Opomba:Naslov izvirnika: Pilot vision > Podjetnik kot pilot > Prevod: Tomaž GerdinaOpis vsebine:Koliko časa porabite za predhodno načrtovanje ključnih sestankov, predstavitev in prodajnih akcij? Kako vam lahko "upočasnitev, da boste kasneje pospešili", pomaga pri doseganju boljših rezultatov?
Imate zapisan strokovni program razvoja za vas in vaše moštvo? Kdaj ste na seminar ali izobraževanje poslali svoje moštvo? Ali vam sodelavci zaupajo, da boste moštvo varno pripeljali do uspeha?
Številni tekmeci gledajo na ovire in težave na trgu le dvodimenzionalno. Svojemu razmišljanju in ravnanju dodajte tretjo dimenzijo in poletite nad konkurenco. Pilotski nadzor bralca poslovneža povabi k ogledu sveta skozi pilotove oči – da razmišlja, načrtuje in deluje drzno ter obenem disciplinirano, s samozaupanjem in natančnostjo zelo izurjenega pilota. Avtor John Michael Magness poslovnega vodjo primerja s pilotom, moštvo poslovnih sodelavcev z letalsko posadko ter stranke s potniki.
Magness razkrije sedem skrivnosti uspešnih pilotov, ki jih bralec zlahka sprejme in postane »prvi pilot« v podjetju. Začne s pilotskim nadzorom, enkratno tridimenzionalno perspektivo, značilno za najboljše pilote. Obenem prikaže, kako lahko vodilni piloti:
- uporabljajo najnovejša tehnološka odkritja,
Magnessova vsakomur dostopna modrost vas bo navdušila, prav tako pa tudi zabavne zgodbice iz letalskega sveta. V poslovnem svetu si boste zaželeli leteti više.
Ključne besede:John Michael Magness, podjetnik, podjetništvo, podjetja, poslovna rast, management, vodenje, teamsko delo, pilot, predstavitve, prodajne akcijeMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh
MISIJA: MOGOČE - KAKO USTVARITI VRHUNSKO ORGANIZACIJO, DOKLER JE ŠE ČAS Kenneth Blanchard, Terry Waghorn
Ko včerajšnji množični trg še naprej razpada na posamezne tržne niše, postaja vse bolj jasno, da bodo v prihodnosti zmagovali tisti, ki jim bo uspelo nenehno spreminjati sebe. Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
NORI NA STRANKE! - NIKOLI NI PREPOZNO, DA ZGRADITE PODJETJE, KI BO USMERJENO K STRANKAM Ken Blanchard, Jim Ballard, Fred Finch
Pot do pravilnega ravnanja s strankami > kako do organizacije ki bo pravilno ravnala s svojimi zaposlenimi, jih spodbujala k doseganju zastavljenih ciljev in služila kupcem. Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh
POSLOVANJE @ S HITROSTJO MISLI
»V nekaj sem trdno prepričan,« piše Gates. »O tem ali boste zmagovalec ali poraženec, bo odločal vaš način uporabe informacij.« CD & DVD » Prodaja & marketing
DOLOČANJE KLJUČNIH STRATEŠKIH USMERITEV PODJETJA (CD)
Zakaj je ključnega pomena, da imate cilje in kako si jih postaviti, da ne postanete zaslepljeni od vsakdanjih opravil, da ohranite vizijo podjetja in se jo držite. Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |