Opis vsebine:Področje jezika je že od začetkov umetnikovega ustvarjanja v začetku 80-tih eden od temeljev njegove umetnosti. Vendar za razliko od konceptualnih umetniških pristopov Kac izhaja iz in deluje na področju eksperimentalne poezije, njegova jezikovna dela tako predstavljajo literarna dela 21. stoletja, to je holografska, digitalna in biološka poezija.
O avtorju:
Eduardo Kac je leta 1983 ustvaril holopoezijo (holografsko poezijo).
Kac raziskuje interaktivnost med strmenjem in prikazom/izginotjem besedila glede na premik opazovalca. Razvil je nove koncepte, med drugim tudi tekstualno nestabilnost in fluidni znak, ki ni ne beseda ne slika ampak enota v stalni transformaciji. To je omogočeno s pisanjem svoje holopoezije v nestabilnem prostoru, ki se spreminja skladno z glediščem opazovalca.
Prav tako je Kac ustvaril digitalne holopesmi, skozi katere je še močneje razvil bogastvo svojega pesniškega jezika. Kac želi kreirati »slovnico disruptivnih dogodkov; animiran jezik, ki uhaja in beži interpretaciji.«
Leta 2002 je Kac napisal Biopoetry (Biopoezija), kjer predlaga: »uporabo
Njegovi biopoetični projekti so v neposrednem dialogu s sodobnim razvojem na drugih področjih, vključujoč biotehnologijo in kognitivno etologijo.
Ključne besede:angleški jezik, art, artists, umetnost, razstave, Eduardo Kac, vodniki po razstavah, holografska poezija, holografska, digitalna, biološka, poezija, fluidni znaki, digitalne, holopesmiPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() Oglejte si tudi:Knjige » V tujem jeziku » V angleškem jeziku » Umetnost & angleški jezik
TELEPRESENCE, BIOTELEMATICS, TRANSGENIC ART Aleksandra Kostić, Peter Tomaž Dobrila, Eduardo Kac, Annick Bureaud, Edward A. Shanken, Christiane Paul, Suzana Milevska, Machiko Kusahara, Gerfried Stocker, Steve Tomasula
Knjiga v angleščini je izšla ob razstavah Eduarda Kaca v Sloveniji ![]() ![]() |