Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

9 laži, zaradi katerih vaš posel ne uspeva, kot bi lahko ... in resnica, ki ga bo osvobodila

9 laži, zaradi katerih vaš posel ne uspeva, kot bi lahko ... in resnica, ki ga bo osvobodila

Avtor: Steve Chandler, Sam Beckford

 

Cena z DDV: 35,32 €

 

 

Opis:

 
Koda:9789616655248
ISBN:978-961-6655-24-8
Vezava:Mehka
Format:15 x 21 cm
Obseg:197 str.
Leto izdaje:2008
Založba:


Opis vsebine:

V knjigi boste našli devet najpogostejših (in ponavadi usodnih) poslovnih mitov in preproste in navdihujoče rešitve za težave, ki si jih samostojni podjetniki ter lastniki majhnih podjetij povzročajo iz dneva v dan.

 

Presenetljive resnice, ki predstavljajo protistrup tem lažem, sta avtorja in več sto njunih strank, uspešnih samostojnih podjetnikov ter lastnikov majhnih podjetij, sami preizkusili.To sveže, živaho »sveto pismo« za poslovneže vam bo razkrilo, kaj in kako morate početi, da bi vaš posel postal dobičkonosen.

 

V knjigi boste odkrili tudi sestavino, ki v mnogih »praktičnih« poslovnih priročnikih manjka – kako se iz dneva v dan motivirati, da bi te stvari dejansko lahko počeli.

"Nikar se ne ukvarjajte s poslom, ki se ga bojite," pravi Sam. "Saj nočete, da bi se ves čas bali, da se bo zgodilo kaj slabega in da boste vse izgubili.Vsi poznamo zgodbe o ljudeh, i uspejo, potem pa vse izgubijo, ne? Če vas je strah, ne boste mogli uspeti.

 

Zavedajte se, da vam lahko podjetje uresniči vse želje, če nenehno in neustrašno iščete pravo resnico! Ko se otresete miselnosti žrtve in začnete razmišljati kot odgovorni lastnik podjetja, ustvarite nekaj, česar vam nihče ne more vzeti. To je vaša stvaritev, plod vaših misli, ne zunanjih dejavnikov.

 

V zavedanju, da vam je iz določenega razloga uspelo, je moč. Tudi stranke vas bodo spoštovale in se vedno znova vračale k vam."

 

Ključne besede:

Steve Chandler, Sam Beckford, denar, finance, posel, poslovnost, podjetja, podjetniki, poslovneži, poslovni uspeh, mit o podjetniku, prepoznavnost

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha

 

KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha

Christine Harvey, Bill Sykes

 

Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Investiranje


NAUČITE SE ZASLUŽITI

 

NAUČITE SE ZASLUŽITI

Peter Lynch

 

Finančni zvezdnik vzajemnih skladov Peter Lynch in John Rothchild razlagata temeljna načela vlaganja in poslovanja v knjigi, ki bo koristila in zabavala vsakogar od najstnikov naprej



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Sprožilci

 

Sprožilci

Joseph Sugarman

 

30 prodajnih orodij, s katerimi lahko nadzorujete misli vaše stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup.



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



CD & DVD » Prodaja & marketing


DOLOČANJE KLJUČNIH STRATEŠKIH USMERITEV PODJETJA (CD)

 

DOLOČANJE KLJUČNIH STRATEŠKIH USMERITEV PODJETJA (CD)

Aleš Lisac, Boštjan Ložar

 

Zakaj je ključnega pomena, da imate cilje in kako si jih postaviti, da ne postanete zaslepljeni od vsakdanjih opravil, da ohranite vizijo podjetja in se jo držite.



CD & DVD » Prodaja & marketing


Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)

 

Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)

Aleš Lisac, Japec Jakopin

 

Se sprašujete v kolikšni meri je pri prodaji izdelka pomembna cena?



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

 

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Bojan Jus

 

Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Vse, kar je v letu ptice, je v srcu človeka, ki ljubi.

Rudi Kerševan

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.