Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Iz mojih čevljev - Osnove dinamičnih komunikacij in sedem smrtnih komunikacijskih grehov

Iz mojih čevljev - Osnove dinamičnih komunikacij in sedem smrtnih komunikacijskih grehov

Avtor: Igor Arih

 

Cena z DDV: 29,27 €

 

 

Opis:

 
Koda:9789619246160
Vezava:Mehka
Format:12 x 18 cm
Obseg:226 str.
Leto izdaje:2011
Založba:


Opis vsebine:

V knjigi "Iz mojih čevljev" - s podnaslovom Osnove dinamičnih komunikacij in sedem smrtnih komunikacijskih grehov, avtor na 230 straneh preprosto in odkrito predstavi načine vodenja dinamičnih komunikacij, rezultate vodenja projektov za različne naročnike kot tudi za lastne blagovne znamke, ki jih je ustvaril ali soustvaril (wannabesociety in Kokoshka). Kot vsak človek z idejo podira stara pravila in postavlja nova.

 

Njegov način pisanja je izrazito odkrit in pošten, izogiba se teoretiziranju in kompliciranju ter ves čas ohranja zdravo mero razuma, kmečke pameti in prakse.

 

Mnenja o knjigi:

 

“Iskrena knjiga, polna strokovnega erosa. Teče kot zgodba in obenem provocira k reflesiji. To smo potrebovali. “

 

Franci Zavrl
Partner
Pristop skupina d.o.o.

 


“Igorjevo knjigo sem prebrala z veseljem, bere se z lahkoto, kar običajno ne velja za razne priročnike in poslovne knjige, s katerimi se potem vsi radi hvalijo, da so jih prebrali. Namesto modelov, matrik, shem in podobnih teoretskih učenosti ponuja dragoceno razmišljanje iz praktičnih izkušenj in nastavlja ogledalo prav vsem, saj je v svojem pisanju odkrit, iskren in kritičen tako do sebe kot do drugih. Poudarja preprostost in zdrav razum, kar je prava osvežitev. Mislim, da bo Arihovih sedem smrtnih komunikacijskih grehov nedvomno pripomoglo k temu, da se bodo ljudje lažje otresli svoje obremenjenosti s formo. Tudi sama takoj podpišem njegovo razmišljanje, da je poveličevanje komunikacij nad vsebino škodljivo. Tako da ploskam njegovi demistifikaciji komunikacije!”

 

Mag.Mateja Jesenek
Članica uprave Mercatorja za strateško trženje in globalno nabavo

 

"Iz mojih čevljev je prvi korak nazaj v prihodnost marketinga. Igor se vrne k osnovam razumevanja porabnika, komunikacije in prakticiranja trženja. Na enostaven način poda vrsto uporabnih konceptualnih rešitev, ki jih preplete v zgodbo skozi zabavno izkustveno kritiko stroke. Prvi korak na poti k sodobnim trženjskim praksam je narejen! Nastala je potreba po nadaljevanju :)."

 

Darko Dujič, direktor Google Slovenija

 


»Ko boste brali Igorjevo knjigo boste najprej ugotovili, da tu nekaj smrdi. Kmalu boste ugotovili, kaj in zakaj je to pomembno. Zelo hitro boste razbrali, da je Igor izdajalec, ki razkriva umazane skrivnosti oglaševalske industrije. Podjetniki bodo zaradi te izdaje zaslužili več, Igorjevi poklicni kolegi pa bodo knjigo ignorirali in počasi ostali brez dela. Pa ne zaradi Igorja, pač pa zato, ker se je njihov čas iztekel. Ampak vse to je manj pomembno. Glavna korist knjige je v tem, da boste dobili orodje, opomnik, »mušter« za učinkovito komunikacijo s kupci. Če se boste držali nasvetov iz te knjige, boste prodali več in za dosego ciljev porabili manj. Kaj še? Grešili boste manj! Priznam, tudi sam sem grešil … Sedaj, ko mi je Igor pokazal 7 smrtnih komunikacijskih grehov in hude posledice grešnega življenja, grešim manj. Posledica? Večja prodaja, večji zaslužek, bolj zveste stranke. V mojem podjetju smo izdali okoli 150 knjig, prebral sem jih več tisoč … Na podlagi teh izkušenj vam lahko povem, da boste v Igorjevi knjigi našli vsaj dvakrat več odličnih idej kot v običajnem svetovnem bestelerju. Američani bi isto vsebino prodali v dveh, treh knjigah … V rokah držite zlata vreden načrt za komuniciranje z vašimi kupci. Uporabite ga.«

 

Aleš Lisac (poslal po mailu)


 

“Berem tvojo knjigo, sem ze pri koncu. Bravo! Saj ves da sem jih veliko prebral, marketinskih knjìg... Tvoja definitivno sodi v ligo prvakov!

 

Lp, Aleš Lisac” (poslal po sms-u)

 

 

 


O AVTORJU

Igor Arih se je rodil leta 1964 v Vodnjanu. Že v času študija v Ljubljani je bil soustanovitelj agencije Futura. Po desetih letih v Futuri se je odločil za samostojno pot in ustanovil svojo agencijo, v kateri je danes zaposlenih 13 ljudi. Agencij skrbi za izrano število zunanjih naročnikov ter za lastne projekte, kot sta Kokoška in Wannabesociety ter glasbeno založbo s studijem Dom svobode. Razvoj lastnih blagovnih znamk in poglobljeno razumevanje glasbe, kot najbolj nematerijalnega izdelka je Igorju velika inspiracija za vodenje tujih znamk. Igor nas rad spominja, da je rock'n'roll iniciral globalizacijo, kot jo poznamo danes.

 

Za svojo ustvarjalnost je Igor prejel tudi več domačih in tujih mednarodnih nagrad na oglaševalskih in oblikovalskih tekmovanjih kreativnosti. Leta 1997 je bil član žirije za tisk v Cannesu, do sedaj edini slovenski predstavnik v žiriji tega največjega svetovnega oglaševalskega festivala. Bil je tudi član številnih drugih mednarodnih festivalov. Danes svojih del na festivale ne pošilja več, saj trdi, da bi morali ta prostor odpreti le mladim, ki se šele uveljavljajo v oglaševalskem poslu.

 


Vsa dela avtorja.


Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Osebnostna rast » Medosebna rast & komunikacija


Knjižni komplet Atkinson - 3 knjige (Skrivnost uspeha, Sugestija in avtosugestija, Vibracije misli )

 

Knjižni komplet Atkinson - 3 knjige (Skrivnost uspeha, Sugestija in avtosugestija, Vibracije misli )

William Walker Atkinson

 

Sugestija in avtosugestija močno vplivata na človekovo psihično in telesno zdravje * Skrivnost uspeha - Sproščanje notranje moči * Ob tem, ko razmišljamo, navzven pošiljamo vibracije fine eterične snovi, ki je tako resnična, kot so vibracije, ki izražajo



Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba


Sugestija in avtosugestija

 

Sugestija in avtosugestija

William Walker Atkinson

 

Človeku je bilo namenjeno biti in bi moral biti močnejši in večji kot kar koli, kar se mu lahko pripeti. Vse okoliščine, 'usoda' in 'sreča' so zunanje, in čeprav jih človek ne more vedno spremeniti, jih lahko vedno premaga.



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

 

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

Aleš Lisac

 

97 nasvetov za povečanje dobička v vsaki panogi!



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

 

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

Aleš Lisac

 

93 nasvetov za povečanje dobička v vsaki panogi! Vedno kadar boste v dvomih, kadar boste iskali rešitev za svoj posel, boste v knjigi našli namig, idejo, ki jo boste lahko koristno uporabili.



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

Aleš Lisac

 

105 nasvetov za povečanje dobička v vsaki panogi! S pomočjo te knjige boste postali še boljši v opazovanju. Sami boste zaznali dobre ideje.



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Sprožilci

 

Sprožilci

Joseph Sugarman

 

30 prodajnih orodij, s katerimi lahko nadzorujete misli vaše stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup.



Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh


Iz dnevnika marketinškega guruja, 4. del

 

Iz dnevnika marketinškega guruja, 4. del

Aleš Lisac

 

111 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske poslovne prakse.



Knjige » Poslovna rast & finance


Kako pravilno komuniciram

 

Kako pravilno komuniciram

Renata Mihalič

 

Spoznajte sodobno poslovno komuniciranje. Pravilno poslovno komuniciranje je demokratično, profesionalno, etično, strpno, iskreno in spoštljivo. Sodobno poslovno komuniciranje pa je poleg tega tudi iskrivo, navdihujoče in prijateljsko.



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Marketinški genij

 

Marketinški genij

Peter Fisk

 

Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Avtor mora biti v svoji knjigi kakor bog v vesolju, povsod prisoten, a nikjer viden.

Gustave Flaubert

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.