Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

Avtor: Aleš Lisac

 

Cena z DDV: 25,23 €

 

 

Opis:

 
ISBN:978-961-6655-19-4
Vezava:Mehka
Format:15 x 21 cm
Obseg:179 str.
Leto izdaje:2008
Založba:


Opis vsebine:

93 nasvetov za povečanje dobička v vsaki panogi!

 

Ne glede na to, v katerem poslu ste, vam knjiga definitivno lahko pomaga do povečanje prodaje in dobička. Nasveti so kratki, jasni, konkretni, ponavadi tudi podkrepljeni s primerom iz dejanske prakse. Vedno kadar boste v dvomih, kadar boste iskali rešitev za svoj posel, boste v knjigi našli namig, idejo, ki jo boste lahko koristno uporabili. S pomočjo te knjige boste bolj učinkoviti, zaslužili boste več, in imeli boste več bolj zadovoljnih strank!

 

Odlomek

 

Za uspeh sta potrebna delo, vztrajnost in seveda dobre ideje.

 

Ideje so zelo, zelo pomembne. In dan danes so ideje čedalje več vredne. V tej knjigi boste našli ideje za vaš posel in vaše osebno življneje. Veliko dragocenih idej. Ideje pa so nekaj vredne samo, če smo z njimi pripravljeni tudi nekaj narediti. Akcija je pomembna. Hitrost tudi. Odlašanje se običajno ne izplača. Ne čakajte na popolno idejo, na popoln projekt. Raje uresničite tisto, kar mislite, da bo delovalo in to čim prej. Če ne bo uspelo, boste lahko še vedno poizkusili narediti kaj drugega.



"Kreativno in izvirno je samo, če dobro prodaja in če prinaša dobiček!"


- mag. Aleš Lisac

 

Ključne besede:

Aleš Lisac, denar, dobiček, izdelki, konkurenca, marketing, marketinški nasveti, marketinški guru, pospeševanje prodaje, prodaja, posel, storitve, trženje, uspešna prodaja

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


CD & DVD » Prodaja & marketing


17 kozmetičnih izboljšav za povečanje učinkovitosti vsakega marketinškega dokumenta (DVD)

 

17 kozmetičnih izboljšav za povečanje učinkovitosti vsakega marketinškega dokumenta (DVD)

Aleš Lisac

 

Želite odkriti, kako z minimalnimi spremembami vaših prodajnih pisem, ponudb in oglasov povečati odziv za 26,7 % in več?



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

Aleš Lisac

 

105 nasvetov za povečanje dobička v vsaki panogi! S pomočjo te knjige boste postali še boljši v opazovanju. Sami boste zaznali dobre ideje.



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Korak pred konkurenco 1. del

 

Korak pred konkurenco 1. del

Aleš Lisac

 

Izbrane informacije za povečanje prodaje in profita



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Virusni marketing

 

Virusni marketing

Seth Godin

 

To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar



Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh


Iz dnevnika marketinškega guruja, 4. del

 

Iz dnevnika marketinškega guruja, 4. del

Aleš Lisac

 

111 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske poslovne prakse.



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Marketinški genij

 

Marketinški genij

Peter Fisk

 

Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Naj bo poletje ali jesen, pisanje ali ljubljenje, spominjanje in pozabljenje, človek ne sme potrošiti svojih sanj, kot bi bile drobiž.

Monika van Paemel

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.