Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

PODJETNIK KOT PILOT

PODJETNIK KOT PILOT

Avtor: John Michael Magness

 

Cena z DDV: 9,99 €

 


Opis:

 
Koda:9789616372459
ISBN:961-6372-45-9
Vezava:Trda
Format:15 x 22 cm
Obseg:121 str.
Leto izdaje:2006
Založba:

Opomba:

Naslov izvirnika: Pilot vision > Podjetnik kot pilot > Prevod: Tomaž Gerdina


Opis vsebine:

Koliko časa porabite za predhodno načrtovanje ključnih sestankov, predstavitev in prodajnih akcij?

Kako vam lahko "upočasnitev, da boste kasneje pospešili", pomaga pri doseganju boljših rezultatov?

 

Imate zapisan strokovni program razvoja za vas in vaše moštvo?

Kdaj ste na seminar ali izobraževanje poslali svoje moštvo? Ali vam sodelavci zaupajo, da boste moštvo varno pripeljali do uspeha?

 

Številni tekmeci gledajo na ovire in težave na trgu le dvodimenzionalno. Svojemu razmišljanju in ravnanju dodajte tretjo dimenzijo in poletite nad konkurenco.

Pilotski nadzor bralca poslovneža povabi k ogledu sveta skozi pilotove oči – da razmišlja, načrtuje in deluje drzno ter obenem disciplinirano, s samozaupanjem in natančnostjo zelo izurjenega pilota. Avtor John Michael Magness poslovnega vodjo primerja s pilotom, moštvo poslovnih sodelavcev z letalsko posadko ter stranke s potniki.

 

Magness razkrije sedem skrivnosti uspešnih pilotov, ki jih bralec zlahka sprejme in postane »prvi pilot« v podjetju.

Začne s pilotskim nadzorom, enkratno tridimenzionalno perspektivo, značilno za najboljše pilote. Obenem prikaže, kako lahko vodilni piloti:

 

- uporabljajo najnovejša tehnološka odkritja,
- uspešno načrtujejo,
- svoje poznavanje in znanje posredujejo drugim in
- tako zanesljivo vodijo svoja letala.

 

Magnessova vsakomur dostopna modrost vas bo navdušila, prav tako pa tudi zabavne zgodbice iz letalskega sveta. V poslovnem svetu si boste zaželeli leteti više.

 

Ključne besede:

John Michael Magness, podjetnik, podjetništvo, podjetja, poslovna rast, management, vodenje, teamsko delo, pilot, predstavitve, prodajne akcije

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh


MISIJA: MOGOČE - KAKO USTVARITI VRHUNSKO ORGANIZACIJO, DOKLER JE ŠE ČAS

 

MISIJA: MOGOČE - KAKO USTVARITI VRHUNSKO ORGANIZACIJO, DOKLER JE ŠE ČAS

Kenneth Blanchard, Terry Waghorn

 

Ko včerajšnji množični trg še naprej razpada na posamezne tržne niše, postaja vse bolj jasno, da bodo v prihodnosti zmagovali tisti, ki jim bo uspelo nenehno spreminjati sebe.



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


NORI NA STRANKE! - NIKOLI NI PREPOZNO, DA ZGRADITE PODJETJE, KI BO USMERJENO K STRANKAM

 

NORI NA STRANKE! - NIKOLI NI PREPOZNO, DA ZGRADITE PODJETJE, KI BO USMERJENO K STRANKAM

Ken Blanchard, Jim Ballard, Fred Finch

 

Pot do pravilnega ravnanja s strankami > kako do organizacije ki bo pravilno ravnala s svojimi zaposlenimi, jih spodbujala k doseganju zastavljenih ciljev in služila kupcem.



Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh


POSLOVANJE @ S HITROSTJO MISLI

 

POSLOVANJE @ S HITROSTJO MISLI

Bill Gates

 

»V nekaj sem trdno prepričan,« piše Gates. »O tem ali boste zmagovalec ali poraženec, bo odločal vaš način uporabe informacij.«



CD & DVD » Prodaja & marketing


DOLOČANJE KLJUČNIH STRATEŠKIH USMERITEV PODJETJA (CD)

 

DOLOČANJE KLJUČNIH STRATEŠKIH USMERITEV PODJETJA (CD)

Aleš Lisac, Boštjan Ložar

 

Zakaj je ključnega pomena, da imate cilje in kako si jih postaviti, da ne postanete zaslepljeni od vsakdanjih opravil, da ohranite vizijo podjetja in se jo držite.



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

 

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Bojan Jus

 

Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Če mislite, da zmorete, ali če mislite, da ne zmorete - v obeh primerih imate prav.

Henry Ford

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.