Opis vsebine:Praktični nasveti, metodologija, interni akt in model usposabljanja za celostno upravljanje, učinkovito merjenje in uspešen razvoj ustrezne in spodbudne organizacijske kulture in klime
Priročnik »Upravljajmo organizacijsko kulturo in klimo«, ki predstavlja novo delo v zbirki »Managerjeva orodja«, nam na enostaven način razkrije vse, kar moramo vedeti za uspešno in učinkovito ter celostno upravljanje organizacijske kulture in klime. Preko posameznih vsebin knjige bomo spoznali, kaj sploh sta kultura in klima v organizacijah, kakšen je njun namen, katere funkcije opravljata, kako se razvijata, kakšni sta nova kultura in klima, katere dimenzije sestavljajo kulturo in klimo, kako ju lahko kvalitetno izmerimo, kako spreminjamo organizacijsko kulturo in klimo, s katerimi ukrepi vzpostavimo spodbudno kulturo in klimo, kako uspešno izvedemo celosten projekt upravljanja kulture in klime v organizaciji ter še veliko več.
Korporativna kultura in klima predstavljata organizacijska dejavnika, ki sta najbolj neposredno povezana z vsemi ostalimi elementi organizacije in njenim okoljem ter vsemi posamezniki v sistemu. Popolnoma vsaka aktivnost, sprememba ali vedenje se namreč odražajo tudi na kulturi in klimi ter vsaka sprememba kulture in klime povzroči spremembe na vseh ostalih področjih v organizaciji. Zato tudi ni pretirana trditev, da bomo z načrtnim upravljanjem organizacijske kulture in klime lahko še največ naredili tako za celotno organizacijo kot za vse zaposlene. Knjiga je prvenstveno namenjena vsem vodjem, ki morajo pomemben del svojega časa nameniti tudi skrbi za razvoj in usmerjanje kulture in klime v želeno smer. Prav tako je knjiga namenjena vsem tistim, ki se ukvarjajo z upravljanjem zaposlenih, z managementom človeškega kapitala in človeških virov, saj so le-ti ključni koordinatorji celostnega upravljanja kulture in klime v organizacijah.
Tako bo knjiga lahko odličen praktičen pripomoček ne le na mizi vsakega managerja ali vodje, temveč tudi kadrovika, organizatorja, pooblaščenca za kakovost, managerja človeških virov, pa tudi podjetnika, javnega uslužbenca in nenazadnje tudi vseh zaposlenih, saj ravno slednji najpogosteje narekujejo prevladujočo obliko kulture in klime.
Knjiga bo koristen pripomoček tudi študentom dodiplomskega in podiplomskega študija, ki se pri študiju srečujejo s področji upravljanja organizacijske kulture in klime.
Kazalo:
1. poglavje: Opredelitev organizacijske kulture in klime O AVTORJUMag. Renata Mihalič se je rodila 7. aprila 1976 v Kranju. Po maturi na Gimnaziji Škofja Loka, je leta 1995 vpisala študij kadrovskega managementa na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, kjer je leta 1999 diplomirala z odliko. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani je nadaljevala s podiplomskih študijem komunikologije, kjer je leta 2006 magistrirala, in sicer na temo intelektualnega kapitala in razvoja managementa človeškega kapitala.
Za magistrsko nalogo je prejela nagrado Kadrovski up, ki jo podeljuje Planet GV. Leta 2010 je vpisala doktorski študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Prve delovne izkušnje je pridobivala že v gimnazijskih dneh in v času dodiplomskega študija, in sicer z delom v družinskem podjetju, po diplomi pa je delala na številnih razvojnih in raziskovalnih projektih. Leta 2000 se je zaposlila v podjetju Planika Kranj d.d., kjer je po zaključenem pripravništvu delala kot strokovna sodelavka za kadrovanje in izobraževanje.
Napisala je vrsto knjig, ki jim zaupa vedno več direktorjev, podjetnikov, predavateljev in drugih zadovoljnih uporabnikov. Napisala je tudi več strokovnih in znanstvenih člankov, ki jih je objavila tako doma kot v tujini, obenem pa se uveljavlja še kot prevajalka strokovnih knjig. O izsledkih svojega dela in raziskav predava tudi na različnih konferencah in posvetih.
Vsa dela avtorja.
Ključne besede:Renata Mihelač, kariera, vodenje, upravljanje, management, organizacije, organizacijska, kultura, organizacijska klima, poslovna odlličnost, usposabljanje, vodje, zaposleniMnenja (Število komentarjev: 1) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Milan Že več kot dvajset let se kot poslovni svetovalec in kot raziskovalec ukvarjam z organizacijsko kulturo in s poslovno učinkovitostjo, pa še nisem odkril čarobne formule za upravljanje z organizacijsko kulturo in klimo. Menedžment bi seveda želel "načrtno" upravljati organizacijsko kulturo, ker je podlaga za uspešno vedenje v poslovnem okolju. S sistematičnim spreminjanjem določenih organizacijskih in drugih faktorjev(krizno stanje, ogroženost organizacije), mu lahko uspe, da usmerja določene elemente organizacijske kulture. Nikakršnega načrtnega upravljanja organizacijske kulture ne more biti. tako pozitivistično razmišljanje je pokopalo že veliko organizacij. To se trenutno v Sloveniji tudi dogaja. Vsak član organizacije postaja osrednji dejavnik oblikovanja bodoče organizacijske kulture! vsak posameznik ima svojo podobo organizacije, ki jo potrebno nenehno usklajevati na ravni skupine in organizacije. članov organizacije ne moremo usposabljati o organizacijski kulturi. Lahko jih usmerjamo, da jo spoznajo in nato spreminjajo. To pa že presega moje razmišljanje o "funkcionalni uporabnosti raznih organizacijskih orodij". Oglejte si tudi:Knjige » Poslovna rast & finance » Management & vodenje
Management človeškega kapitala
Priročnik za celostno upravljanje človeškega kapitala in človeških virov v praksi sodobnih organizacij znanja Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
Uporabimo psihološko pogodbo zaposlenih
Priročnik nam celostno in na enostaven način razkriva vse skrivnosti psiholoških pogodb Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba
Finančni uspeh - Izkoristite moč kreativnega mišljenja
Znanost bogatenja je zanesljiva in dostopna vsakomur. Obilje je vaša rojstna pravica. |