Opis vsebine:90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička!
Uvodna najava g. Boštjan Romih. Razlika med Boštjanom in Alešem? Boštjan kandidatom pri igri "Lepo je biti milijonar" ni vedno pomagal ... Aleš veliko raje pomaga in z upoštevanjem Aleševih nasvetov lahko vsak zasluži več kot samo 15 milijonov!
Na DVD-ju je posnetek predavanja v Mariboru, 16.11.2006. Na isti dan so mag. Alešu Liscu v Ljubljani podelili naslov "Predavatelj leta 2006".
Vstavite DVD v predvajalnik, udobno se namestite in prisluhnite 7 turbo idejam za povečanje prodaje!
Ključne besede:DVD, Aleš Lisac, Boštjan Romih, dobiček, ideje, marketing, marketinške, prodaja, pospeševanje prodaje, trženje, učinkovitostMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:
41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki! Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
Izognite se usodnim napakam v prodaji
10 usodnih napak, ki jih delajo prodajalci in kako se jim izogniti CD & DVD » Prodaja & marketing
Korak pred konkurenco - Ideje za povečanje prodaje (CD)
Načini za povečanje prodaje in dobička, ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička CD & DVD » Prodaja & marketing
Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)
Se sprašujete v kolikšni meri je pri prodaji izdelka pomembna cena? CD & DVD » Prodaja & marketing
Kako motivirati sebe? Kako motivirati svoje zaposlene? Kako navdušiti ljudi poleg vas? Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |