Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

CELOSTNA GLASBENA VZGOJA - Srce – um – telo

CELOSTNA GLASBENA VZGOJA - Srce – um – telo

Avtor: Barbara Sicherl Kafol

 

Cena z DDV: 27,00 €

 


Opis:

 
Vezava:16,5 × 24 cm
Format:16,5 × 24 cm
Obseg:246 str.
Leto izdaje:2001
Založba:


Opis vsebine:

Knjiga prepričljivo obravnava mesto in vlogo glasbene vzgoje v celostnem vzgojno-izobraževalnem procesu na začetni stopnji osnovne šole.

 

Avtorica predstavlja celostno glasbeno vzgojo kot področje, ki spodbuja učenčev afektivno-socialni (srce), kognitivni (um) in psihomotorični (telo) razvoj.

 

Delo je namenjeno vsem, ki pri svojem glasbenem poučevanju iščejo odgovore, slutijo ali dvomijo o pomenu celostne glasbene vzgoje in jim ni vseeno, kako glasba vpliva na njihove učence.



Knjiga je pomemben prispevek na področju glasbeno-pedagoške teorije in za neposredno prakso poučevanja glasbe. Nadgrajuje kontinuiteto tovrstnih raziskav pri nas in v svetu, še zlasti pa je aktualna v poteku prenove šolstva.



Knjiga temelji na interdisciplinarni opredelitvi celostne glasbene vzgoje z vidika sodobnih glasbenopedagoških, didaktičnih in psiholoških konceptov. Njen temelj je tudi v oblikovanju učnociljnih in procesno-razvojnih izhodišč za načrtovanje celostne glasbene vzgoje na različnih področjih razvoja. Poleg tega je avtorica eksperimentalno preverila učinke celostne glasbene vzgoje na afektivno-socialnem (srce), kognitivnem (um) in psihomotoričnem (telo) področju razvoja.


Prvi del knjige je namenjen analizi tujih in domačih modelov celostnega pouka. Sodoben koncept celostnega pouka in vseh drugih didaktičnih elementov je utemeljen na procesno-ciljnem načrtovanju, ob razlagi posameznih modelov pa avtorica s konkretnimi pripravami in opisnimi ocenami ponazarja, kako prenesti teoretični model v prakso. Drugi del zajema rezultate raziskave, ki je empirično potrdila pozitiven vpliv glasbe na vsestranski razvoj otrokove osebnosti. Ob koncu knjige je obsežen seznam uporabljenih virov in literature.



POGLAVJA: I. del - Temeljne značilnosti vzgoje in izobraževanja na začetni stopnji osnovne šole, Razvojno-psihološki vidiki celostnega vzgojno-izobraževalnega procesa, Didaktični vidiki celostnega vzgojno-izobraževalnega procesa, Načrtovanje celostnega vzgojno-izobraževalnega procesa, Načrtovanje celostne glasbene vzgoje na začetni stopnji osnovne šole;

 


II. del - Uresničevanje celostne glasbene vzgoje v praksi, Rezultati z analizo, Ugotovitve in sklepi.

 

 

Ključne besede:

glasba, glasbena vzgoja, glasbeni, raziskovalne, hipoteze, metode, osnovna šola, otroci, vzgoja, vzgojno izobraževalni proces, učenci, učitelji, učni načrt, pedagogika, pedagogi

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Osebnostna rast » Medosebna rast & komunikacija


Samoregulativni mehanizmi

 

Samoregulativni mehanizmi

Julia Doria

 

Življenje je polno nalog, ki zahtevajo samoreguliranje. Zmožnost samoreguliranja človeku omogoča prilagajanje. Samoregulativni učni cikel omogoča občutek osebne kontrole, ki predstavlja pomemben vir notranje motivacije pri samostojnem učenju.



Knjige » Zdravje & vitalnost » Šport & gibanje » Gib & ples


Razvoj plesa in baleta

 

Razvoj plesa in baleta

Iko Otrin

 

Učbenik za pouk zgodovine plesa in glasbe, klasičnega baleta in stilskih plesov v glasbeni gimnaziji ter glasbeni in baletni šoli


Na baletni predstavi

 

Na baletni predstavi

Andrea Hoyer

 

Kaj se zgodi, če Nejc pospremi sestrico k uri baleta? Radovednež spozna klasični balet, moderni ples, džezbalet in na koncu ugotovi, da ples ni le dekliška stvar.


V glasbeni šoli

 

V glasbeni šoli

Andrea Hoyer

 

Mali Nejc se odloča, kateri inštrument bi igral, zato odide na obisk v glasbeno šolo, kjer spozna, kaj se tam pravzaprav dogaja. Ob koncu dneva ve, kaj bo igral.


V muzeju glasbenih inštrumentov

 

V muzeju glasbenih inštrumentov

Andrea Hoyer

 

Nejc se s šolo odpravi na izlet – v muzej inštrumentov, kjer so predstavljena glasbila s celega sveta



Knjige » Otroške knjige - Beremo knjige za otroke & mladino » Slikanice za otroke » Poučne slikanice


V operi

 

V operi

Andrea Hoyer

 

Dedek povabi Nejca v opero. Tam spozna, kaj je uvertura, kje se skrivata orkester in šepetalka in kaj vse se dogaja za kulisami: kako nastaja scena za predstavo, kje vadijo pevci ...



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Človek je velik takrat, ko ne izgubi srca otroka.

Mencij

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.