Opis vsebine:Ideje za povečanje prodaje Bodite korak pred konkurenco in si zagotovite 52 številk mesečnika na CD-ju. Na CD-ju boste v pregledni obliki našli vseh 52 do sedaj izdanih številk Koraka pred konkurenco.
Zbrane so vse ideje, predlogi, načini za izboljšanje marketinškega pristopa in posledično povečanje prodaje vaših izdelkov od leta 1999. Kar pomeni tudi, da lahko sledite marketinškim trendom skozi leta, kaj je že bilo uporabljeno, kateri načini so še vedno aktualni in s katerim pristopom boste ustrelili čisto mimo.
V zbirki idej Korak pred konkurenco boste odkrili načine za povečanje prodaje in dobička, ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate. Seznanite se z enostavnimi, učinkovitimi in lahko razumljivimi marketinškimi metodami, ki ne bodo izpraznile vaših žepov.
Da boste vedno vsaj Korak pred konkurenco! 100 % garancija za uspeh!
Ključne besede:CD, Aleš Lisac, dobiček, elektronska knjiga, ideje, konkurenca, marketing, marketinške, prodaja, predavanje, pospeševanje prodaje, strategije, trženje, učinkovitostPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() Oglejte si tudi:CD & DVD » Prodaja & marketing
007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička! CD & DVD » Prodaja & marketing
Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 1 (CD)
Zvočna knjiga je posvečena oglasom, spoznali boste tudi, zakaj je prepričanje, da se ljudje pri nakupu odločajo izključno na podlagi nizke cene, zmotno ... CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca ![]() ![]() |