Opis vsebine:Določanje ključnih strateških usmeritev podjetja
Pogovor Aleša Lisca in Boštjana Ložarja vam bo razkril, zakaj je ključnega pomena, da imate cilje in kako si jih postaviti, da ne postanete zaslepljeni od vsakdanjih opravil, vendar kljub vsemu ohranite vizijo podjetja in se jo držite.
Ključne besede:CD, predavanje, strateške usmeritve, podjetja, vizije, zastavljanje ciljev, poslovanje, poslovna rastMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:CD & DVD » Prodaja & marketing
007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička!
41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki! CD & DVD » Prodaja & marketing
Največje slovensko motivaKcijsko predavanje vseh časov (DVD)
DVD, iz katerega boste lahko neomejeno in kadarkoli črpali ideje za svoj posel in jih spremenili v odlično marketinško orodje CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička CD & DVD » Prodaja & marketing
DOBRO SI NAREDIL, PA NISI VELIKO PORABIL (CD)
Kdaj je primeren čas, da najameš oglaševalsko agencijo? CD & DVD » Prodaja & marketing
IDEJE ZA INOVATIVNO SPLETNO TRŽENJE (CD)
Kako svoje podjetje dobro in učinkovito predstaviti na internetu? CD & DVD » Prodaja & marketing
KAKO DO PRODAJNEGA PROCESA, KI PRINAŠA USPEH (cd)
Vas bi utegnil zanimati enostaven in transparenten sistem, ki vidno izboljša prodajo v podjetju? CD & DVD » Prodaja & marketing
KAKO IZ PODATKOV O KUPCIH NAREDITI DENAR (CD)
Kako maksimalno izkoristite podatke, ki jih imate o svojih kupcih? CD & DVD » Prodaja & marketing
Povečanje učinkovitosti v prodaji - vodenje prodaje in nagrajevanje (CD)
Večno vprašanje podjetnikov - kako znižati stroške in povečati prodajo? Vaši prodajalci niso tako uspešni kot bi si želeli? Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |