|
Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z
drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas,
da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni.
Opis vsebine:Na marketinškem predavanju, ki se je novembra odvijalo v Ljubljani, je mag. Aleš Lisac predstavil 41. idej za takojšnje povečanje prodaje in dobička v vsakem poslu. Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki!
Oglaševanje - primerjava med leti 1890, 1925 in danes. Kaj se lahko naučimo. Cena ni pomembna, izdelek ni pomemben; veliko bolj pomembno je nekaj drugega. Zakaj ljudje kupujejo? Kako prenesti sporočilo strankam v času medijskega preobilja?
Ključne besede:DVD, Aleš Lisac, dobiček, ideje, marketing, marketinške, največje napake, oglaševanje, prodaja, predavanje, pospeševanje prodaje, trženje, slovenski podjetniki, učinkovitost, knjigarna, spletna knjigarna, založbaPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() Oglejte si tudi:CD & DVD » Prodaja & marketing
007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička! CD & DVD » Prodaja & marketing
Korak pred konkurenco - Ideje za povečanje prodaje (CD)
Načini za povečanje prodaje in dobička, ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |
![]()
![]()