Opis vsebine:Izbrane informacije za povečanje prodaje in dobička Konkretne informacije za takojšnje povečanje prodaje in dobička
Priročnik, s pomočjo katerega boste pometli s konkurenco in jo pustili daleč za sabo.
V peti zbirki idej Korak pred konkurenco se boste s pomočjo analize 70 resničnih primerov prodajnih pisem slovenskih podjetij naučili pripraviti še boljše ponudbe in učinkovitejše oglase. Kako ravnati, ko stranke zahtevajo nižje cene in obenem povečati prodajo za 25%?
Stranke ne verjamejo v vašo ponudbo? Naučili se boste prepričati tudi največje skeptike. Tako z besedami kot z obliko, saj boste v priročniku našli tudi dejanske primere, ki nazorno kažejo, kako grafično oblikovati oglas, in tudi kako ga ne oblikovati.
Ključne besede:Aleš Lisac, denar, dobiček, izdelki, konkurenca, marketing, marketinški nasveti, prodaja, posel, storitve, trženje, uspešna prodajaPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() Oglejte si tudi:
Pospeševanje prodaje, višanje dobička, večji uspeh Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
V četrti zbirki idej Korak pred konkurenco se boste naučili pripraviti boljše ponudbe in učinkovite oglase ... CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca ![]() ![]() |