Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z
drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas,
da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni.
Opis vsebine:
Marketinški genij, prevod knjižne uspešnice, izpod peresa marketinškega in poslovnega guruja Petra Fiska.
Mednarodna prodajna uspešnica, prevedena že v 26 jezikov, sedaj tudi v slovenščini.
Podjetja potrebujejo marketinške strokovnjake in marketing bolj, kot kdaj koli doslej, da se lahko soočijo z izzivi kompleksnosti tržišč in intenzivno konkurenco, da postanejo ustvarjalna in komercialna pogonska sila podjetja ter da osvojijo pravo usmerjenost kupcev, inovacij in dobičkonosno rast.
Knjiga za tržnike, menedžerje, marketinške strokovnjake in direktorje.
V knjigi boste našli vse, kar potrebujete za izvajanje genialnega marketinga; od orodij, konceptov in usmeritev, do skrivnosti sodobnega marketinga in navdihujočih primerov najuspešnejših svetovnih podjetij in posameznikov.
Praktična, inovativna in navdihujoča knjiga, ki vas na 480-ih straneh nauči genialnega marketinga. Vsak marketinški strokovnjak lahko postane »genij«. Sposoben je združiti svojo inteligenco in domiselnost, razmišljati bolj strateško in delovati učinkoviteje
ter delati tisto, za kar morda nikoli ne bi mislil, da je sploh mogoče.
Tudi vi lahko postanete marketinški genij, če to želite. Ste pripravljeni?
Genialnost marketinga se nahaja v sposobnosti notranjega in zunanjega povezovanja tržišč in podjetja, kupcev in delničarjev, ustvarjalnosti in analitičnosti ter obljub in realnosti. Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.
Knjiga Marketinški genij je namenjena tistim marketinškim strokovnjakom, ki želijo doseči spremembe.
V času, ko je veliko ljudi dvomilo v vzpon globalnih blagovnih znamk in v vpliv marketinga na naša življenja, je marketing imel le malo zagovornikov. Redki so razmišljali o tem, zakaj je dober marketing pomembnejši kot kdaj koli prej, kakšen je njegov prispevek k ekonomskemu bogastvu in zakaj marketing danes predstavlja najbolj razburljivo področje dela. Vsekakor so se tržišča spremenila. Posledično se spreminja tudi marketing in nadalje se morajo spremeniti tudi marketinški strokovnjaki, če želijo doseči visoko stopnjo učinkovitosti.
Knjiga Marketinški genij nudi popolnoma nov pristop k marketingu.
Na hitro spreminjajočih se in konkurenčnih tržiščih ni najbolj razvidno, kam
je potrebno usmeriti kratkoročne in dolgoročne investicije ali kako ustvarjati in ohranjati nadpovprečno vrednost za kupce in delničarje. Podjetja zato potrebujejo marketing in marketinške strokovnjake kot še nikoli doslej. Knjiga Marketinški genij vam daje zamisli, spoznanja in navdih za razvoj inovativnejših rešitev za intenzivnejše privabljanje kupcev in izgradnjo blagovnih znamk, ki bodo resnično drugačne.
Knjiga Marketinški genij je namenjena vsem, ki so del sodobnega poslovanja.
Ta knjiga je namenjena vam, bodisi da ste specialist za komuniciranje, tržni raziskovalec, menedžer blagovnih znamk, produktni razvijalec, vodja marketinga
ali generalni direktor. Knjiga Marketinški genij vam bo prav tako koristila, če delate na področju strateškega načrtovanja, financ, prodaje ali na področju odnosov s kupci. Knjiga Marketinški genij je primerna tako za velike organizacije kot za majhna podjetja in tudi agencije.
»Čudovita knjiga, polna pomembnih znanj. Množično tržišče je mrtvo. Potrošnik
je šef. Vladajo iznajdljivost, intuicija in navdih. Iščejo se geniji.« (Kevin Roberts, direktor mednarodnega poslovanja, Saatchi & Saatchi, avtor knjige Lovemarks)
»Kupci, blagovne znamke in marketing bi morali predstavljati srce strategije
in uspešnosti vsakega sodobnega podjetja. Knjiga Marketinški genij pojasnjuje, zakaj je to pomembnejše kot kdaj koli prej in kako to dosežemo, tako za poslovni kot osebni uspeh.« (Profesor John Quelch, Harvard Business School, avtor knjige New Global Brands)
Kazalo vsebine
1. del: Iznajdljivost - Izgradnja marketinškega genija
Sklop 1: Zahtevnost - Razumevanje negotovih tržišč
Navdih, Uporaba, Koncept: Google, Tržni prostor, Apple, Izdelava zemljevida
tržišč, Hitrost na tržiščih, Starbucks, Tržni vrtinec, Moč na tržiščih, eBay,
Profil moči, Obratni marketing
Sklop 2: Pričakovanja - Doseganje današnje uspešnosti in ustvarjanje jutrišnjega dne
Navdih, Uporaba, Koncept: Microsoft, Ustvarjanje vrednosti, Toyota,
Proces ustvarjanja vrednosti, Kupci in delničarji, Coca-Cola,
Tržna vrednost, Vrednostno usmerjen marketing, Spodbujevalci vrednosti
Sklop 3: Genij - Inteligentnejši marketing z večjo mero domiselnosti
Navdih, Uporaba, Koncept: Atributi genija, Opredelitev genija, Profil genija,
Genialni marketinški strokovnjaki, Steve Jobs, Philippe Starck, Phil Knight
2. del: Razmišljanje - Um marketinškega genija
Sklop 4: Strategija - Oblikujte svoje podjetje od zunaj navznoter
Navdih, Uporaba, Koncept: Jet Blue, Strategija tržišča, Pogledi na tržišča,
Sky TV, Izbira tržišča, Usmeritev tržišča, Enterprise, Analiza portfelja,
Prednost na tržišču, Konkurenčno pozicioniranje, Johnson & Johnson
Sklop 5: Blagovne znamke - Odkrivanje bistva, ki vas opredeljuje
Navdih, Uporaba, Koncept: Virgin, Opredelitev blagovne znamke,
Živeti blagovno znamko, Pret A Manger, Aktiviranje blagovne znamke,
Razširitev blagovne znamke, Arhitektura blagovne znamke,
Vpliv blagovne znamke, BMW, Premoženje blagovne znamke
Sklop 6: Kupci - Spoznajte način razmišljanja inteligentnih kupcev
Navdih, Uporaba, Koncept: Predvidljivost kupcev, Poznavanje kupcev,
Zara, Poznavanje kupcev, Odgovornost do kupcev, Café Direct,
Odgovoren marketing, Podjetja, ki so usmerjena h kupcem,
Procter & Gamble, Etnografija kupcev
Sklop 7: Inovacije - Razmišljanje o stvareh, o katerih ni še nihče razmišljal
Navdih, Uporaba, Koncept: BlackBerry, Pot do inovacij, Ustvarjalna
disrupcija, 3M, Katalizatorji ustvarjalnosti, Inovativen razvoj,
Cirque du Soleil, Inovacijsko preoblikovanje, Poslovni modeli,
Ikea, Novi poslovni modeli
3. del: Konkuriranje - Dotik marketinškega genija
Sklop 8: Ponudbe - Pogled na podjetje skozi oči kupca
Navdih, Uporaba, Koncept: Zaznavanje vrednosti, Dojemanje vrednosti,
Tesco, Ponudbe vrednosti, Sporočila kupcem, Club World,
Ponudbe vrednosti, Nevromarketing, Mini, Memetika kupcev
Sklop 9: Izkušnje - Postavite se v vlogo kupca
Navdih, Uporaba, Koncept: Jones Soda, Izdelava zemljevida izkušenj,
Privlačni dizajni, Paul Smith, Namen in oblika, Osebna postrežba,
Biti intuitiven, Teater za kupce, Agent Provocateur, Teatralna izvedba
Sklop 10: Povezave - Poslovanje pod pogoji kupca
Navdih, Uporaba, Koncept: Dell, Izdelava zemljevida povezav,
Integrirano komuniciranje, Amazon, Integracija medijev,
Preobrat distribucijskih kanalov, MTV, Integracija distribucijskih kanalov,
Tržna omrežja, Krispy Kreme, Mrežni marketing
Sklop 11: Odnosi - S kom želite osebni odnos
Navdih, Uporaba, Koncept: Panera Breads, Izdelava zemljevida odnosov,
Naklonjenost kupcev, Naklonjenost do blagovnih znamk, Centrica,
Lojalnost kupcev, Mercedes, Lestvice lojalnosti, Sklenitev partnerstva
s kupci, Razvoj partnerstev
4. del: Vodenje - Vpliv marketinškega genija
Sklop 12: Učinkovitost - Sprostitev prave vrednosti marketinga
Navdih, Uporaba, Koncept: Cadbury Schweppes, Vrednostno zasnovan
marketing, Marketinško merjenje, Diageo, Marketinški sistem kazalnikov,
Marketinška optimizacija, Stella Artois, Povrnitev investicij v marketing,
Marketinško poročanje, Kapital kupcev, Odnosi z investitorji
Sklop 13: Marketinški strokovnjaki - Čas je, da marketing prevzame osrednjo vlogo
Marketinški manifest, Navdih, Uporaba, Koncept: Nestlé, Upravljanje tržišč,
Zagovorniki kupcev, British Airways, Upravljanje blagovnih znamk,
Poslovni inovatorji, Philips, Upravljanje inovacij, Spodbujevalci rasti,
Disney, Upravljanje rasti
Sklop 14: Vodenje - Zakaj so marketinški strokovnjaki boljši generalni direktorji
Navdih, Uporaba, Koncept: Richard Branson, Vodenje marketinga,
Funkcijski vodje marketinga, Jim Stengel, Upravljanje marketinga,
Timski vodje marketinga, Terry Leahy, Vpliv na podjetje, Marketinško
usmerjeni generalni direktorji, Meg Whitman, Vodenje podjetja
Sklop 15: Prihodnost - Kaj se bo zgodilo po tistem, kar sledi
Navdih, Uporaba, Koncept: Nike, Občutenje prihodnosti, Inteligentna
tržišča, Nokia, Blogi o blagovnih znamkah, Prepoznavne blagovne znamke,
Dyson, Predano upravljanje blagovnih znamk, Marketinški strokovnjaki
z navdihom, Innocent, Pet žogic
5. del: Genialnost - Postati marketinški genij
Genialni laboratorij - Diagnosticiranje marketinškega genija
Prostor genija = od zunaj navznoter + od znotraj navzven
Čas genija = dolgoročno + kratkoročno
Razmišljanje genija = leva polovica možganov + desna polovica možganov
Delovanje genija = radikalne zamisli + praktična dejanja
Genialni marketing
Genialni marketinški strokovnjaki
Razumevanje lastnega potenciala
Genialne usmeritve - Izzivi za marketinškega genija
Izzivi na področju strategije, blagovnih znamk, odnosov s kupci,
komuniciranja, distribucijskih kanalov, politike cen, inovacij,
učinkovitosti, ravnanja z ljudmi, prenosa v prakso
Genialni viri - Kdo je marketinški genij
Genialni seznam št. 1: 50 genialnih blagovnih znamk
Genialni seznam št. 2: 50 genialnih marketinških strokovnjakov
Genialni seznam št. 3: 50 genialnih inovacij
Genialni seznam št. 4: 50 genialnih konceptov
Genialni seznam št. 5: 50 genialnih navdihov
Marketinški genij - Dodatna energija