Opis vsebine:V knjigi "Iz mojih čevljev" - s podnaslovom Osnove dinamičnih komunikacij in sedem smrtnih komunikacijskih grehov, avtor na 230 straneh preprosto in odkrito predstavi načine vodenja dinamičnih komunikacij, rezultate vodenja projektov za različne naročnike kot tudi za lastne blagovne znamke, ki jih je ustvaril ali soustvaril (wannabesociety in Kokoshka). Kot vsak človek z idejo podira stara pravila in postavlja nova.
Njegov način pisanja je izrazito odkrit in pošten, izogiba se teoretiziranju in kompliciranju ter ves čas ohranja zdravo mero razuma, kmečke pameti in prakse.
Mnenja o knjigi:
“Iskrena knjiga, polna strokovnega erosa. Teče kot zgodba in obenem provocira k reflesiji. To smo potrebovali. “
Franci Zavrl
Partner
Mag.Mateja Jesenek
"Iz mojih čevljev je prvi korak nazaj v prihodnost marketinga. Igor se vrne k osnovam razumevanja porabnika, komunikacije in prakticiranja trženja. Na enostaven način poda vrsto uporabnih konceptualnih rešitev, ki jih preplete v zgodbo skozi zabavno izkustveno kritiko stroke. Prvi korak na poti k sodobnim trženjskim praksam je narejen! Nastala je potreba po nadaljevanju :)."
Darko Dujič, direktor Google Slovenija
Aleš Lisac (poslal po mailu)
“Berem tvojo knjigo, sem ze pri koncu. Bravo! Saj ves da sem jih veliko prebral, marketinskih knjìg... Tvoja definitivno sodi v ligo prvakov!
Lp, Aleš Lisac” (poslal po sms-u)
O AVTORJUIgor Arih se je rodil leta 1964 v Vodnjanu. Že v času študija v Ljubljani je bil soustanovitelj agencije Futura. Po desetih letih v Futuri se je odločil za samostojno pot in ustanovil svojo agencijo, v kateri je danes zaposlenih 13 ljudi. Agencij skrbi za izrano število zunanjih naročnikov ter za lastne projekte, kot sta Kokoška in Wannabesociety ter glasbeno založbo s studijem Dom svobode. Razvoj lastnih blagovnih znamk in poglobljeno razumevanje glasbe, kot najbolj nematerijalnega izdelka je Igorju velika inspiracija za vodenje tujih znamk. Igor nas rad spominja, da je rock'n'roll iniciral globalizacijo, kot jo poznamo danes.
Za svojo ustvarjalnost je Igor prejel tudi več domačih in tujih mednarodnih nagrad na oglaševalskih in oblikovalskih tekmovanjih kreativnosti. Leta 1997 je bil član žirije za tisk v Cannesu, do sedaj edini slovenski predstavnik v žiriji tega največjega svetovnega oglaševalskega festivala. Bil je tudi član številnih drugih mednarodnih festivalov. Danes svojih del na festivale ne pošilja več, saj trdi, da bi morali ta prostor odpreti le mladim, ki se šele uveljavljajo v oglaševalskem poslu.
Vsa dela avtorja. Mnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba
Človeku je bilo namenjeno biti in bi moral biti močnejši in večji kot kar koli, kar se mu lahko pripeti. Vse okoliščine, 'usoda' in 'sreča' so zunanje, in čeprav jih človek ne more vedno spremeniti, jih lahko vedno premaga.
30 prodajnih orodij, s katerimi lahko nadzorujete misli vaše stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup. Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
Spoznajte sodobno poslovno komuniciranje. Pravilno poslovno komuniciranje je demokratično, profesionalno, etično, strpno, iskreno in spoštljivo. Sodobno poslovno komuniciranje pa je poleg tega tudi iskrivo, navdihujoče in prijateljsko. Knjige » Osebnostna rast » Medosebna rast & komunikacija
Knjižni komplet Atkinson - 3 knjige (Skrivnost uspeha, Sugestija in avtosugestija, Vibracije misli )
Sugestija in avtosugestija močno vplivata na človekovo psihično in telesno zdravje * Skrivnost uspeha - Sproščanje notranje moči * Ob tem, ko razmišljamo, navzven pošiljamo vibracije fine eterične snovi, ki je tako resnična, kot so vibracije, ki izražajo Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate. |