Opomba:Naslov izvirnika: Unleasing the Ideavirus > Moč virusne ideje - Virusni marketing > Prevod: Špela Vintar, Pavel KoltajOpis vsebine:MOČ VIRUSNE IDEJE - KAKO PRIDETE OD IDEJE DO TRŽNE EPIDEMIJE
Prenehajte nadlegovati ljudi z vsiljivim trženjem. Sprožite epidemijo s svojimi idejami, tako da spodbudite svoje kupce, da opravljajo marketing namesto vas.
Knjiga, ki je sprožila marketinško revolucijo.
V nasprotju s tradicionalno marketinško modrostjo, ki poskuša šteti, meriti in manipulirati z razširjanjem informacij, Seth Godin trdi, da se informacije najhitreje širijo med kupci samimi in ne od tržnika do kupca. Godin je ta revolucionaren koncept dialoga med kupci poimenoval virusna ideja (ideavirus), v svoji knjigi pa veselo spodbuja tržnike, da ustvarijo ugodno okolje, v katerem se bodo njihove ideje lahko množile in širile.
Godin na zelo zanimiv in poučen način predstavlja primere podjetij, kot so PayPal, Hotmail, GeoCities in celo Volkswagen, ki so uspešno razširili svoje virusne ideje. Avtor ponudi 'recept' za kreiranje virusne ideje, opiše ključne sestavine za njeno uspešno in hitro širitev ter pokaže, kako lahko vsako podjetje, veliko in majho, uspe s pomočjo virusnega trženja v svetu, ki mu ni več mar za tradicionalni marketing in oglaševanje.
"To je prevratniška knjiga. Trdi, da tržniki niso več - in ne smejo biti - v središču uspešnega marketinga. Kupec je! Ste pripravljeni na to"
"To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar."
"Seth ne samo da razume, zakaj gre, ampak to tudi jasno in razumljivo pove. Moč virusne ideje je živ dokaz za to."
Seth Godin je avtor številnih knjig med drugim tudi velike uspešnice Trženje z dovoljenjem. Sredi devetdesetih let je ustanovil Yoyodyne prvo podjetje, ki je zasnovalo akcije direktne pošte s pomočjo interneta. Med stotinami njihovih strank so bili tudi AT&T, Columbia records, H&R Block itd. Podjetje je konec devetdesetih prevzel Yahoo kjer je Godin postal podpredsednik odgovoren za direktno trženje.
Ključne besede:Seth Godin, delovanje tržišča, moč ideje, konkurenca, marketing, marketinške strategije, nakupovanje, poslovna rast, pospeševanje prodaje, potencialne stranke, prodaja, storitve, storitveni marketing, trženje, tržišče, virusne ideje, uspeh v prodajiMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:Knjige » Osebnostna rast » Motivacija
Vse v človekom življenju, vse v univerzumu, temelji na univerzalnem zakonu, in zakon blaginje in obilja je prav tako določen kot je zakon gravitacije, prav tako nezmotljiv, kot so matematični zakoni ... Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
Deluje! Slavna rdeča knjižica, ki uresniči vaše sanje
Kratek, jasen, uspešen načrt s pravili, pojasnili in predlogi - sugestijami za izboljšanje vašega življenja. Tisoči, ki so si s pomočjo te knjižice izboljšali življenje, bodo pritrdili dejstvu, da Deluje! Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba
Finančna inteligenca - knjižni komplet, 2 knjigi (Finančni uspeh, Blaginja) Wallace Delois Wattles, Orison Swett Marden
Knjiga Blaginja vsebuje 23 nadvse navdihujočih poglavij, ki bralca motivirajo in vzpodbujajo k finančni svobodi * Znanost bogatenja je zanesljiva in dostopna vsakomur. Obilje je vaša rojstna pravica. Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba
Finančni uspeh - Izkoristite moč kreativnega mišljenja
Znanost bogatenja je zanesljiva in dostopna vsakomur. Obilje je vaša rojstna pravica. Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate. |