Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

NORI NA STRANKE! - NIKOLI NI PREPOZNO, DA ZGRADITE PODJETJE, KI BO USMERJENO K STRANKAM

NORI NA STRANKE! - NIKOLI NI PREPOZNO, DA ZGRADITE PODJETJE, KI BO USMERJENO K STRANKAM

Avtor: Ken Blanchard, Jim Ballard, Fred Finch

 

Cena z DDV: 25,13 €

 


Opis:

 
Koda:9789532361483
Vezava:Mehka
Format:13,5 x 20,5cm
Obseg:224 str.
Leto izdaje:2008
Založba:

Opomba:

Naslov izvirnika: Customer mania! It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company > Nori na stranke! Nikoli ni prepozno, da izgradite podjetje, ki bo usmerjeno k strankam! > Prevod: Karin Pečnikar


Opis vsebine:

Ravnanje s strankami je eden najtrših orehov tako za menedžerje kot za ljudi, ki delajo v prodaji katere koli storitvene ali proizvodne dejavnosti. Še posebej to velja za delo v maloprodaji. Veliko strokovnjakov meni, da se graditev posla začne ravno pri odnosu do strank.

 

V knjigi Nori na stranke! nam Ken Blanchard, ki je napisal veliko uspešnic in je eden najbolj vzornih poslovnih voditeljev, razkrije pot do pravilnega ravnanja s strankami. Razloži nam tudi, kako do organizacije ki bo pravilno ravnala s svojimi zaposlenimi, jih spodbujala k doseganju zastavljenih ciljev in služila kupcem.

 

Blanchard nam v sodelovanju z Jimom Ballardom in Fredom Finchem razloži, zakaj se uspešen posel začne ravno pri odnosu do strank. Za primer je vzel ameriško družbo znamk oziroma verig restavracij Kentucky Fried Chicken (KFC), Taco Bell, Piza Hut, Long John Silver's in A&W Restaurants.

 

Avtorji knjige Nori na stranke! nam razložijo, kako lahko vsako podjetje, majhno ali veliko, razvije enotno, k zaposlenim in strankam usmerjeno organizacijsko kulturo. Knjiga je polna praktičnih nasvetov, poudarek pa je na štirih osnovnih korakih:

 

  • Zastavite si prave cilje
  • Pravilno ravnajte s strankami
  • Pravilno ravnajte z zaposlenimi
  • Vodite na pravilen način

 

Z upoštevanjem teh načel lahko podjetniki po vsem svet oblikujejo delovno silo, ki bo svojemu delu zares predana in bo zavzeto prispevala k splošnemu uspehu podjetja. Načelo Nori na stranke! je učinkovito orodje za delo s strankami, ki ga lahko uporabljajo tako direktorji in srednji menedžment kot osebje, ki je dnevno v stiku s strankami - in spremenijo stvari na bolje, tako zase kot za stranke.

 

Ključne besede:

Ken Blanchard, Jim Ballard, Fred Finch, komunikacija, kupci, motivacija, posel, prodaja, prodajne strategije, prodajalci, nakup, načrtovanje, trženje, učinkovitost, uspeh

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:

Psi prodaje

 

Psi prodaje

Blair Singer

 

Kako izboljšati poslovno spretnost št. 1 > Odkrili boste pet preprostih, a odločilnih spretnosti, s katerimi si pridobimo neusahljiv vir dobrih kupcev in si zagotovimo doživljenjsko prodajo



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Branje je enako dihanju, spanju, hrani.

Franjo Frančič

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.