Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Avtor - Peter Fisk

Peter Fisk je izkušen strateg in marketinški strokovnjak. Delal je z nekaterimi  
vodilnimi družbami na svetu, vključno s podjetji, kot so Coca-Cola, Microsoft  
in Vodafone. 

 

    Po začetnih pustolovščinah v nuklearni fiziki, se je pridružil podjetju British  Airways, ko je ta upravičeno veljal za »najbolj priljubljeno letalsko družbo na svetu«. Delal je na različnih področjih prodaje in marketinga, vključno z razvojem distribucijskih kanalov, relacijskim marketingom in upravljanjem blagovnih znamk. Bil je tudi član strateškega tima za opredeljevanje izzivov globalizacije in vstopanja nizko stroškovnih ponudnikov na tržišče.


 
    V podjetju PA Consulting Group je vodil svetovalni tim za globalni marketing.
Pri razvoju poslovanja, ki je v večji meri usmerjeno h kupcem, je sodeloval z različnimi podjetji, vse od Silicijeve doline pa do Singapurja. Področje dela je segalo od inovacijske dejavnosti v podjetju American Express do strategij oblikovanja trga za Shell, preko ponovnega pozicioniranja blagovnih znamk za Courage in vse do razvoja funkcije vodenja v podjetju BT. Philipsu je pomagal, da je ta postal podjetje, katerega razvoj spodbujajo kupci. V podjetju Microsoft, pa je pomagal pri uvedbi marketinga, ki temelji na vrednosti.


 
    Kot generalni direktor inštituta Chartered Institute of Marketing, največje marketinške organizacije na svetu, se je Peter zavzemal za profesionalne standarde in ugled ter za spodbujanje vodij podjetij k temu, da sprejmejo kupce in blagovne znamke kot najpomembnejše vire dolgoročne delničarske vrednosti. Te aktivnosti so podprli tudi z lansiranjem izdelka za spletno učenje, imenovanega Knowledge Hub, novo revijo The Marketer in s posebnim programom za vodenje, imenovanim Shape the Agenda.

 
 
    Trenutno je sodirektor podjetja za strateške inovacije, imenovanega The Foundation, s katerim pomaga podjetjem pri razvoju poslovanja po načelu od zunaj navznoter. S pogledom na svet z vidika kupca, pomaga vodjem podjetij, da lahko stvari vidijo tudi v drugačni luči in da razvijejo znanja in strategije ter prepričanja in zmožnosti, ki jih potrebujejo, da bi lahko delali izjemne stvari. To je, na primer, privedlo do spreminjanja prodajne ponudbe v podjetju M&S in reinženiringa procesov, vezanih na kupce, v podjetju Volkswagen.

 
 
    Peter je po vsem svetu priznan kot strokovnjak in poznavalec marketinga. 
Kot motivacijski govorec predava o kupcih, blagovnih znamkah, strategiji in
 
inovacijah.

Stran 1 od 1     << < 1 > >>
Izberite stran: Razvrstite po:

Marketinški genij

Marketinški genij

Avtor: Peter Fisk

Prevod: Renata Mihalič

 

Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.



Artikel se nahaja še v naslednjih kategorijah:

Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja

 

Cena z DDV: 30,18 €

Stran 1 od 1     << < 1 > >>
Izberite stran: Razvrstite po:

e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

Najboljši pripomoček, da dobro začneš dan, je tale: ko se zbudiš, pomisli, ali ne bi mogel ta dan enemu človeku pripraviti veselja.

Friedrich Nietzsche

Vaš elektronski naslov:

Knjižne novice
Mavrični mesečnik

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.