Opis vsebine:Zaposleni so pri delu in na delovnem mestu lahko uspešni in učinkoviti, če so zadovoljni. To je dejstvo, ki pa se ga v praksi še vedno premalo zavedamo. Vse preveč je namreč primerov, ko organizacije z dobrim namenom uvajajo številne in kompleksne tehnike za večjo uspešnost, ob tem pa žal pozabljajo na ukrepe za povečanje zadovoljstva zaposlenih.
Izkazalo se je, da ob množičnem pojavu vedno bolj zahtevnih organizacijskih orodij, praksa nima na voljo takih pristopov za večje zadovoljstvo zaposlenih, ki bi jih bilo mogoče dovolj enostavno in hitro uporabiti. Kot odziv na tovrstne potrebe in tudi pobude prakse, je nastala ta knjiga, ki zapolnjuje nastalo vrzel in usmerja organizacije k zagotavljanju ključnih predpogojev za uspešnost, torej k zagotavljanju zadovoljstva zaposlenih.
Priročnik »Povečajmo zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih«, ki predstavlja novo delo v zbirki »Managerjeva orodja«, nam na enostaven način razkrije vse, kar moramo vedeti za uspešno in učinkovito ter celostno upravljanje zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih.
Preko posameznih vsebin knjige bomo spoznali, kako zadovoljstvo zaposlenih vpliva na uspešnost organizacije, kakšen je sistem upravljanja zadovoljstva in pripadnosti, s katerimi ukrepi lahko enostavno in s takojšnimi učinki povečujemo zadovoljstvo zaposlenih pri delu in na delovnem mestu, kaj lahko naredimo za vzpostavitev pripadnosti zaposlenih, kako lahko hitro izmerimo stopnjo zadovoljstva in pripadnosti, kako izvedemo projekt upravljanja zadovoljstva in pripadnosti v naši organizaciji in podobno.
Posebna prednost priročnika je, da obravnava širok razpon ukrepov in nasvetov, ki pa jih lahko uvaja in izvaja resnično vsaka organizacija in vsak vodja, saj so enostavni, večinoma ne zahtevajo veliko časa in le redki med njimi zahtevajo finančna sredstva, kljub temu pa imajo takojšen in močan učinek.
Prav tako nam pri uporabi predstavljenih ukrepov ni potrebno upoštevati nekega zaporedja pri njihovem uvajanju v prakso. Obenem pa je priročnik pripravljen tudi tako, da se lahko upravljanja zadovoljstva in pripadnosti zaposlenih lotimo nenačrtno, torej zgolj z uvajanjem ukrepov, lahko pa uporabimo celostni projektni pristop. Pomembnejše je namreč, da sploh začnemo skrbeti za zadovoljstvo zaposlenih pri delu in da nasvete dosledno izvajamo z vključitvijo vseh zaposlenih. Za uspeh nam ni potrebno izvajati popolnoma vseh ukrepov, ki so predstavljeni v knjigi. Res pa je, da bi v primeru uvedbe in doslednega izvajanja vseh nasvetov, ki jih nudi priročnik, dobili idealen zgled vodenja oziroma organizacijo s srečnimi zaposlenimi.
Knjiga je prvenstveno namenjena vsem vodjem, ne glede na nivo vodenja. Prav tako je knjiga namenjena vsem tistim, ki se v organizacijah ukvarjajo z upravljanjem zaposlenih, z managementom človeškega kapitala in človeških virov, saj so le-ti pogosto v vlogi ambasadorjev zadovoljstva zaposlenih.
Tako bo knjiga lahko odličen praktičen pripomoček ne le na mizi vsakega managerja ali vodje, temveč tudi kadrovika, managerja človeških virov, pa tudi podjetnika, javnega uslužbenca in nenazadnje vseh, ki delajo z ljudmi. Knjiga bo prav tako koristen pripomoček študentom dodiplomskega in podiplomskega študija, ki se pri svojem študiju srečujejo s področjem upravljanja človeških virov in človeškega kapitala.
Iz vsebine:
![]() O AVTORJUMag. Renata Mihalič se je rodila 7. aprila 1976 v Kranju. Po maturi na Gimnaziji Škofja Loka, je leta 1995 vpisala študij kadrovskega managementa na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, kjer je leta 1999 diplomirala z odliko. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani je nadaljevala s podiplomskih študijem komunikologije, kjer je leta 2006 magistrirala, in sicer na temo intelektualnega kapitala in razvoja managementa človeškega kapitala.
Za magistrsko nalogo je prejela nagrado Kadrovski up, ki jo podeljuje Planet GV. Leta 2010 je vpisala doktorski študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Prve delovne izkušnje je pridobivala že v gimnazijskih dneh in v času dodiplomskega študija, in sicer z delom v družinskem podjetju, po diplomi pa je delala na številnih razvojnih in raziskovalnih projektih. Leta 2000 se je zaposlila v podjetju Planika Kranj d.d., kjer je po zaključenem pripravništvu delala kot strokovna sodelavka za kadrovanje in izobraževanje.
Napisala je vrsto knjig, ki jim zaupa vedno več direktorjev, podjetnikov, predavateljev in drugih zadovoljnih uporabnikov. Napisala je tudi več strokovnih in znanstvenih člankov, ki jih je objavila tako doma kot v tujini, obenem pa se uveljavlja še kot prevajalka strokovnih knjig. O izsledkih svojega dela in raziskav predava tudi na različnih konferencah in posvetih.
Vsa dela avtorja. ![]()
Ključne besede:Renata Mihalič, organizacije, delovno mesto, pripadnost, uspeh, zaposleni, zadovoljstvoPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() Oglejte si tudi:Knjige » Poslovna rast & finance » Management & vodenje
UPRAVLJAJMO ORGANIZACIJSKO KULTURO IN KLIMO
Praktični nasveti, metodologija, interni akt in model usposabljanja za celostno upravljanje, učinkovito merjenje in uspešen razvoj ustrezne in spodbudne organizacijske kulture in klime ![]() ![]() |