Opis vsebine:Ste kdaj imeli kakšno zamisel in ste si želeli izdelati svojo aplikacijo ali preprosto igro? Zakaj pa ne!
Orodje MIT App Inventor 2 vam omogoča, da se izdelave aplikacij Android lotite sami, brez naprednega znanja programiranja.
O AVTORJUPeter Krebelj (magister poslovnih ved) je diplomiral na Fakulteti za računalništvo in informatiko, magisterij pa je opravil na Ekonomski fakulteti.
Peter Krebelj je avtor več računalniških priročnikov 'Python 3 za začetnike'; 'Blender 3D za začetnike'; HTML in CSS za začetnike; Spoznavamo Windows 10, učbenikov s področja računalništva in informatike ter poučne pravljice za otroke 'Markovo računalniško popotovanje'.
Ljubiteljsko se ukvarja s fotografijo. Njegova priljubljena tema so motivi iz narave in krajinska fotografija. Na svojih potovanjih in sprehodih dokumentira okolico skozi objektiv in ujame številne drobne motive, ki bi sicer ostali neopaženi. Njegove fotografije so prikaz drobnih trenutkov v življenju pokrajin in narave, ki so ostali zabeleženi na fotografiji. Vsa dela avtorja.
Ključne besede:kreativno računalništvo, aplikacije, Peter Krebelj, priročnik, MIT App Inventor 2, Android, mobilne aplikacije, za začetnike, računalništvoMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:Knjige » Otroške knjige - Beremo knjige za otroke & mladino » Priročniki za mlade raziskovalce
Markovo računalniško popotovanje
Poučna slikanica o dečku in računalniku. Mali Marko, ki je ravno dopolnil svoj 10. rojstni dan, sanjari o različnih rečeh. Najraje pa bi igral računalniške igrice ... Knjige » Računalništvo » Uporabno računalništvo
Korak za korakom v svet računalnika
Uporaba računalnika je postala vsakdanje opravilo. Brskanje po spletu, iskanje novic, pošiljanje elektronske pošte in komunikacija preko družbenih omrežij. Vse to se je mogoče naučiti, potrebno je le malce pozitivne energije in želje, da boste tudi vi izv Knjige » Računalništvo » Uporabno računalništvo
S priročnikom SPOZNAJMO HTML5 boste spoznali osnove okolja HTML, kjer se bomo usmerili predvsem v zadnjo različico HTML5. Nekaj stvari je podobnih ali celo enakih, kot so bile v pretekli različici HTML4. Ker pa je pomembno, da držimo korak s časom, bomo p |