Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Razumeti film

Razumeti film

Avtor: Louis Giannetti

Prevod: Andrej Hiti Ožinger, Slavica Jesenovec Petrović

 

Cena z DDV: 50,36 €

Ni zaloge

 


Opis:

 
Koda:9789616445948
Vezava:Trda
Format:19,5 x 24 cm
Obseg:620 str.
Leto izdaje:2008
Založba:
Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas, da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni.


Opis vsebine:

Razumeti film je nov celosten pregled filmske umetnosti avtorja Louisa Giannettija. Knjiga je izvirno in vrhunsko temeljno delo s področja filmske publicistike in pedagogike, ki je prvo izdajo doživelo že leta 1972, v slovenskem prevodu pa prihaja 11. izdaja.

 

Knjiga prinaša celosten pregled, od različnih vidikov pri ustvarjanju in analizi filmov do njihove kritike in recepcije. Knjiga ni razdeljena kronološko, temveč po sklopih filmskega ustvarjanja (snemanje, gibanje, montaža, igra, zgodba itd.). V dvanajstih poglavjih se tako avtor sprehodi prek vseh filmskih področij, teoretični pristop pa je izdatno podkrepljen tudi s slikovnim materialom iz filmov.



"Ko pred seboj gledam Razumeti film, nov knjižni podvig naše garažne založbe, ki je v zadnjih treh letih izdala štiri izmed pet najbolj obsežnih slovenskih filmskih knjig vseh časov, si mislim: v bistvu bi moralo iti drugače, a drugače niti ni moglo iti. Vse je začelo poleti pred štirimi leti, ko smo v Zagrebu odkrili hrvaško izdajo 1001 filma in se je hitro porodila ideja, da bi podobno velik knjižni projekt o filmu po petdesetih izdanih knjigah zastavili tudi mi. Zaradi težav smo se skoraj utopili, če nas ne bi na suho povlekla Katarina Jerin s svojimi prevajalskimi kolegicami. Na srečo smo splavali, 1001 film razprodali in ugotovili, da se je treba velikih knjižnih projektov lotiti bolj preudarno ter s profesionalci. Tako smo lani skupaj s Kinoteko in skupino prevajalcev izdali Knjigo o filmu ter Marcelov Zadnji film ter slovenski filmsko-knjižni trg oskrbeli s prepotrebno in referenčno filmsko publicistiko.

Letos mu s ponosom pridajamo še Razumeti film. A v bistvu bi moralo iti drugače, vrstni red izdanih knjig bi moral biti drugačen, če bi želeli poskrbeti za logično nadgrajevanje že izdanega. Prva knjiga bi morala biti ravno Razumeti film, ta temeljni, referenčni, od leta 1972 že enajstkrat izdani priročnik, ki je abeceda in sintaksa filmskega jezika, pojmovnik filmskega medija, praktični razlagalec zvočnih slik v gibanju. Najprej se je treba učiti abecede, da lahko potem sestavljaš stavke. Za njim bi morala iziti Zgodovina filma (Bordwell Thomposonova, čisto sveža, v angleščini je izšla marca letos), ki bo naš naslednji projekt, s katerim bi filmski medij postavili v zgodovinski kontekst, tega pa bi nadgradili s 1001 filmom in intepretirali in reintepretirali s Knjigo o filmu, Zadnjim filmom itn.

A kljub temu da smo šele z delom Razumeti film prišli na začetek umevanja in razumevanja filma, na začetek njegove pedagogike, ki se skuša sedaj spet stisniti v slovenske šole, so sedaj na vrsti koraki, ki jih mora poleg nas opraviti še kdo drug, torej spraviti Razumeti film v obtok in življenje, saj učne knjige brez svojih oznanjevalcev niso kaj dosti več kot mrtva teža papirnatih tigrov splošnega izobraževanja. Seveda pa bo knjiga Razumeti film tudi brez tega nedvomno dosegla svoj namen, saj bo s svojim domišljenim pristopom, ki ga bogatijo mnogi praktični primeri, zavzetemu bralcu tudi v lastni režiji omogočila, da ob primerni angažiranosti kar sam odstre mnoge skrivnosti filma kot medija in sugestivnega umetniškega sredstva množične komunikacije."
 - Samo Rugelj, Umco

 

Ključne besede:

Louis Giannetti, filmska produkcija, filmski zvezdniki, filmska tehnologija, kinematografija, teorija filma, filmski žanri

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:

DOKUMENTARNI FILM IN OBLAST

 

DOKUMENTARNI FILM IN OBLAST

Andrej Šprah

 

Vprašanje propagande in neigrane filmske produkcije v času med oktobrsko revolucijo in drugo svetovno vojno



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Knjige o filmu


40 UDARCEV - Slovenska filmska publicistika o slovenskem in jugoslovanskem filmu v obdobju 1949–1988

 

40 UDARCEV - Slovenska filmska publicistika o slovenskem in jugoslovanskem filmu v obdobju 1949–1988

Zdenko Vrdlovec (ur.)

 

V knjigi so zbrana imena več generacij, ki predstavljajo nekdanjo in današnjo intelektualno elito z najrazličnejših področij – od književnosti, prek družbenopolitične sfere, pa vse do filmske misli.



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Knjige o filmu


DO ZADNJEGA VALA - VELIKA RETROSPEKTIVA EVROPSKEGA FILMA

 

DO ZADNJEGA VALA - VELIKA RETROSPEKTIVA EVROPSKEGA FILMA

Denis Valič (ur.)

 

Ob enem največjih mednarodnih kulturnih dogodkov, ki jih je bila deležna Ljubljana, Evropskem mesecu kulture, je Slovenska kinoteka pripravila veličastno retrospektivo evropskega filma – od obdobja novih valov do devetdesetih let.


RESNIČNOST IN RESNICA V DOKUMENTARNEM FILMU

 

RESNIČNOST IN RESNICA V DOKUMENTARNEM FILMU

Filip Robar Dorin

 

Razvoj in dosežki neumišljenega filma v svetu in doma


Sir Charles Chaplin - Poklon geniju filmske tišine

 

Sir Charles Chaplin - Poklon geniju filmske tišine

Dušan Rutar, Mitja Reichenberg

 

Sir Charles Spencer Chaplin, imenovan tudi Charlie, Charlot ali kar Mali potepuh (little tramp) je zapustil izjemen filmski opus – tako po številu filmov, kakor tudi po umetniški teži, ki je neprecenljiva



Knjige » Književnost * leposlovje » Avtobiografije & biografije


SLOVENSKE FILMSKE ZVEZDE

 

SLOVENSKE FILMSKE ZVEZDE

Lilijana Nedić, Stojan Pelko, Marcel Štefančič, jr., Silvan Furlan, Bojan Kavčič, Majda Širca

 

"Slovenski film je naredil tisto, o čemer je Hollywood le fantaziral: zvezdniški sistem brez filma."


Svetovna zgodovina filma

 

Svetovna zgodovina filma

David Bordwell, Kristin Thompson

 

S knjigo Svetovna zgodovina filma dobiva slovenščina po 50 letih znova popoln pregled nad celotno filmsko zgodovino in hkrati najobsežnejšo knjigo o tej temi na splošno.



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Knjige o filmu


V KRALJESTVU FILMA - Fotozgodovina slovenskega filma, filmografija 1905–1945

 

V KRALJESTVU FILMA - Fotozgodovina slovenskega filma, filmografija 1905–1945

Lilijana Nedić, Zdenko Vrdlovec (ur.), Stojan Pelko, Silvan Furlan, Bojan Kavčič

 

Zgodovina drobcev, drobcev "ugodja" - povsem subjektivna fotozgodovina, ki pa hkrati podaja tudi nekatera objektivna dejstva



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Knjige o filmu


ZADNJI FILM - VZPON IN PROPAD NOVEGA HOLLYWOODA I., II.

 

ZADNJI FILM - VZPON IN PROPAD NOVEGA HOLLYWOODA I., II.

Marcel Štefančič, jr.

 

Knjiga prinaša celovit zgodovinski pregled in analizo filmske produkcije, ki je nastala v plodovitem obdobju ameriške filmske industrije, ko so vladali režiserji kot Steven Spielberg in George Lucas



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Filmska umetnost » Knjige o filmu


ZGODOVINA FILMA I.

 

ZGODOVINA FILMA I.

David Bordwell, Kristin Thompson

 

Zgodovina filma I zajema obdobje, ki sega od predzgodovine filma, ko so se oblikovali pogoji za nastanek tehnike gibljivih slik, pa do filmske produkcije, ki je nastajala med II. svetovno vojno.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Edino, ob čemer se lahko opajamo, je življenje. To je blago opojno sredstvo, toda z dolgotrajnim učinkom.

Anthony de Mello

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.