Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Avtor - Igor Arih

Igor Arih se je rodil leta 1964 v Vodnjanu. Že v času študija v Ljubljani je bil soustanovitelj agencije Futura. Po desetih letih v Futuri se je odločil za samostojno pot in ustanovil svojo agencijo, v kateri je danes zaposlenih 13 ljudi. Agencij skrbi za izrano število zunanjih naročnikov ter za lastne projekte, kot sta Kokoška in Wannabesociety ter glasbeno založbo s studijem Dom svobode. Razvoj lastnih blagovnih znamk in poglobljeno razumevanje glasbe, kot najbolj nematerijalnega izdelka je Igorju velika inspiracija za vodenje tujih znamk. Igor nas rad spominja, da je rock'n'roll iniciral globalizacijo, kot jo poznamo danes.

 

Za svojo ustvarjalnost je Igor prejel tudi več domačih in tujih mednarodnih nagrad na oglaševalskih in oblikovalskih tekmovanjih kreativnosti. Leta 1997 je bil član žirije za tisk v Cannesu, do sedaj edini slovenski predstavnik v žiriji tega največjega svetovnega oglaševalskega festivala. Bil je tudi član številnih drugih mednarodnih festivalov. Danes svojih del na festivale ne pošilja več, saj trdi, da bi morali ta prostor odpreti le mladim, ki se šele uveljavljajo v oglaševalskem poslu.

 

Stran 1 od 1     << < 1 > >>
Izberite stran: Razvrstite po:
DOBRO SI NAREDIL, PA NISI VELIKO PORABIL (CD) DOBRO SI NAREDIL, PA NISI VELIKO PORABIL (CD)

Avtor: Aleš Lisac, Igor Arih

 

Kdaj je primeren čas, da najameš oglaševalsko agencijo?

 

Cena z DDV: 39,65 €

Iz mojih čevljev - Osnove dinamičnih komunikacij in sedem smrtnih komunikacijskih grehov Iz mojih čevljev - Osnove dinamičnih komunikacij in sedem smrtnih komunikacijskih grehov

Avtor: Igor Arih

 

Načini vodenja dinamičnih komunikacij, rezultati vodenja projektov za različne naročnike kot tudi za lastne blagovne znamke ...



Artikel se nahaja še v naslednjih kategorijah:

Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh

 

Cena z DDV: 29,27 €

Stran 1 od 1     << < 1 > >>
Izberite stran: Razvrstite po:

e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Izgovorjena beseda prevzame oblast nad nami. Nad neizgovorjeno besedo pa vladamo mi.

Arabski pregovor

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.