Opis vsebine:Avtorici se v pričujoči knjigi posvečata vprašanju pravičnosti v povezavi z vplivom drugačnosti na (ne)uspešnost “rizičnih” skupin učencev v slovenski osnovni šoli. Zanima ju zlasti, kako v okviru rednega šolanja upoštevati različnost učencev in zmanjševati izhodiščne neenakosti možnosti.
Iz knjige
Predpostavko, da je pravičnost družbeno bolj zaželena od nepravičnosti, enakost in enakopravnost pa bolj kot neenakost in diskriminacija, lahko verjetno večina načeloma sprejme, toda kako jo realizirati v konkretnih šolskih sistemih oz. v konkretnih šolskih praksah in koliko je slovenska osnovna šola pri tem uspešna?
/.../ Zahteva po vključevanju marginaliziranih skupin v redno osnovno šolo je pri nas bolj razumljena kot omogočanje vključenosti predvsem na fizični ravni oz. lokacijsko, medtem ko z vidika "drugačnih" pomeni pričakovanje večine, da se čim prej asimilirajo v obstoječi sistem šolanja in večinsko kulturo.
Naš šolski sistem zagovarja in uresničuje idejo integracije, ne pa tudi idejo inkluzije.
Ključne besede:deprivilegirane skupine učencev, drugačnost, mit ali realnost, multikulturalizem, osnovnošolski učitelji, vpliv drugačnosti, pravičnost slovenske šole, rizične skupine, slovenska šola, šolstvo, učenci, učni uspehMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:Knjige » Osebnostna rast » Medosebna rast & komunikacija
Življenje je polno nalog, ki zahtevajo samoreguliranje. Zmožnost samoreguliranja človeku omogoča prilagajanje. Samoregulativni učni cikel omogoča občutek osebne kontrole, ki predstavlja pomemben vir notranje motivacije pri samostojnem učenju. |