Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

O slikarstvu

O slikarstvu

Avtor: Milan Butina

 

Cena z DDV: 29,00 €

 


Opis:

 
ISBN:9616122223
Zbirka:Likovna umetnost
Vezava:Trda
Format:16,5 x 24 cm
Obseg:292 str.
Leto izdaje:1997
Založba:


Opis vsebine:

Knjiga prinaša izbor likovnoteoretičnih spisov znanega slovenskega likovnega teoretika in praktika. široki mislec dr. Milan Butina v njih razpravlja o likovni umetnosti, pri tem pa nameni največ prostora slikarstvu. Pronicljive, tehtne in poglobljene likovnoteoretične sestavke dopolnjujeta natančni kazali imen in pojmov. Besedilo bogato opremljajo in ponazarjajo slike, skice in sheme.

 

S knjigo želi avtor spodbuditi mlade likovne teoretike s temami, ki jih sam ni dovolj razvil in raziskal. Želi, da nadaljujejo z razvijanjem tem, ki so v spisih nakazane, pa ne do konca izpeljane in domišljene, ter se lotijo še nedotaknjenih likovnoteoretičnih problemov.

 

Pričujoči izbor se najprej ukvarja z mestom likovne umetnosti v kulturi, vlogo roke in tipa pri ustvarjanju likovne umetnine ter načne problematiko definicije likovnega jezika. Govori o razmerju med likovno teorijo in teorijo likovne umetnosti, o odnosu med likovno umetnostjo in estetiko. Povezuje likovno umetnost in teorijo komunikacije. Zanimiv je spis o opičjem in abstraktnem slikarstvu, prav tako razmišljanje o modernem slikarstvu in industrializaciji.
Priročnik se zaključi z obsežno predstavitvijo značilnosti srednjeveškega slikarstva, ki ga je odločilno zaznamovalo krščanstvo. V prvem delu opiše družbene okoliščine, v katerih so nastajale srednjeveške slikarije, v drugem delu pa se osredotoči na likovni jezik tega obdobja.

 

Drugi del tako govori o likovnem pomenu čiste barve, vertikali, frontalnosti figur in simetrali prostora. Avtor se ustavi ob pomenu leve in desne strani, zvračanju v slikovno ravnino in obrnjeni perspektivi. Ukvarja se z vlogo časa, portretom v srednjem veku, linearnostjo, barvnostjo in izrazom ter razkriva razloge za prehod v novo slikarstvo.

 

Avtor izrazi v priročniku tudi željo, naj se razvijanja likovne teorije lotijo aktivni likovni umetniki, ker je prepričan, da lahko likovno teorijo pravilno in smiselno razvijejo predvsem likovni ustvarjalci sami. Dobra teorija namreč lahko požene samo iz korenin dobre prakse.

 

POGLAVJA: Likovno ali upodabljajoče, Vprašanja likovne umetnosti, Mesto likovne umetnosti v kulturi, Roka in tip, Znanstveniki, umetniki in imaginacija, O problematiki definicije likovnega jezika, Likovna teorija in teorija likovne umetnosti, O odnosu likovna umetnost – estetika, Prispodoba o drevesu, Likovna umetnost kot proizvod stiske, Likovna umetnost in teorija komunikacije, Opičje slikarstvo in abstraktno slikarstvo, Moderno slikarstvo in industrializacija, Srednjeveško slikarstvo (I.. del, II. del) ...

 

Ključne besede:

abstraktno slikarstvo, likovnoteoretični spisi, likovna teorija, slikarstvo, Milan Butina, likovna umetnost, ustvarjanje likovne umetnine, moderno slikarstvo, umetniki in imaginacija, srednjeveško slikarstvo

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Slikarstvo & likovni priročniki » O slikarstvu


RAZMISLEKI O SLIKARSTVU

 

RAZMISLEKI O SLIKARSTVU

Tomaž Gorjup

 

Znani slovenski slikar in univerzitetni profesor nam podaja svoja razmišljanja o slikarstvu skozi osebno izkušnjo.



Knjige » Učbeniki & učila & učenje » Učbeniki » Likovni pouk


Uvod v likovno oblikovanje

 

Uvod v likovno oblikovanje

Milan Butina

 

Priročnik je v prvi vrsti namenjen dijakom oblikovnih šol, da bi svojo poklicno izbiro znali umestiti med druge poklice in dejavnosti. Avtor se v knjigi ukvarja predvsem z mestom likovnega oblikovanja v mnoštvu človekovih dejavnosti.



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Slikarstvo & likovni priročniki » Likovni priročniki


Barvna metrika - Zbrano gradivo

 

Barvna metrika - Zbrano gradivo

 

Barvna metrika - Zbrano gradivo - Referati in članki


MALA LIKOVNA TEORIJA

 

MALA LIKOVNA TEORIJA

Milan Butina

 

Temeljni učbenik likovne teorije na visokošolski ravni in obenem široko uporaben priročnik povezuje likovno teorijo in psihologijo.


Psihologija barv

 

Psihologija barv

Anton Trstenjak

 

Knjiga Psihologija barv vsebuje celoto Trstenjakovih odkritij in spoznanj v psihologiji barv ...



Knjige » Umetnost v sliki in besedi » Estetika & o umetnosti


PSIHOLOŠKA PODLAGA VIZUALNE UMETNOSTI

 

PSIHOLOŠKA PODLAGA VIZUALNE UMETNOSTI

Vid Pečjak

 

Avtor se v tej knjigi ukvarja s povezavo oziroma z vplivom psiholoških dejavnikov na vizualno umetnost.



Knjige » Naravoslovje, znanost, živali » Naravoslovje & ekologija » Poljudna znanost


SVET SVETLOBE IN BARV (Rabljena knjiga)

 

SVET SVETLOBE IN BARV (Rabljena knjiga)

Miroslav Adlešič

 

697 slik, med njimi 42 na barvnih prilogah ter 37 razpredelnic



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Če mislite, da zmorete, ali če mislite, da ne zmorete - v obeh primerih imate prav.

Henry Ford

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.