Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

DOBRO SI NAREDIL, PA NISI VELIKO PORABIL (CD)

DOBRO SI NAREDIL, PA NISI VELIKO PORABIL (CD)

Avtor: Aleš Lisac, Igor Arih

 

Cena z DDV: 39,65 €

 

 

Opis:

 
Koda:4333
Format:CD zgoščenka
Leto izdaje:2007
Založba:


Opis vsebine:

Dobro si naredil, pa nisi veliko porabil (CD) > intervju

 

Kdaj je primeren čas, da najameš oglaševalsko agencijo?

 

Igor Arih vodi lastno oglaševalsko agencijo. Zaupal vam bo zakulisje svojega dela in kdaj je primeren čas, da najameš oglaševalsko agencijo. Opiše nekatere akcije, ki jih je že naredil.

 

Ena izmed najboljših akcij, ki jih je prevzel je zagotovo volilna kampanija župana Ljubljane Zorana Jankoviča, za katero je Zoran izjavil: »Dobro si naredil, pa nisi veliko porabil.«


O AVTORJU

Igor Arih se je rodil leta 1964 v Vodnjanu. Že v času študija v Ljubljani je bil soustanovitelj agencije Futura. Po desetih letih v Futuri se je odločil za samostojno pot in ustanovil svojo agencijo, v kateri je danes zaposlenih 13 ljudi. Agencij skrbi za izrano število zunanjih naročnikov ter za lastne projekte, kot sta Kokoška in Wannabesociety ter glasbeno založbo s studijem Dom svobode. Razvoj lastnih blagovnih znamk in poglobljeno razumevanje glasbe, kot najbolj nematerijalnega izdelka je Igorju velika inspiracija za vodenje tujih znamk. Igor nas rad spominja, da je rock'n'roll iniciral globalizacijo, kot jo poznamo danes.

 

Za svojo ustvarjalnost je Igor prejel tudi več domačih in tujih mednarodnih nagrad na oglaševalskih in oblikovalskih tekmovanjih kreativnosti. Leta 1997 je bil član žirije za tisk v Cannesu, do sedaj edini slovenski predstavnik v žiriji tega največjega svetovnega oglaševalskega festivala. Bil je tudi član številnih drugih mednarodnih festivalov. Danes svojih del na festivale ne pošilja več, saj trdi, da bi morali ta prostor odpreti le mladim, ki se šele uveljavljajo v oglaševalskem poslu.

 


Vsa dela avtorja.

 

Ključne besede:

CD, predavanje, intervju, oglaševalske akcije, oglaševalske agencije, strateške usmeritve, podjetja, poslovanje, poslovna rast

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


CD & DVD » Prodaja & marketing


007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička!



CD & DVD » Prodaja & marketing


41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki!



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



CD & DVD » Prodaja & marketing


DOLOČANJE KLJUČNIH STRATEŠKIH USMERITEV PODJETJA (CD)

 

DOLOČANJE KLJUČNIH STRATEŠKIH USMERITEV PODJETJA (CD)

Aleš Lisac, Boštjan Ložar

 

Zakaj je ključnega pomena, da imate cilje in kako si jih postaviti, da ne postanete zaslepljeni od vsakdanjih opravil, da ohranite vizijo podjetja in se jo držite.



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

 

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Bojan Jus

 

Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Moje knjige so kakor kostanji: bolj se pečejo, bolje se prodajajo.

Voltaire

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.