Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Korak pred konkurenco 3. del

Korak pred konkurenco 3. del

Avtor: Aleš Lisac

 

Cena z DDV: 24,85 €

Ni zaloge

 


Opis:

 
ISBN:961-6312-63-4
Vezava:Mehka
Format: 30 x 21 cm
Obseg:207 str.
Leto izdaje:2004
Založba:
Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas, da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni.


Opis vsebine:

Že tretja knjiga iz zbirke Korak pred konkurenco.

V njej boste našli še več idej za pospeševanje prodaje, višanje dobiška, večji uspeh.

Spoznali boste enostavne, inovativne, predvsem pa učinkovite ideje, ki pa ne bodo izpraznile vaših žepov.

Odlomek iz knjige:

OPUSTITE NEPERSPEKTIVNE PROJEKTE!

Opustite projekte, ki ne prinašajo dobička!

 

Poznam veliko podjetnikov, ki se ukvarjajo z nedonosnimi projekti. Iz takšnega ali drugačnega razloga ne želijo opustiti določenih dejavnosti, ali dela dejavnosti, ki jim ne predstavlja dobička.

 

Pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi iz neperspektivnega projekta napravil celo zgodbo o uspehu. Sam sem v zadnjih nekaj letih svetoval opustitev 4 precej velikih projektov. Gre za podjetja, kjer sem delal, oziroma jim svetoval. Niso me poslušali.

 

Nekaj let pozneje (več sto milijonov tolarjev pozneje!) so vse projekte, o katerih govorim, dejansko ukinili.

Če bi jih ukinili prej, bi prihranili veliko denarja in lahko bi se ukvarjali z bolj donosnimi posli.

 

Imate morda tudi vi kakšen projekt, ki vam ne prinaša denarja, pa se ga nočete znebiti? Morda zato ne, ker ste ga vi začeli, ker je vaš otrok, morda zato ne, ker ste trmasti in čakate, da bo konkurent najprej popustil. V takšnem primeru vam svetujem, da prepustite nabiranje izgube raje konkurenci.

 

Ključne besede:

Aleš Lisac, denar, dobiček, izdelki, konkurenca, marketing, marketinški nasveti, prodaja, posel, storitve, trženje, uspešna prodaja

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


KORAK PRED KONKURENCO - 5. del

 

KORAK PRED KONKURENCO - 5. del

Aleš Lisac

 

Izbrane informacije za takojšnje povečanje prodaje in dobička



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Korak pred konkurenco 2.del

 

Korak pred konkurenco 2.del

Aleš Lisac

 

Izbrane informacije za povečanje prodaje in dobička



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


KORAK PRED KONKURENCO 4. del

 

KORAK PRED KONKURENCO 4. del

Aleš Lisac

 

V četrti zbirki idej Korak pred konkurenco se boste naučili pripraviti boljše ponudbe in učinkovite oglase ...



CD & DVD » Prodaja & marketing


Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 1 (CD)

 

Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 1 (CD)

Aleš Lisac

 

Zvočna knjiga je posvečena oglasom, spoznali boste tudi, zakaj je prepričanje, da se ljudje pri nakupu odločajo izključno na podlagi nizke cene, zmotno ...



CD & DVD » Prodaja & marketing


Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 2 (CD)

 

Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 2 (CD)

Aleš Lisac

 

Druga zvočna knjiga Korak pred konkurenco vam bo razkrila več o psihologiji vaših potencialnih strank



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Veliki ljudje imajo velike sanje in majhni ljudje imajo majhne sanje. Če bi rad spremenil to kar si, začni s spreminjanjem velikosti svojih sanj.

Robert T. Kiyosaki

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.