Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Naučite se Macromedia Flash 8 v 24 urah

Naučite se Macromedia Flash 8 v 24 urah

Avtor: Phillip Kerman

 

Cena z DDV: 33,22 €

 

 

Opis:

 
Koda:9789616361699
ISBN:961-6361-69-4
Vezava:Mehka
Format:16,5 x 21 cm
Obseg:615 str.
Leto izdaje:2006
Založba:


Opis vsebine:

Po nekaj enournih lekcijah boste ustvarjali risbe, ob katerih se vam bo zazdelo, da jih niste bili sposobni narediti. Po nekaj nadaljnih urah učenja boste izdelovali animacije. Ko boste končali vseh 24 lekcij, se ne boste več hoteli ustaviti. To preprosto vemo. Od vas je odvisno, koliko boste razvili pridobljene veščine, osnovna znanja pa boste našli v tej knjigi.

 

Morda čez noč ne boste postali profesionalec, občutili pa boste, da ste dobili v roke močno komunikacijsko sredstvo. Če komaj čakate, da se pred drugimi postavite s svojimi mojstrovinami, veste, da ste na pravi poti. Pripravite se na zabavo!

 

Naučili se boste:

 

izdelovati, optimizirati in izvažati dinamične animirane filmčke v splet, na disk ali CD,
integrirati Flasheve animacije s statičnimi stranmi HTML,
uporabljati Flasheva orodja za vektorsko grafiko – med drugim nove filtre in barvne prehode – za izdelavo risb in animacij,
uporabljati digitalni video v Flashevih filmčkih,
izdelovati animacije s preverjenimi tehnikami in Flashevimi posebnimi funkcijami interpolacije,
izdelovati zmogljive, interaktivne filmčke z jezikom actionscript,
izdelovati simbole gumbov, grafik in animiranih izrezkov, ki jih lahko uporabljate vedno znova in pri tem ne povečate velikosti datotek,
uvažati obstoječe grafike iz programov, kot so FreeHand®, Illustrator® in Photoshop®.

 

O avtorju

 

Phillip Kerman
Phillip Kerman je mednarodno priznan strokovnjak s področja uporabe spleta in večpredstavnosti za namene izobraževanja in zabave. Pogosto sodeluje pri posvetovanjih podjetja Macromedia za uporabnike in objavlja prispevke v Macworldu. Uporabo Flasha in drugih orodij v obliki delavnic poučuje vse od McAlesterja v ameriški zvezni državi Oklahoma do Reykjavika na Islandiji.

 

Ključne besede:

Phillip Kerman, grafični, progami, Flash, računalniška grafika, računalniško, obdelane, animirane, slike, obdelava slik, računalništvo, grafično oblikovanje, oblikovalci, programski paketi

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Računalništvo » Uporabno računalništvo


Blender 3D za začetnike

 

Blender 3D za začetnike

Peter Krebelj

 

Blender je močno orodje, s katerim lahko izdelamo popolnoma profesionalne izdelke. Če imate smisel za oblikovanje, željo po 3D modeliranju in animiranju, potem si le vzemite čas za nasvete, prikaz dela in še kaj, kar vam bo pomagalo vstopiti v 3D svet ...



Knjige » Računalništvo » Uporabno računalništvo


Spoznavamo programski jezik Python

 

Spoznavamo programski jezik Python

Peter Krebelj

 

Računalniški priročnik. Python predstavlja enega tistih programskih jezikov, ki se ga je relativno enostavno naučiti



 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.