Opis vsebine:V knjigi boste našli devet najpogostejših (in ponavadi usodnih) poslovnih mitov in preproste in navdihujoče rešitve za težave, ki si jih samostojni podjetniki ter lastniki majhnih podjetij povzročajo iz dneva v dan.
Presenetljive resnice, ki predstavljajo protistrup tem lažem, sta avtorja in več sto njunih strank, uspešnih samostojnih podjetnikov ter lastnikov majhnih podjetij, sami preizkusili.To sveže, živaho »sveto pismo« za poslovneže vam bo razkrilo, kaj in kako morate početi, da bi vaš posel postal dobičkonosen.
V knjigi boste odkrili tudi sestavino, ki v mnogih »praktičnih« poslovnih priročnikih manjka – kako se iz dneva v dan motivirati, da bi te stvari dejansko lahko počeli. "Nikar se ne ukvarjajte s poslom, ki se ga bojite," pravi Sam. "Saj nočete, da bi se ves čas bali, da se bo zgodilo kaj slabega in da boste vse izgubili.Vsi poznamo zgodbe o ljudeh, i uspejo, potem pa vse izgubijo, ne? Če vas je strah, ne boste mogli uspeti.
Zavedajte se, da vam lahko podjetje uresniči vse želje, če nenehno in neustrašno iščete pravo resnico! Ko se otresete miselnosti žrtve in začnete razmišljati kot odgovorni lastnik podjetja, ustvarite nekaj, česar vam nihče ne more vzeti. To je vaša stvaritev, plod vaših misli, ne zunanjih dejavnikov.
V zavedanju, da vam je iz določenega razloga uspelo, je moč. Tudi stranke vas bodo spoštovale in se vedno znova vračale k vam."
Ključne besede:Steve Chandler, Sam Beckford, denar, finance, posel, poslovnost, podjetja, podjetniki, poslovneži, poslovni uspeh, mit o podjetniku, prepoznavnostPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() Oglejte si tudi:Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha
Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo
Finančni zvezdnik vzajemnih skladov Peter Lynch in John Rothchild razlagata temeljna načela vlaganja in poslovanja v knjigi, ki bo koristila in zabavala vsakogar od najstnikov naprej
30 prodajnih orodij, s katerimi lahko nadzorujete misli vaše stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup. CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička CD & DVD » Prodaja & marketing
DOLOČANJE KLJUČNIH STRATEŠKIH USMERITEV PODJETJA (CD)
Zakaj je ključnega pomena, da imate cilje in kako si jih postaviti, da ne postanete zaslepljeni od vsakdanjih opravil, da ohranite vizijo podjetja in se jo držite. CD & DVD » Prodaja & marketing
Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)
Se sprašujete v kolikšni meri je pri prodaji izdelka pomembna cena? Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca ![]() ![]() |