Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Avtor: Aleš Lisac

 

Cena z DDV: 30,04 €

 

 

Opis:

 
ISBN:961-6312-76-6
Format:Video DVD
Obseg:Trajanje: 2 uri
Leto izdaje:2005
Založba:


Opis vsebine:

Na marketinškem predavanju, ki se je novembra odvijalo v Ljubljani, je mag. Aleš Lisac predstavil 41. idej za takojšnje povečanje prodaje in dobička v vsakem poslu. Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki!

 


Vsebina:

 

Oglaševanje - primerjava med leti 1890, 1925 in danes. Kaj se lahko naučimo.
Največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki.

Cena ni pomembna, izdelek ni pomemben; veliko bolj pomembno je nekaj drugega.

Zakaj ljudje kupujejo?

Kako prenesti sporočilo strankam v času medijskega preobilja?

 

Ključne besede:

DVD, Aleš Lisac, dobiček, ideje, marketing, marketinške, največje napake, oglaševanje, prodaja, predavanje, pospeševanje prodaje, trženje, slovenski podjetniki, učinkovitost

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


CD & DVD » Prodaja & marketing


007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička!



CD & DVD » Prodaja & marketing


Korak pred konkurenco - Ideje za povečanje prodaje (CD)

 

Korak pred konkurenco - Ideje za povečanje prodaje (CD)

Aleš Lisac

 

Načini za povečanje prodaje in dobička, ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

 

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Bojan Jus

 

Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Branje je enako dihanju, spanju, hrani.

Franjo Frančič

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.