Opis vsebine:Na marketinškem predavanju, ki se je novembra odvijalo v Ljubljani, je mag. Aleš Lisac predstavil 41. idej za takojšnje povečanje prodaje in dobička v vsakem poslu. Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki!
Oglaševanje - primerjava med leti 1890, 1925 in danes. Kaj se lahko naučimo. Cena ni pomembna, izdelek ni pomemben; veliko bolj pomembno je nekaj drugega. Zakaj ljudje kupujejo? Kako prenesti sporočilo strankam v času medijskega preobilja?
Ključne besede:DVD, Aleš Lisac, dobiček, ideje, marketing, marketinške, največje napake, oglaševanje, prodaja, predavanje, pospeševanje prodaje, trženje, slovenski podjetniki, učinkovitost, knjigarna, spletna knjigarna, založbaMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:CD & DVD » Prodaja & marketing
007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička! CD & DVD » Prodaja & marketing
Korak pred konkurenco - Ideje za povečanje prodaje (CD)
Načini za povečanje prodaje in dobička, ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |