Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

USPEH JE ZA DRZNE - FILOZOFIJA ZMAGOVALCEV

USPEH JE ZA DRZNE - FILOZOFIJA ZMAGOVALCEV

Avtor: Tomaž Korelc

 

Cena z DDV: 25,23 €

 


Opis:

 
ISBN:961-6342-16-9
Vezava:Mehka
Format:14,5 x 20,5 cm
Obseg:234 str.
Leto izdaje:2001
Založba:


Opis vsebine:

Kako postati zmagovalec? Bodite zmagovalec! Motite se, če mislite, da mora človek najprej znati in imeti, da bi postal nekdo. Izsledki raziskave med uspešnimi slovenskimi poslovneži nas učijo, da je v življenju ravno obratno. Najprej človek mora biti nekdo, kasneje pa pridejo tudi znanja, izkušnje, situacije in sredstva, da se človek v svojem bistvu lahko tudi uresniči.

 

Uspešni nam sporočajo: "Bodite zmagovalci,vse ostalo bo sledilo samo po sebi."

Vsakdo izmed nas drži v roki dragulj in od nas samih je odvisno, kako bomo ta dragulj negovali in brusili. Ta prečudoviti in dragoceni dragulj smo mi sami. dana nam je možnost, da postanemo resnično nekaj lepega in posebnega, resnični in pravi dragulj, vendar pa moramo za to tudi nekaj tvegati, predvsem pa dobro delati.

 

"Odgovorni nismo le za tisto, kar storimo, temveč tudi za tisto, kar opustimo". - Lao Ce

 

Odlomek:

 

Dinamični podjetniki vodijo in upravljajo rastoča podjetja. Dinamičnega podjetništva ne moremo enačiti z velikostjo podjetja, saj se dinamični podjetniki pojavijo na vseh velikostnih ravneh. Zaznamovano je s podjetji, ki se hitro vzpenjajo po velikostni lestvici, in ne s tistimi, ki ostajajo na določeni ravni.

Lastnost, ki loči dinamičnega podjetnika od ostalih poslovnežev, je podjetnikovo stremljenje k rasti, vizija, oportunizem ter včasih poseg izven svojega osnovnega posla. Dinamični podjetnik dejavno išče širitev. Svoje horizonte hitro usmeri preko meja ter se širi v medna rodni prostor. Dinamični podjetnik se prav tako zaveda slabosti ter je pripravljen oblikovati ravnateljski tim, ki mu razširi zmožnosti. Sprejema in deli tveganje, toda svoje tveganje tudi nadzoruje. Usmerjen ni le notranje, ampak tudi zunanje k virom, ki jih potrebuje za rast. V osnovi dinamični podjetnik išče uspeh in ne preživetja. (Twaalfhoven, 1993) Twaalfhoven dodaja, da dinamičnih podjetnikov ni lahko spoznati v začetnih fazah, kakor tudi ne moremo napovedati njihovih lastnosti na podlagi osebnostnih značilnosti.

 

Dinamični podjetniki zaposlujejo najboljše strokovnjake, sprejemajo tržne izzive in se prilagajajo trgu, poleg tega pa so se pripravljeni soočiti s tveganjem. Viri, ki jih upravljajo (kapital, zemlja in podobno), niso vedno njihova oziroma družinska last, temveč najemajo tudi zunanje vire. Upravljanje virov jim je pomembnejše od lastništva. Sposobni so prepoznati in ustvariti priložnosti ne glede na vire, ki so jim trenutno na voljo, pripravljeni so na konkurenco in tržne izzive ter imajo sposobnost, da na podlagi podjetniških idej popeljejo svoje podjetje v hitro rast.

“Uspešno podjetje je tisto, ki je zmožno hitrih odgovorov na spremembe, ki so zunaj njegove kontrole, ali pa je tako inovativno, da prispeva k spremembam v okolju. Podjetništvo je pristop v ravnateljevanju, ki nudi te prednosti.” (Stevenson, Roberts in Grousbeck, 1989, str. 5) “Podjetništvo je pristop k ravnateljevanju in se opredeli kot iskanje priložnosti ne glede na trenutno nadzorovane vire.” (Stevenson, Roberts in Grousbeck, 1989, str. 7) Priložnost ima dve komponenti. To je hoteno stanje v prihodnosti, ki se razlikuje od sedanjosti. Je tudi prepričanje oziroma vera, da je to stanje možno doseči.

 

Podjetniki morajo pomagati pri razumevanju prihodnosti. Najprej morajo pokazati, kaj je možno. Osrednje ideje v ozadju podjetništva so usmerjenost, slog, vizija in zmožnost navduševati druge ljudi za tisto, kar je možno in zaradi česar drugi lahko uspejo, če se združijo z njimi. (Stevenson, 1993) Ključ leži v tem, da je podjetnik sposoben prepričati ljudi in okolje, ki ga obdaja, kajti priložnost je odvisna od videnja in vizioniziranja prihodnjega stanja. Podjetnik se mora zavedati, da mora uporabljati tudi vire drugih ljudi in da obstaja vrsta načinov, kako pridobiti te vire. Bistveno je prepričati potencialne partnerje, da je podjetnikova priložnost hkrati tudi njihova priložnost.  

 

Ključne besede:

motivacija, osebnostna rast, podjetja, podjetniki, samopomoč, samozavedanje, samoregulacija, uspeh, filozofija zmagovalcev

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Skrivnost uspeha - Sproščanje notranje moči

 

Skrivnost uspeha - Sproščanje notranje moči

William Walker Atkinson

 

Knjiga za vse, ki so pripravljeni stopiti na svojo lastno pot uspeha. Ne čakajte, da se bo nekaj premaknilo – pojdite in nekaj premaknite.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Knjige so me vedno reševale, kot potovanje je, ko se potopiš, moji angeli, demoni in sorodniki.

Franjo Frančič

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.