Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

DOLOČANJE KLJUČNIH STRATEŠKIH USMERITEV PODJETJA (CD)

DOLOČANJE KLJUČNIH STRATEŠKIH USMERITEV PODJETJA (CD)

Avtor: Aleš Lisac, Boštjan Ložar

 

Cena z DDV: 39,65 €

 

 

Opis:

 
Koda:4332
Format:CD
Leto izdaje:2009
Založba:


Opis vsebine:

Določanje ključnih strateških usmeritev podjetja 

 

Pogovor Aleša Lisca in Boštjana Ložarja vam bo razkril, zakaj je ključnega pomena, da imate cilje in kako si jih postaviti, da ne postanete zaslepljeni od vsakdanjih opravil, vendar kljub vsemu ohranite vizijo podjetja in se jo držite.

 

Ključne besede:

CD, predavanje, strateške usmeritve, podjetja, vizije, zastavljanje ciljev, poslovanje, poslovna rast

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


CD & DVD » Prodaja & marketing


007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička!



CD & DVD » Prodaja & marketing


41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki!



CD & DVD » Prodaja & marketing


Največje slovensko motivaKcijsko predavanje vseh časov (DVD)

 

Največje slovensko motivaKcijsko predavanje vseh časov (DVD)

Aleš Lisac, Smiljan Mori

 

DVD, iz katerega boste lahko neomejeno in kadarkoli črpali ideje za svoj posel in jih spremenili v odlično marketinško orodje



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



CD & DVD » Prodaja & marketing


DOBRO SI NAREDIL, PA NISI VELIKO PORABIL (CD)

 

DOBRO SI NAREDIL, PA NISI VELIKO PORABIL (CD)

Aleš Lisac, Igor Arih

 

Kdaj je primeren čas, da najameš oglaševalsko agencijo?



CD & DVD » Prodaja & marketing


IDEJE ZA INOVATIVNO SPLETNO TRŽENJE (CD)

 

IDEJE ZA INOVATIVNO SPLETNO TRŽENJE (CD)

Aleš Lisac, Rok Hrastnik

 

Kako svoje podjetje dobro in učinkovito predstaviti na internetu?



CD & DVD » Prodaja & marketing


KAKO DO PRODAJNEGA PROCESA, KI PRINAŠA USPEH (cd)

 

KAKO DO PRODAJNEGA PROCESA, KI PRINAŠA USPEH (cd)

Aleš Lisac, Franjo Radikovič

 

Vas bi utegnil zanimati enostaven in transparenten sistem, ki vidno izboljša prodajo v podjetju?



CD & DVD » Prodaja & marketing


KAKO IZ PODATKOV O KUPCIH NAREDITI DENAR (CD)

 

KAKO IZ PODATKOV O KUPCIH NAREDITI DENAR (CD)

Aleš Lisac, Borut Dretar

 

Kako maksimalno izkoristite podatke, ki jih imate o svojih kupcih?



CD & DVD » Prodaja & marketing


Povečanje učinkovitosti v prodaji - vodenje prodaje in nagrajevanje (CD)

 

Povečanje učinkovitosti v prodaji - vodenje prodaje in nagrajevanje (CD)

Aleš Lisac, David Djukić

 

Večno vprašanje podjetnikov - kako znižati stroške in povečati prodajo? Vaši prodajalci niso tako uspešni kot bi si želeli?



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

 

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Bojan Jus

 

Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Oblačen dan se ne more primerjati s sončnim razpoloženjem.

William Arthur Ward

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.