Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Kako izvedem letni razgovor

Kako izvedem letni razgovor

Avtor: Renata Mihalič

 

Cena z DDV: 13,11 €

 


Opis:

 
Koda:9789619282014
Zbirka:30 minut za vodenje
Vezava:Mehka
Format:12,5 x 17,5 cm
Obseg:48 str.
Leto izdaje:2010
Založba:


Opis vsebine:

Priročnik za pripravo, izvajanje in vodenje rednih letnih razgovorov v organizacijah, avtorice mag. Renate Mihalič.
 
 
 
Spoznajte prednosti, cilje in učinke rednih letnih razgovorov.
 
Letni razgovori so eno izmed najbolj uporabnih in pomembnih
 
orodij sodobnega vodenja. Odlikuje jih praktičnost, enostavnost
 
in visoka učinkovitost.
 
 
 
Pridobite potrebna znanja in veščine za uspešno
izvajanje letnih razgovorov v praksi.
 
Priročnik vsebuje postopek hitrega in uspešnega uvajanja v prakso,
 
strukturo in potek letnih razgovorov, način komuniciranja med
 
razgovorom, navodila za pripravo na razgovor, smernice za
 
dokumentiranje razgovora in še veliko drugih praktičnih nasvetov
 
in smernic.
 
 
 
Izkoristite rezultate letnih razgovorov pri upravljanju
zaposlenih in vodenju organizacije.
 
Z uporabo letnih razgovorov lahko pridobimo veliko več, kot pa
 
pri uporabi drugih mehkih orodij vodenja.


O AVTORJU

Mag. Renata Mihalič se je rodila 7. aprila 1976 v Kranju. Po maturi na Gimnaziji Škofja Loka, je leta 1995 vpisala študij kadrovskega managementa na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, kjer je leta 1999 diplomirala z odliko. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani je nadaljevala s podiplomskih študijem komunikologije, kjer je leta 2006 magistrirala, in sicer na temo intelektualnega kapitala in razvoja managementa človeškega kapitala.

 

Za magistrsko nalogo je prejela nagrado Kadrovski up, ki jo podeljuje Planet GV. Leta 2010 je vpisala doktorski študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani.     Prve delovne izkušnje je pridobivala že v gimnazijskih dneh in v času dodiplomskega študija, in sicer z delom v družinskem podjetju, po diplomi pa je delala na številnih razvojnih in raziskovalnih projektih. Leta 2000 se je zaposlila v podjetju Planika Kranj d.d., kjer je po zaključenem pripravništvu delala kot strokovna sodelavka za kadrovanje in izobraževanje.

  
 
Svojo kariero je nadaljevala najprej kot pripadnica Slovenske vojske, nato pa v upravnem delu Ministrstva za obrambo, kjer je bila zaposlena kot svetovalka. Leta 2005 je ustanovila lastno podjetje Mihalič in Partner d.n.o., kjer je zaposlena kot direktorica družbe. Ukvarja se s poslovnim svetovanjem na področju intelektualnega kapitala, človeških virov, splošnega managementa in organizacije ter izobraževanja in razvoja kompetenc.


 

Napisala je vrsto knjig, ki jim zaupa vedno več direktorjev, podjetnikov, predavateljev in drugih zadovoljnih uporabnikov. Napisala je tudi več strokovnih in znanstvenih člankov, ki jih je objavila tako doma kot v tujini, obenem pa se uveljavlja še kot prevajalka strokovnih knjig. O izsledkih svojega dela in raziskav predava tudi na različnih konferencah in posvetih.


Aktivno govori angleški in francoski jezik ter pasivno nemški in italijanski. Na različnih področjih se redno izpopolnjuje in usposablja na tečajih, strokovnih seminarjih in znanstvenih konferencah.


 
Prosti čas najraje preživlja s svojimi najbližjimi. Rada ima tudi naravo in živali ter spoznavanje novih dežel in kultur. Igra tenis in kolesari, navdušujejo pa jo dobra glasba, knjige in filmi.


Vsa dela avtorja.


Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba


Izkoristite moč kreativnega mišljenja > Finančni uspeh

 

Izkoristite moč kreativnega mišljenja > Finančni uspeh

Wallace Delois Wattles

 

"Svet napreduje samo po tistih, ki več kot izpolnjujejo svoje sedanje položaje." Predpostavke iz te knjige so bile preizkušane skozi leta in desetletja, knjiga Finančni uspeh je obogatila in navdihnila milijone življenj.



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Direktni marketing po zdravi pameti

 

Direktni marketing po zdravi pameti

Drayton Bird

 

Direktni marketing po zdravi pameti je nedvomno obvezno branje za vse prodajne in marketinške menedžerje, agencijske direktorje in študente marketinga po vsem svetu.



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

 

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

Aleš Lisac

 

93 nasvetov za povečanje dobička v vsaki panogi! Vedno kadar boste v dvomih, kadar boste iskali rešitev za svoj posel, boste v knjigi našli namig, idejo, ki jo boste lahko koristno uporabili.



Knjige » Poslovna rast & finance


Kako pravilno komuniciram

 

Kako pravilno komuniciram

Renata Mihalič

 

Spoznajte sodobno poslovno komuniciranje. Pravilno poslovno komuniciranje je demokratično, profesionalno, etično, strpno, iskreno in spoštljivo. Sodobno poslovno komuniciranje pa je poleg tega tudi iskrivo, navdihujoče in prijateljsko.



Knjige » Poslovna rast & finance » Kariera


Kako razvijam kariero

 

Kako razvijam kariero

Renata Mihalič

 

Spoznajte pomen načrtnega razvoja kariere. Zaposleni, ki so deležni sistematičnega in načrtnega razvoja kariere, dosegajo višjo stopnjo uspešnosti pri delu, izkazujejo večje zadovoljstvo pri delu in zaupanje v vodstvo organizacije.



Knjige » Poslovna rast & finance


Kako upravljam znanja

 

Kako upravljam znanja

Renata Mihalič

 

Znanje ima vse lastnosti kapitala in tudi trg znanja je postal kapitalski. Zato moramo v organizacijah zagotoviti, da znanje ne bo predstavljalo zgolj vira, temveč da bo v vlogi ustvarjalca dodane vrednosti.



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Marketinški genij

 

Marketinški genij

Peter Fisk

 

Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Poznati druge, je modrost, poznati samega sebe pa vrhovna modrost.

Lao Ce

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.