Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z
drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas,
da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni.
Opis vsebine:Dramatično povečajte svojo sposobnost prodajanja in se naučite, kako nadzorovati misli svoje potencialne stranke s pomočjo 30 psiholoških sprožilcev, s katerimi boste stranko motivirali, vplivali nanjo in jo prepričali v nakup.
Odkrijte skrivnost, ki jo pozna le malo prodajnih strokovnjakov, a z njo lahko podvojite odziv na ponudbo.
Pravi prikriti psihološki sprožilci, ki stranko motivirajo, vplivajo nanjo in jo navdihnejo, da se odloči za nakup, so pogosto neznanka celo večini izkušenih prodajalcev. A prav poznavanje teh sprožilcev je lahko močno orožje v bitki za stranke.
Številni izmed njih so zelo subtilni, nekateri popolnoma nepričakovani, spet tretje pa verjetno prav zdaj uporabljate, a se jih ne zavedate ...
"Eden najuspešnejših marketinških gurujev vseh časov." - Success Magazine
Ne odlašajte z nakupom knjige Sprožilci, saj boste z njo izboljšali svoje marketinško znanje in vse vidike svoje prodaje.
Iz vsebine:
Kako sem naročal sladoled
Ključne besede:30 prodajnih orodij, Joseph Sugarman, kupci, marketing, marketinški, marketinški guru, nakupovanje, podjetja, prodaja, psihološki sprožilci, prodajna orodja, poslovna rast, pospeševanje prodaje, sprožilci, stranke, trgovineMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička CD & DVD » Prodaja & marketing
KAKO DO PRODAJNEGA PROCESA, KI PRINAŠA USPEH (cd)
Vas bi utegnil zanimati enostaven in transparenten sistem, ki vidno izboljša prodajo v podjetju? CD & DVD » Prodaja & marketing
Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)
Se sprašujete v kolikšni meri je pri prodaji izdelka pomembna cena? Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate. Knjige » Književnost * leposlovje » Zgodbe
Knjiga predstavlja učinkovito, čeprav preprosto zgodbo, ki prikazuje, kako ustvariti več prodaje, in se odpovedati prodajnim "trikom", ki pri današnjih zahtevnih in poučenih kupcih ne delujejo več. Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |