Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

MISIJA: MOGOČE - KAKO USTVARITI VRHUNSKO ORGANIZACIJO, DOKLER JE ŠE ČAS

MISIJA: MOGOČE - KAKO USTVARITI VRHUNSKO ORGANIZACIJO, DOKLER JE ŠE ČAS

Avtor: Kenneth Blanchard, Terry Waghorn

 

Cena z DDV: 21,85 €

 


Opis:

 
ISBN:961-6061-12-7
Vezava:Trda
Format:15 x21,5 cm
Obseg:215 str.
Leto izdaje:1996
Založba:


Opis vsebine:

To je knjiga o upanju. Namesto da bi skušala dati zopet kakšen nasvet, kako se soočati s težavami, s katerimi se spopadajo naša podjetja in druge organizacije, nas popelje knjiga, ki sta jo napisala Ken in Terry, na pot rasti in prenove. Z zelo jasnimi argumenti nam dokazujeta, da nas na koncu predora čaka svetloba in da lahko s sprejetjem nekaterih enostavnih resnic začnemo potovanje proti njej.

 

Središče njune razprave predstavlja potreba današnjih organizacij po vzpostavitvi in ohranjanju zdravega ravnotežja med kontinuiteto in inovativnostjo. Osredotočati se na sedanjost in istočasno le bežno razmišljati o prihodnosti je podobno vožnji avtomobila s pogledom zazrtim v vzvratno ogledalo. Slej ko prej se boste kam zaleteli. Podobno lahko pelje v katastrofo pretirano osredotočanje na izzive prihodnosti, ne da bi najprej zavarovali in organizirali svoje sedanje poslovanje - obstaja namreč možnost, da vam zmanjka sape še pred prihodom prihodnosti.

 

Da bi jo dočakali, je potrebno začeti naslednji dvostopenjski proces: medtem ko ustvarjate prihodnost, morate izboljševati sedanjost. Nobena od stopenj ni pomembnejša od druge, obe sta bistveni.

 

Ko včerajšnji množični trg še naprej razpada na posamezne tržne niše, postaja vse bolj jasno, da bodo v prihodnosti zmagovali tisti, ki jim bo uspelo nenehno spreminjati sebe. Inovativnost in prenova bosta postali še veliko pomembnejši, obvladovanje stroškov, kakovosti in hitrosti pa pogoj obstoja. Uspeh bo vse bolj vezan na inovativnost in ustvarjalnost. Namesto opazovanja skozi en sam objektiv se bodo morali vodje naučiti gledati skozi vsaj dva istočasno - izuriti se bodo morali v iskanju novih poslovnih priložnosti, ki se skrivajo na obzorju, in istočasno gledati na cesto, po kateri trenutno vozijo ...

 

Vsebina:

 

  • Uvodna beseda
  • Zahvale
  • Predgovor
  • Prvo poglavje: Nekoč je bil peščeni grad: danes gradimo svoj jutri
  • Drugo poglavje: Prezidava gradu: izboljšava prve krivulje
  • Tretje poglavje: Preselitev na boljši kraj: inovacije druge krivulje
  • Četrto poglavje: Razporeditev pravih ljudi v prave skupine in zagotovitev vse potrebne podpore
  • Peto poglavje: Ali imam vse potrebno za življenje v svetu dveh krivulj?
  • Opombe in bibliografija
  • O avtorjih
  • Imensko in stvarno kazalo

 

Ključne besede:

Terry Waghorn, Kenneth Blanchard, organizacije, poslovanje, vodenje, ohranjanje ravnotežja, inovativnost, poslovne inovacije, kreativnost in ustvarjalnost, poslovni uspeh, poslovne strategije

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Poslovna rast & finance » Management & vodenje


Management človeškega kapitala

 

Management človeškega kapitala

Renata Mihalič

 

Priročnik za celostno upravljanje človeškega kapitala in človeških virov v praksi sodobnih organizacij znanja



Knjige » Poslovna rast & finance » Management & vodenje


UPRAVLJAJMO ORGANIZACIJSKO KULTURO IN KLIMO

 

UPRAVLJAJMO ORGANIZACIJSKO KULTURO IN KLIMO

Renata Mihalič

 

Praktični nasveti, metodologija, interni akt in model usposabljanja za celostno upravljanje, učinkovito merjenje in uspešen razvoj ustrezne in spodbudne organizacijske kulture in klime



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba


Finančni uspeh - Izkoristite moč kreativnega mišljenja

 

Finančni uspeh - Izkoristite moč kreativnega mišljenja

Wallace Delois Wattles

 

Znanost bogatenja je zanesljiva in dostopna vsakomur. Obilje je vaša rojstna pravica.



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

 

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Bojan Jus

 

Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Načrt je kot podaljšane roke objema, s katerim sprejemam vse, kar si želim, da bi se danes zgodilo.

Jože Urbanija

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.