Opomba:Naslov izvirnika: Customer mania! It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company > Nori na stranke! Nikoli ni prepozno, da izgradite podjetje, ki bo usmerjeno k strankam! > Prevod: Karin PečnikarOpis vsebine:Ravnanje s strankami je eden najtrših orehov tako za menedžerje kot za ljudi, ki delajo v prodaji katere koli storitvene ali proizvodne dejavnosti. Še posebej to velja za delo v maloprodaji. Veliko strokovnjakov meni, da se graditev posla začne ravno pri odnosu do strank.
V knjigi Nori na stranke! nam Ken Blanchard, ki je napisal veliko uspešnic in je eden najbolj vzornih poslovnih voditeljev, razkrije pot do pravilnega ravnanja s strankami. Razloži nam tudi, kako do organizacije ki bo pravilno ravnala s svojimi zaposlenimi, jih spodbujala k doseganju zastavljenih ciljev in služila kupcem.
Blanchard nam v sodelovanju z Jimom Ballardom in Fredom Finchem razloži, zakaj se uspešen posel začne ravno pri odnosu do strank. Za primer je vzel ameriško družbo znamk oziroma verig restavracij Kentucky Fried Chicken (KFC), Taco Bell, Piza Hut, Long John Silver's in A&W Restaurants.
Avtorji knjige Nori na stranke! nam razložijo, kako lahko vsako podjetje, majhno ali veliko, razvije enotno, k zaposlenim in strankam usmerjeno organizacijsko kulturo. Knjiga je polna praktičnih nasvetov, poudarek pa je na štirih osnovnih korakih:
Z upoštevanjem teh načel lahko podjetniki po vsem svet oblikujejo delovno silo, ki bo svojemu delu zares predana in bo zavzeto prispevala k splošnemu uspehu podjetja. Načelo Nori na stranke! je učinkovito orodje za delo s strankami, ki ga lahko uporabljajo tako direktorji in srednji menedžment kot osebje, ki je dnevno v stiku s strankami - in spremenijo stvari na bolje, tako zase kot za stranke.
Ključne besede:Ken Blanchard, Jim Ballard, Fred Finch, komunikacija, kupci, motivacija, posel, prodaja, prodajne strategije, prodajalci, nakup, načrtovanje, trženje, učinkovitost, uspehMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:
Kako izboljšati poslovno spretnost št. 1 > Odkrili boste pet preprostih, a odločilnih spretnosti, s katerimi si pridobimo neusahljiv vir dobrih kupcev in si zagotovimo doživljenjsko prodajo |