Opis vsebine:Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD) > intervju
Se sprašujete v kolikšni meri je pri prodaji izdelka pomembna cena?
Imate težave s tem, kako prodati svoj izdelek oziroma storitev za 50 eurov? Se vaš izdelek strankam zdi predrag?
Samo skušajte si predstavljati, kako težko je potem prodati izdelek za 40.000 eurov?
Obstaja človek, ki je ekspert v tem! Proda vam izdelek za 40.000 eurov brez težav.
Vprašajte Japca Jakopina, ki prodaja luksuzne izdelke – jadrnice in jahte! Zaupal vam bo na kaj vse morate biti pozorni, da lahko opravite tudi najtežjo prodajo.
Ključne besede:Aleš Lisac, Japec Jakopin, CD, predavanje, intervju, podjetja, kupci, cena, vrednost, trženje, cena, izdelki, storitve, poslovanje, poslovna rast, denar, trženje, prodajaMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha
Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička CD & DVD » Prodaja & marketing
KAKO DO PRODAJNEGA PROCESA, KI PRINAŠA USPEH (cd)
Vas bi utegnil zanimati enostaven in transparenten sistem, ki vidno izboljša prodajo v podjetju? CD & DVD » Prodaja & marketing
KAKO IZ PODATKOV O KUPCIH NAREDITI DENAR (CD)
Kako maksimalno izkoristite podatke, ki jih imate o svojih kupcih? CD & DVD » Prodaja & marketing
Kako motivirati sebe? Kako motivirati svoje zaposlene? Kako navdušiti ljudi poleg vas? Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |