Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Peter Krebelj (magister poslovnih ved) je diplomiral na Fakulteti za računalništvo in informatiko, magisterij pa je opravil na Ekonomski fakulteti. Kot pedagog je zaposlen na Srednji šoli tehniških strok, kjer poučuje računalništvo.
Peter Krebelj je avtor več računalniških priročnikov 'Python 3 za začetnike'; 'Blender 3D za začetnike'; HTML in CSS za začetnike; Spoznavamo Windows 10, učbenikov s področja računalništva in informatike ter poučne pravljice za otroke 'Markovo računalniško popotovanje'.
Ljubiteljsko se ukvarja s fotografijo. Njegova priljubljena tema so motivi iz narave in krajinska fotografija. Na svojih potovanjih in sprehodih dokumentira okolico skozi objektiv in ujame številne drobne motive, ki bi sicer ostali neopaženi. Njegove fotografije so prikaz drobnih trenutkov v življenju pokrajin in narave, ki so ostali zabeleženi na fotografiji.
Če si pastirček je nadvse pomembno, da za svoje ovčice dobro skrbiš. Ker pa v gorah mladega pastirčka včasih premaga osamljenost, mu mora veselje včasih pričarati kar čarobna piščal. Prisrčna slikanica avtorja Petra Kreblja. /...
Poučna slikanica o dečku in računalniku. Mali Marko, ki je ravno dopolnil svoj 10. rojstni dan, sanjari o različnih rečeh. Najraje pa bi igral računalniške igrice ...
Uporaba računalnika je postala vsakdanje opravilo. Brskanje po spletu, iskanje novic, pošiljanje elektronske pošte in komunikacija preko družbenih omrežij. Vse to se je mogoče naučiti, potrebno je le malce pozitivne energije in želje, da boste tudi vi izv
Blender je močno orodje, s katerim lahko izdelamo popolnoma profesionalne izdelke. Če imate smisel za oblikovanje, željo po 3D modeliranju in animiranju, potem si le vzemite čas za nasvete, prikaz dela in še kaj, kar vam bo pomagalo vstopiti v 3D svet ...
Skozi knjigo se bomo sprehodili skozi značilnosti pisanja kode HTML, oblikovanja spletnih strani s pomočjo kode CSS kot se tudi posvetili primerom, ki nam bodo služili za izhodišče pri prikazu rešitev.
V kompletu slikanic avtorja Petra Kreblja, se srečata svetova dveh dečkov. Marko spoznava svet računalnika, pastirček Tonček pa si dneve krajša z igranjem na čarobno piščal.
Ste kdaj imeli kakšno zamisel in ste si želeli izdelati svojo aplikacijo ali preprosto igro? Zakaj pa ne! Orodje MIT App Inventor 2 vam omogoča, da se izdelave aplikacij Android lotite sami, brez naprednega znanja programiranja.
S priročnikom SPOZNAJMO HTML5 boste spoznali osnove okolja HTML, kjer se bomo usmerili predvsem v zadnjo različico HTML5. Nekaj stvari je podobnih ali celo enakih, kot so bile v pretekli različici HTML4. Ker pa je pomembno, da držimo korak s časom, bomo p