Avtor - Igor ArihIgor Arih se je rodil leta 1964 v Vodnjanu. Že v času študija v Ljubljani je bil soustanovitelj agencije Futura. Po desetih letih v Futuri se je odločil za samostojno pot in ustanovil svojo agencijo, v kateri je danes zaposlenih 13 ljudi. Agencij skrbi za izrano število zunanjih naročnikov ter za lastne projekte, kot sta Kokoška in Wannabesociety ter glasbeno založbo s studijem Dom svobode. Razvoj lastnih blagovnih znamk in poglobljeno razumevanje glasbe, kot najbolj nematerijalnega izdelka je Igorju velika inspiracija za vodenje tujih znamk. Igor nas rad spominja, da je rock'n'roll iniciral globalizacijo, kot jo poznamo danes.
Za svojo ustvarjalnost je Igor prejel tudi več domačih in tujih mednarodnih nagrad na oglaševalskih in oblikovalskih tekmovanjih kreativnosti. Leta 1997 je bil član žirije za tisk v Cannesu, do sedaj edini slovenski predstavnik v žiriji tega največjega svetovnega oglaševalskega festivala. Bil je tudi član številnih drugih mednarodnih festivalov. Danes svojih del na festivale ne pošilja več, saj trdi, da bi morali ta prostor odpreti le mladim, ki se šele uveljavljajo v oglaševalskem poslu.
Cena z DDV: 39,65 €
Cena z DDV: 29,27 €
|