Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z
drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas,
da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni.
Opis vsebine:Knjiga Somrak medijske avtonomije je izbor člankov, ki so izšli v različnih časopisih, revijah ter na spletnih straneh v letih 2005–2008 in so nastajali kot prompten odziv avtorja na politične poteze tedanje vladajoče garniture, ki si je zadala za nalogo spremeniti medijsko krajino.
Svoj pohod je začela s težnjo podržaviti tedaj javni zavod RTV, temu ustrezno je sledil novi zakon o RTV, novi sestav programskega sveta, uprave in uredništev.
Pod gesli izkoreninjenja kontinuitete, udejanjanja sproščenosti in zagotovitve medijske uravnoteženosti je ta koalicija grobo posegala v avtonomen status medijev ter uredniško in novinarsko delo, se posredno in neposredno vpletala v medijska sporočila in opravljala kadrovske zamenjave, v ta namen pa uporabljala tudi odprodajo državnega kapitala.
Vezjak v svojih člankih razkriva ideološko logiko in mimikrijo glavnih akterjev, ki so bili tako na strani politične in kapitalske oblasti kot tudi v medijih v vrstah urednikov in novinarjev udeleženi v tem procesu prisvajanja medijev, katerih »transformacija ni sledila demokratičnim načelom, temveč prej predstavam o zagotavljanju prijaznega zrcala, ki nam bo naslikalo lepo podobo«.
O AVTORJUBoris Vezjak (1968) je doktoriral iz filozofije in predava na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru. Ukvarja se predvsem z zgodovino antične filozofije, moralno vzgojo, teorijo diskurza, medijsko analizo in teorijo argumentacije. Je avtor prevodov Platonovih besedil Harmid (1994), Fileb (2000), Parmenid (2001) in knjig Kako so močno dihali: komentarji in kronologija k primeru Petek (2005), Sproščena ideologija Slovencev: o političnih implikacijah filozofema sproščenost (2007), Zmote in napake v argumentaciji: vodič po slabi argumentaciji v družbenem vsakdanu (2007, skupaj z Janezom Bregantom) ter In media res: novinarji med etiko, politiko in kapitalom (2008).
Vsa dela avtorja.
Ključne besede:Boris Vezjak, mediji, RTV, RKC, Delo, družba, prisvajanje medijev, politika, politična hegemonija, državni kapital, oblast, uredniki, novinarji, totalitarizem, Vida PetrovčičMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Knjige o filmu
AVDIO-VIZUALNI MEDIJI IN IDENTITETE
7. mednarodni kolokvij filmske teorije in kritike Knjige » Zgodovina, družba, filozofija » Filozofija » Filozofija & tuji avtorji
Filozofska karta 20. stoletja: Tehnika in eksistenca
V pričujočem delu je avtorjev namen predstaviti sodobno filozofijo, tj. filozofijo 20. stoletja in njene ključne avtorje ter smeri, nefilozofom in tistim, ki šele vstopajo v svet filozofije Knjige » Književnost * leposlovje » Literarna teorija & zgodovina
Logos, simbol in mit - vprašanja semiotike in filozofije jezika
Knjiga predstavlja predelano in dopolnjeno izdajo doktorske disertacije Vprašanje semiotike v pozni antiki in zgodnjem srednjem veku. Knjige » Književnost * leposlovje » Literarna teorija & zgodovina
MEDPOTJA FILOZOFIJE IN KULTURE
Eseji se ukvarjajo z vprašanjem možnosti filozofije v sodobnem svetu. Ali obstaja filozofska odgovornost, ki bi odgovarjala na današnji čas? |