdio CD
Obseg:Trajanje: 55 minut
Založba:


Opis vsebine:

Zvočna knjiga Korak pred konkurenco je posvečena oglasom: zakaj je ponavljanje oglasov nujno za uspešno trženje izdelkov, kaj imata skupnega oglaševanje in glasba, koristi, ki jih prinaša ponavljanje oglasov. Spoznali boste tudi, zakaj je prepričanje, da se ljudje pri nakupu odločajo izključno na podlagi nizke cene, zmotno, kaj so aktivatorji in zakaj se to splača vedeti?

 

Iz vsebine:

 

Uvod 2:03
Ponavljanje oglasov 1:16
Kaj imata skupnega oglaševanje in glasba 3:33
Izberite svoj najboljši oglas in ga ponavljajte 2:41
Koristi, ki jih prinaša ponavljanje oglasov 1:50
In nekateri še vedno trdijo, da se ljudje pri nakupu ozirajo v glavnem na ceno 3:53
Kaj so aktivatorji in zakaj se vam to splača vedeti? 8:00
Naši izdelki so najboljši, vendar pa se stranke pritožujejo, da so predragi! Premalo prodamo! 23:51
Kaj pa, če se stranke kljub vsemu pritožujejo, da so vaši izdelki predragi? 7:19

 

Ključne besede:

CD, Aleš Lisac, cene, dobiček, ideje, izdelki, konkurenca, marketing, marketinške, nakupovanje, oglaševanje, prodaja, pospeševanje prodaje, strategije, storitve, trženje, učinkovitost, zvočna knjiga

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


CD & DVD » Prodaja & marketing


007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička!



CD & DVD » Prodaja & marketing


17 kozmetičnih izboljšav za povečanje učinkovitosti vsakega marketinškega dokumenta (DVD)

 

17 kozmetičnih izboljšav za povečanje učinkovitosti vsakega marketinškega dokumenta (DVD)

Aleš Lisac

 

Želite odkriti, kako z minimalnimi spremembami vaših prodajnih pisem, ponudb in oglasov povečati odziv za 26,7 % in več?



CD & DVD » Prodaja & marketing


41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki!



CD & DVD » Prodaja & marketing


Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 2 (CD)

 

Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 2 (CD)

Aleš Lisac

 

Druga zvočna knjiga Korak pred konkurenco vam bo razkrila več o psihologiji vaših potencialnih strank



CD & DVD » Prodaja & marketing


Največje slovensko motivaKcijsko predavanje vseh časov (DVD)

 

Največje slovensko motivaKcijsko predavanje vseh časov (DVD)

Aleš Lisac, Smiljan Mori

 

DVD, iz katerega boste lahko neomejeno in kadarkoli črpali ideje za svoj posel in jih spremenili v odlično marketinško orodje



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

 

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Bojan Jus

 

Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Edino, ob čemer se lahko opajamo, je življenje. To je blago opojno sredstvo, toda z dolgotrajnim učinkom.

Anthony de Mello

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.