Opis vsebine:Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo?
Povečajte dobiček s temi zmagovitimi tehnikami!
V knjigi Kako do dobička avtorjev Christine Harvey in Billa Sykesa boste s pomočjo primerov spoznali, kako sposobnost motiviranja in razumevanja ljudi izjemno vpliva na uspešnost poslovanja podjetja in kako so ljudje ta načela uporabili v svojih življenjih in poslu.
Spoznali boste ljudi, ki so izjemno povečali obseg svoje prodaje, pa jim tega ne bi nihče napovedal; ljudi, ki so se povzpeli na mesto voditeljev v svojem okolju; ljudi, katerih dragocene zamisli vplivajo na druge. Videli boste, da je moč ista načela uspešno uporabiti v ZDA, Angliji, na Japonskem, v Kanadi in Avstraliji - po vsem svetu.
Izbrani primeri vam bodo pokazali pot in vas navdihnili, da boste načela začeli uporabljati. Pomagali vam bodo povečati obseg poslovanja, saj boste svoje podjetje, izdelek in zamisli kar najučinkoviteje umestili na trg.
Samostojni podjetnik bi utegnil zlahka zamahniti z roko ob mnogih zamislih v tej knjigi, češ da se nanašajo le na zaposlene, managerje in lastnike podjetij. Vendar pomislite - tudi vi ste lastnik svojega podjetja.
Ko boste brali knjigo, ne pozabite, da ne ponujate le enkratnih izdelkov in storitev, pač pa celotno poslovno priložnost. In ko Christine govori o zaposlenih, se spomnite na svojo ekipo ali organizacijo in vedite, da ne delajo za vas - delajo zaradi vas.
Ključne besede:denar, dobiček, kariera, konkurenca, kupci, nakupovanje, posel, poslovanje, pospeševanje prodaje, prvi vtis, prodaja, stranke, trženje, uspehMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:
30 prodajnih orodij, s katerimi lahko nadzorujete misli vaše stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup. CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička CD & DVD » Prodaja & marketing
Povečanje učinkovitosti v prodaji - vodenje prodaje in nagrajevanje (CD)
Večno vprašanje podjetnikov - kako znižati stroške in povečati prodajo? Vaši prodajalci niso tako uspešni kot bi si želeli? Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |