Opis vsebine:Izbrane informacije za povečanje prodaje in dobička Priročnik, s pomočjo katerega boste pometli s konkurenco in jo pustili daleč za sabo. > Konkretne informacije za takojšnje povečanje prodaje in dobička
V knjigi Korak pred konkurenco 2. del boste našli ideje in nasvete za povečanje prodaje in dobička, ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate. Seznanili vas bomo z učinkovitimi marketinškimi metodami, ki jih uporabljajo podjetja iz različnih panog v Sloveniji in v svetu. Enostavne, učinkovite, lahko razumljive marketinške metode za povečanje prodaje in dobička, ki ne bodo izpraznile vaših žepov.
Na podlagi konkretnih primerov boste za vas in vaše
podjetje našli odgovore na vprašanja:
Kako brez večjih vlaganj povečati marketinški proračun;
Ključne besede:Aleš Lisac, denar, dobiček, izdelki, konkurenca, marketing, marketinški nasveti, pospeševanje prodaje, prodaja, posel, storitve, trženje, uspešna prodajaPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() Oglejte si tudi:Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
Izbrane informacije za povečanje prodaje in profita
Pospeševanje prodaje, višanje dobička, večji uspeh ![]() ![]() |