Opis vsebine:Kako postati zmagovalec? Bodite zmagovalec! Motite se, če mislite, da mora človek najprej znati in imeti, da bi postal nekdo. Izsledki raziskave med uspešnimi slovenskimi poslovneži nas učijo, da je v življenju ravno obratno. Najprej človek mora biti nekdo, kasneje pa pridejo tudi znanja, izkušnje, situacije in sredstva, da se človek v svojem bistvu lahko tudi uresniči.
Uspešni nam sporočajo: "Bodite zmagovalci,vse ostalo bo sledilo samo po sebi." Vsakdo izmed nas drži v roki dragulj in od nas samih je odvisno, kako bomo ta dragulj negovali in brusili. Ta prečudoviti in dragoceni dragulj smo mi sami. dana nam je možnost, da postanemo resnično nekaj lepega in posebnega, resnični in pravi dragulj, vendar pa moramo za to tudi nekaj tvegati, predvsem pa dobro delati.
"Odgovorni nismo le za tisto, kar storimo, temveč tudi za tisto, kar opustimo". - Lao Ce
Odlomek:
Dinamični podjetniki vodijo in upravljajo rastoča podjetja. Dinamičnega podjetništva ne moremo enačiti z velikostjo podjetja, saj se dinamični podjetniki pojavijo na vseh velikostnih ravneh. Zaznamovano je s podjetji, ki se hitro vzpenjajo po velikostni lestvici, in ne s tistimi, ki ostajajo na določeni ravni. Lastnost, ki loči dinamičnega podjetnika od ostalih poslovnežev, je podjetnikovo stremljenje k rasti, vizija, oportunizem ter včasih poseg izven svojega osnovnega posla. Dinamični podjetnik dejavno išče širitev. Svoje horizonte hitro usmeri preko meja ter se širi v medna rodni prostor. Dinamični podjetnik se prav tako zaveda slabosti ter je pripravljen oblikovati ravnateljski tim, ki mu razširi zmožnosti. Sprejema in deli tveganje, toda svoje tveganje tudi nadzoruje. Usmerjen ni le notranje, ampak tudi zunanje k virom, ki jih potrebuje za rast. V osnovi dinamični podjetnik išče uspeh in ne preživetja. (Twaalfhoven, 1993) Twaalfhoven dodaja, da dinamičnih podjetnikov ni lahko spoznati v začetnih fazah, kakor tudi ne moremo napovedati njihovih lastnosti na podlagi osebnostnih značilnosti.
Dinamični podjetniki zaposlujejo najboljše strokovnjake, sprejemajo tržne izzive in se prilagajajo trgu, poleg tega pa so se pripravljeni soočiti s tveganjem. Viri, ki jih upravljajo (kapital, zemlja in podobno), niso vedno njihova oziroma družinska last, temveč najemajo tudi zunanje vire. Upravljanje virov jim je pomembnejše od lastništva. Sposobni so prepoznati in ustvariti priložnosti ne glede na vire, ki so jim trenutno na voljo, pripravljeni so na konkurenco in tržne izzive ter imajo sposobnost, da na podlagi podjetniških idej popeljejo svoje podjetje v hitro rast. “Uspešno podjetje je tisto, ki je zmožno hitrih odgovorov na spremembe, ki so zunaj njegove kontrole, ali pa je tako inovativno, da prispeva k spremembam v okolju. Podjetništvo je pristop v ravnateljevanju, ki nudi te prednosti.” (Stevenson, Roberts in Grousbeck, 1989, str. 5) “Podjetništvo je pristop k ravnateljevanju in se opredeli kot iskanje priložnosti ne glede na trenutno nadzorovane vire.” (Stevenson, Roberts in Grousbeck, 1989, str. 7) Priložnost ima dve komponenti. To je hoteno stanje v prihodnosti, ki se razlikuje od sedanjosti. Je tudi prepričanje oziroma vera, da je to stanje možno doseči.
Podjetniki morajo pomagati pri razumevanju prihodnosti. Najprej morajo pokazati, kaj je možno. Osrednje ideje v ozadju podjetništva so usmerjenost, slog, vizija in zmožnost navduševati druge ljudi za tisto, kar je možno in zaradi česar drugi lahko uspejo, če se združijo z njimi. (Stevenson, 1993) Ključ leži v tem, da je podjetnik sposoben prepričati ljudi in okolje, ki ga obdaja, kajti priložnost je odvisna od videnja in vizioniziranja prihodnjega stanja. Podjetnik se mora zavedati, da mora uporabljati tudi vire drugih ljudi in da obstaja vrsta načinov, kako pridobiti te vire. Bistveno je prepričati potencialne partnerje, da je podjetnikova priložnost hkrati tudi njihova priložnost.
Ključne besede:motivacija, osebnostna rast, podjetja, podjetniki, samopomoč, samozavedanje, samoregulacija, uspeh, filozofija zmagovalcevMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
Skrivnost uspeha - Sproščanje notranje moči
Knjiga za vse, ki so pripravljeni stopiti na svojo lastno pot uspeha. Ne čakajte, da se bo nekaj premaknilo – pojdite in nekaj premaknite. |