Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Marketinški genij

Marketinški genij

Avtor: Peter Fisk

Prevod: Renata Mihalič

 

Cena z DDV: 30,18 €

Ni zaloge

 


Opis:

 
Koda:9789619183748
Vezava:Trda
Format:17 x 18 cm
Obseg:486 str.
Leto izdaje:2009
Založba:
Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas, da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni.

Opomba:

Marketinški genij > Naslov izvirnika: Marketing genius > Prevod: Renata Mihalič


Opis vsebine:

Marketinški genij, prevod knjižne uspešnice, izpod peresa marketinškega in poslovnega guruja Petra Fiska. 
 
 
Mednarodna prodajna uspešnica, prevedena že v 26 jezikov, sedaj tudi v slovenščini.
 
Podjetja potrebujejo marketinške strokovnjake in marketing bolj, kot kdaj koli doslej, da se lahko soočijo z izzivi kompleksnosti tržišč in intenzivno konkurenco, da postanejo ustvarjalna in komercialna pogonska sila podjetja ter da osvojijo pravo usmerjenost kupcev, inovacij in dobičkonosno rast.
 
  
Knjiga za tržnike, menedžerje, marketinške strokovnjake in direktorje.
 
V knjigi boste našli vse, kar potrebujete za izvajanje genialnega marketinga; od orodij, konceptov in usmeritev, do skrivnosti sodobnega marketinga in navdihujočih primerov najuspešnejših svetovnih podjetij in posameznikov.

 
Praktična, inovativna in navdihujoča knjiga, ki vas na 480-ih straneh nauči genialnega marketinga. Vsak marketinški strokovnjak lahko postane »genij«. Sposoben je združiti svojo inteligenco in domiselnost, razmišljati bolj strateško in delovati učinkoviteje
 
ter delati tisto, za kar morda nikoli ne bi mislil, da je sploh mogoče.

 

Tudi vi lahko postanete marketinški genij, če to želite. Ste pripravljeni?

 

Genialnost marketinga se nahaja v sposobnosti notranjega in zunanjega povezovanja tržišč in podjetja, kupcev in delničarjev, ustvarjalnosti in analitičnosti ter obljub in realnosti. Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.
 

    Knjiga Marketinški genij je namenjena tistim marketinškim strokovnjakom, ki želijo doseči spremembe.

 
    V času, ko je veliko ljudi dvomilo v vzpon globalnih blagovnih znamk in v vpliv marketinga na naša življenja, je marketing imel le malo zagovornikov. Redki so razmišljali o tem, zakaj je dober marketing pomembnejši kot kdaj koli prej, kakšen je njegov prispevek k ekonomskemu bogastvu in zakaj marketing danes predstavlja najbolj razburljivo področje dela. Vsekakor so se tržišča spremenila. Posledično se spreminja tudi marketing in nadalje se morajo spremeniti tudi marketinški strokovnjaki, če želijo doseči visoko stopnjo učinkovitosti.

 
    Knjiga Marketinški genij nudi popolnoma nov pristop k marketingu.
 
    Na hitro spreminjajočih se in konkurenčnih tržiščih ni najbolj razvidno, kam  
je potrebno usmeriti kratkoročne in dolgoročne investicije ali kako ustvarjati in ohranjati nadpovprečno vrednost za kupce in delničarje. Podjetja zato potrebujejo marketing in marketinške strokovnjake kot še nikoli doslej. Knjiga Marketinški genij vam daje zamisli, spoznanja in navdih za razvoj inovativnejših rešitev za intenzivnejše privabljanje kupcev in izgradnjo blagovnih znamk, ki bodo resnično drugačne.

  
    Knjiga Marketinški genij je namenjena vsem, ki so del sodobnega poslovanja.
 
    Ta knjiga je namenjena vam, bodisi da ste specialist za komuniciranje, tržni raziskovalec, menedžer blagovnih znamk, produktni razvijalec, vodja marketinga  
ali generalni direktor. Knjiga Marketinški genij vam bo prav tako koristila, če delate na področju strateškega načrtovanja, financ, prodaje ali na področju odnosov s kupci. Knjiga Marketinški genij je primerna tako za velike organizacije kot za majhna podjetja in tudi agencije. 
     
      
      »Čudovita knjiga, polna pomembnih znanj. Množično tržišče je mrtvo. Potrošnik
 
     je šef. Vladajo iznajdljivost, intuicija in navdih. Iščejo se geniji.« (Kevin Roberts, direktor mednarodnega poslovanja, Saatchi & Saatchi, avtor knjige Lovemarks)
    
    
    »Kupci, blagovne znamke in marketing bi morali predstavljati srce strategije
 
     in uspešnosti vsakega sodobnega podjetja. Knjiga Marketinški genij pojasnjuje, zakaj je to pomembnejše kot kdaj koli prej in kako to dosežemo, tako za poslovni kot osebni uspeh.« (Profesor John Quelch, Harvard Business School, avtor knjige New Global Brands)
    
    

Kazalo vsebine
 
 
1. del:  Iznajdljivost - Izgradnja marketinškega genija
 
Sklop 1:  Zahtevnost - Razumevanje negotovih tržišč
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Google, Tržni prostor, Apple, Izdelava zemljevida
 
   tržišč, Hitrost na tržiščih, Starbucks, Tržni vrtinec, Moč na tržiščih, eBay,
 
   Profil moči, Obratni marketing


 
Sklop 2:  Pričakovanja - Doseganje današnje uspešnosti in ustvarjanje jutrišnjega dne
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Microsoft, Ustvarjanje vrednosti, Toyota,
 
   Proces ustvarjanja vrednosti, Kupci in delničarji, Coca-Cola,
 
   Tržna vrednost, Vrednostno usmerjen marketing, Spodbujevalci vrednosti


 
Sklop 3:  Genij - Inteligentnejši marketing z večjo mero domiselnosti
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Atributi genija, Opredelitev genija, Profil genija,
 
   Genialni marketinški strokovnjaki, Steve Jobs, Philippe Starck, Phil Knight
 
 
 
2. del:  Razmišljanje - Um marketinškega genija


 
Sklop 4:  Strategija - Oblikujte svoje podjetje od zunaj navznoter
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Jet Blue, Strategija tržišča, Pogledi na tržišča,
 
   Sky TV, Izbira tržišča, Usmeritev tržišča, Enterprise, Analiza portfelja,
 
   Prednost na tržišču, Konkurenčno pozicioniranje, Johnson & Johnson

 
 
Sklop 5:  Blagovne znamke - Odkrivanje bistva, ki vas opredeljuje
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Virgin, Opredelitev blagovne znamke,
 
   Živeti blagovno znamko, Pret A Manger, Aktiviranje blagovne znamke,
 
   Razširitev blagovne znamke, Arhitektura blagovne znamke,
 
   Vpliv blagovne znamke, BMW, Premoženje blagovne znamke


 
Sklop 6:  Kupci - Spoznajte način razmišljanja inteligentnih kupcev
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Predvidljivost kupcev, Poznavanje kupcev,
 
   Zara, Poznavanje kupcev, Odgovornost do kupcev, Café Direct,
 
   Odgovoren marketing, Podjetja, ki so usmerjena h kupcem,
 
   Procter & Gamble, Etnografija kupcev

 
 
Sklop 7:  Inovacije - Razmišljanje o stvareh, o katerih ni še nihče razmišljal
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: BlackBerry, Pot do inovacij, Ustvarjalna
 
   disrupcija, 3M, Katalizatorji ustvarjalnosti, Inovativen razvoj,
 
   Cirque du Soleil, Inovacijsko preoblikovanje, Poslovni modeli,
 
   Ikea, Novi poslovni modeli
 
 
 
3. del:  Konkuriranje - Dotik marketinškega genija


 
Sklop 8:  Ponudbe - Pogled na podjetje skozi oči kupca
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Zaznavanje vrednosti, Dojemanje vrednosti,
 
   Tesco, Ponudbe vrednosti, Sporočila kupcem, Club World,
 
   Ponudbe vrednosti, Nevromarketing, Mini, Memetika kupcev

 
 
Sklop 9:  Izkušnje - Postavite se v vlogo kupca
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Jones Soda, Izdelava zemljevida izkušenj,
 
   Privlačni dizajni, Paul Smith, Namen in oblika, Osebna postrežba,
 
   Biti intuitiven, Teater za kupce, Agent Provocateur, Teatralna izvedba


 
Sklop 10:  Povezave - Poslovanje pod pogoji kupca
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Dell, Izdelava zemljevida povezav,
 
   Integrirano komuniciranje, Amazon, Integracija medijev,
 
   Preobrat distribucijskih kanalov, MTV, Integracija distribucijskih kanalov,
 
   Tržna omrežja, Krispy Kreme, Mrežni marketing

 
 
Sklop 11:  Odnosi - S kom želite osebni odnos
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Panera Breads, Izdelava zemljevida odnosov,
 
   Naklonjenost kupcev, Naklonjenost do blagovnih znamk, Centrica,
 
   Lojalnost kupcev, Mercedes, Lestvice lojalnosti, Sklenitev partnerstva
 
   s kupci, Razvoj partnerstev
 
 
 
4. del:  Vodenje - Vpliv marketinškega genija


 
Sklop 12:  Učinkovitost - Sprostitev prave vrednosti marketinga
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Cadbury Schweppes, Vrednostno zasnovan
 
   marketing, Marketinško merjenje, Diageo, Marketinški sistem kazalnikov,
 
   Marketinška optimizacija, Stella Artois, Povrnitev investicij v marketing,
 
   Marketinško poročanje, Kapital kupcev, Odnosi z investitorji

 
 
Sklop 13:  Marketinški strokovnjaki - Čas je, da marketing prevzame osrednjo vlogo
 
   Marketinški manifest, Navdih, Uporaba, Koncept: Nestlé, Upravljanje tržišč,
 
   Zagovorniki kupcev, British Airways, Upravljanje blagovnih znamk,
 
   Poslovni inovatorji, Philips, Upravljanje inovacij, Spodbujevalci rasti,
 
   Disney, Upravljanje rasti

 
 
Sklop 14:  Vodenje - Zakaj so marketinški strokovnjaki boljši generalni direktorji
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Richard Branson, Vodenje marketinga,
 
   Funkcijski vodje marketinga, Jim Stengel, Upravljanje marketinga,
 
   Timski vodje marketinga, Terry Leahy, Vpliv na podjetje, Marketinško
 
   usmerjeni generalni direktorji, Meg Whitman, Vodenje podjetja

 
 
Sklop 15:  Prihodnost - Kaj se bo zgodilo po tistem, kar sledi
 
   Navdih, Uporaba, Koncept: Nike, Občutenje prihodnosti, Inteligentna
 
   tržišča, Nokia, Blogi o blagovnih znamkah, Prepoznavne blagovne znamke,
 
   Dyson, Predano upravljanje blagovnih znamk, Marketinški strokovnjaki
 
   z navdihom, Innocent, Pet žogic
 
 
 
5. del:  Genialnost - Postati marketinški genij
 
Genialni laboratorij - Diagnosticiranje marketinškega genija
 
   Prostor genija = od zunaj navznoter + od znotraj navzven
 
   Čas genija = dolgoročno + kratkoročno
 
   Razmišljanje genija = leva polovica možganov + desna polovica možganov
 
   Delovanje genija = radikalne zamisli + praktična dejanja
 
   Genialni marketing
 
   Genialni marketinški strokovnjaki
 
   Razumevanje lastnega potenciala
 
Genialne usmeritve - Izzivi za marketinškega genija
 
   Izzivi na področju strategije, blagovnih znamk, odnosov s kupci,
 
   komuniciranja, distribucijskih kanalov, politike cen, inovacij,
 
   učinkovitosti, ravnanja z ljudmi, prenosa v prakso
 
Genialni viri - Kdo je marketinški genij
 
   Genialni seznam št. 1: 50 genialnih blagovnih znamk
 
   Genialni seznam št. 2: 50 genialnih marketinških strokovnjakov
 
   Genialni seznam št. 3: 50 genialnih inovacij
 
   Genialni seznam št. 4: 50 genialnih konceptov
 
   Genialni seznam št. 5: 50 genialnih navdihov
 
Marketinški genij - Dodatna energija
 


O AVTORJU

Peter Fisk je izkušen strateg in marketinški strokovnjak. Delal je z nekaterimi  
vodilnimi družbami na svetu, vključno s podjetji, kot so Coca-Cola, Microsoft  
in Vodafone. 

 

    Po začetnih pustolovščinah v nuklearni fiziki, se je pridružil podjetju British  Airways, ko je ta upravičeno veljal za »najbolj priljubljeno letalsko družbo na svetu«. Delal je na različnih področjih prodaje in marketinga, vključno z razvojem distribucijskih kanalov, relacijskim marketingom in upravljanjem blagovnih znamk. Bil je tudi član strateškega tima za opredeljevanje izzivov globalizacije in vstopanja nizko stroškovnih ponudnikov na tržišče.


 
    V podjetju PA Consulting Group je vodil svetovalni tim za globalni marketing.
Pri razvoju poslovanja, ki je v večji meri usmerjeno h kupcem, je sodeloval z različnimi podjetji, vse od Silicijeve doline pa do Singapurja. Področje dela je segalo od inovacijske dejavnosti v podjetju American Express do strategij oblikovanja trga za Shell, preko ponovnega pozicioniranja blagovnih znamk za Courage in vse do razvoja funkcije vodenja v podjetju BT. Philipsu je pomagal, da je ta postal podjetje, katerega razvoj spodbujajo kupci. V podjetju Microsoft, pa je pomagal pri uvedbi marketinga, ki temelji na vrednosti.


 
    Kot generalni direktor inštituta Chartered Institute of Marketing, največje marketinške organizacije na svetu, se je Peter zavzemal za profesionalne standarde in ugled ter za spodbujanje vodij podjetij k temu, da sprejmejo kupce in blagovne znamke kot najpomembnejše vire dolgoročne delničarske vrednosti. Te aktivnosti so podprli tudi z lansiranjem izdelka za spletno učenje, imenovanega Knowledge Hub, novo revijo The Marketer in s posebnim programom za vodenje, imenovanim Shape the Agenda.

 
 
    Trenutno je sodirektor podjetja za strateške inovacije, imenovanega The Foundation, s katerim pomaga podjetjem pri razvoju poslovanja po načelu od zunaj navznoter. S pogledom na svet z vidika kupca, pomaga vodjem podjetij, da lahko stvari vidijo tudi v drugačni luči in da razvijejo znanja in strategije ter prepričanja in zmožnosti, ki jih potrebujejo, da bi lahko delali izjemne stvari. To je, na primer, privedlo do spreminjanja prodajne ponudbe v podjetju M&S in reinženiringa procesov, vezanih na kupce, v podjetju Volkswagen.

 
 
    Peter je po vsem svetu priznan kot strokovnjak in poznavalec marketinga. 
Kot motivacijski govorec predava o kupcih, blagovnih znamkah, strategiji in
 
inovacijah.


Vsa dela avtorja.

 

Ključne besede:

Peter Fisk, marketinški genij, marketing, trženje, tržišče, blagovne znamke, kupci, inovacije, navdih, podjetja, delničarji, konkurenca, investicije, inovativne rešitve, uspeh v prodaji

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:

Sprožilci

 

Sprožilci

Joseph Sugarman

 

30 prodajnih orodij, s katerimi lahko nadzorujete misli vaše stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup.



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja


TRŽENJE Z DOVOLJENJEM

 

TRŽENJE Z DOVOLJENJEM

Seth Godin

 

Če boste v prihodnje želeli nekomu nekaj prodati (torej si pridobiti njegovo pozornost), boste morali najprej dobiti njegovo dovoljenje. Trženje z dovoljenjem je za porabnika pričakovano, osebno in tehtno.



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Virusni marketing

 

Virusni marketing

Seth Godin

 

To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar



Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba


Finančni uspeh - Izkoristite moč kreativnega mišljenja

 

Finančni uspeh - Izkoristite moč kreativnega mišljenja

Wallace Delois Wattles

 

Znanost bogatenja je zanesljiva in dostopna vsakomur. Obilje je vaša rojstna pravica.



Knjige » Književnost * leposlovje » Zgodbe


Prodaja brez prodajanja

 

Prodaja brez prodajanja

Terri Levine

 

Knjiga predstavlja učinkovito, čeprav preprosto zgodbo, ki prikazuje, kako ustvariti več prodaje, in se odpovedati prodajnim "trikom", ki pri današnjih zahtevnih in poučenih kupcih ne delujejo več.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Naj bo poletje ali jesen, pisanje ali ljubljenje, spominjanje in pozabljenje, človek ne sme potrošiti svojih sanj, kot bi bile drobiž.

Monika van Paemel

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.