Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z
drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas,
da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni.
Opis vsebine:
Spoštovani,
veseli me, da ste se odločili, da si boste vzeli čas in prelistali ter preverili osnovne pojme in možnosti, ki vam jih ponuja 3D programsko okolje Blender, ki je zasnovano v okolju python.
Skozi knjigo bomo naredili pregled osnovnih funkcionalnosti, ki nam jih ponuja okolje Blender. Spoznali bomo način dela, ki nam ga ponuja programsko okolje, ustvarili bomo nekaj bolj ali manj preprostih objektov ter si pogledali same funkcionalnosti.
Kot boste lahko zelo hitro opazili, je program zelo obsežen in pokriva velik nabor funkcionalnosti. V kolikor bi se spustili v vse podrobnosti, bi imela knjiga 1000 strani in več, saj dejstvo, da je program brezplačen, ne pomeni, da ni dober. Nikakor ne! Program je odličen in se lahko ob bok postavi tudi plačljivi konkurenci. Če imate smisel za oblikovanje, željo po 3D modeliranju in animiranju, potem si le vzemite čas in prelistajte knjigo. Gotovo boste našli nasvete, prikaz dela in še kaj, kar vam bo pomagalo vstopiti v 3D svet in kar vam bo pomagalo, da se boste programa Blender lotili bolj resno.
Vsi napredni uporabniki boste žal morali počakati na kakšno dodatno izdajo knjige ali v roke vzeti kakšno tujo knjigo, ki se podrobno spusti v vse aspekte programa Blender. Hkrati boste za tak pristop potrebovali tudi znanje programskega okolja python. Nekateri strokovni izrazi ostajajo v angleškem jeziku zaradi samega razumevanja in tudi iskanja podatkov v tuji literaturi. Vsekakor upam, da boste v knjigi dobili tisto, kar od nje pričakujete.
Avtor
Uvod v Blender
Dandanes je 3D modeliranje že zelo razširjeno. Ni potrebno vložiti prav veliko časa ali truda, da naletimo na 3D model, animacijo ali kakšno drugačno stvaritev. Orodja za 3D modeliranje se uporabljajo tako v svetu novic za prikaz in simulacijo nekega dogodka, za izdelavo iger, risanih serij ali naprednih 3D objektov. V kolikor vas karkoli od tega pritegne, potem ste zagotovo eden tistih, ki vas veseli 3D oblikovanje in spremljanje razvoja na tem področju. Pomembno je poudariti, da je Blender močno orodje, ki se od ostalih razlikuje predvsem v tem, da je dobro, a kljub vsemu brezplačno. Prav ste prebrali, gre za popolnoma brezplačno orodje, ki je podprto s programskim jezikom python, katerega osnove smo že spoznali skozi knjigo python 3 za začetnike. Licenca GNU nam omogoča pregled kode in tudi nadaljnji razvoj okolja. Še najbolje pri vsem skupaj pa je to, da lahko izdelamo popolnoma profesionalne izdelke, kot bi to storili s podobnimi produkti kot so 3D Max, Maya 3D in podobni. Ne verjamete? Priporočam vam, da si vzamete nekaj trenutkov in preverite končne Blender izdelke, ki so nastali s tem programom in videli boste, da program ni zgolj ena izmed izbir, temveč je zelo dobra alternativa plačljivim produktom. Različica Blenderja s katero se bomo ukvarjali izhaja iz 2.6x. Večjih sprememb znotraj 2.6 ni bilo, sledili so predvsem popravki in odpravljanje napak, ki so se pojavile ob uporabi programa.
Blender 2.6 podpira različne operacijske sistema, kjer nam je na voljo podpora in namestitev za: - Windows, - Linux, - Max OSX in - FreeBSD. Prenesemo lahko samo namestitveno datoteko (.exe oz binarno) ali izvorno kodo, ki jo lahko po licenci GNU urejamo, spreminjamo in distribuiramo naprej. Najdemo lahko tudi neuradne različice, ki jih lahko namestimo na uradno nepodprte operacijske sisteme, ker pa gre za uradno nepodprte, je potrebno napake v delovanju neposredno javiti razvijalcem, ki so te distribucije pripravili. /.../
Iz vsebine
Kazalo vsebine
Ključne besede:računalništvo, računalniški priročniki, Peter Krebelj, Blender, programiranje, programerji, računalniški programi, operacijski sistemi, računalniški začetniki, modeliranje, 3DPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() ![]() ![]() Oglejte si tudi:
Peter Krebelj - Računalniški priročniki
Skozi knjigo se bomo sprehodili skozi značilnosti pisanja kode HTML, oblikovanja spletnih strani s pomočjo kode CSS kot se tudi posvetili primerom, ki nam bodo služili za izhodišče pri prikazu rešitev. Knjige » Računalništvo » Programiranje
Korak za korakom v razvoj iger in aplikacij Android : Spoznajmo MIT App Inventor 2 Peter Krebelj - Računalniški priročniki
Ste kdaj imeli kakšno zamisel in ste si želeli izdelati svojo aplikacijo ali preprosto igro? Zakaj pa ne! Orodje MIT App Inventor 2 vam omogoča, da se izdelave aplikacij Android lotite sami, brez naprednega znanja programiranja. Knjige » Računalništvo » Uporabno računalništvo
Spoznavamo programski jezik Python Peter Krebelj - Računalniški priročniki
Python predstavlja enega tistih programskih jezikov, ki se ga je relativno enostavno naučiti ![]() ![]() |