![]() ![]()
Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z
drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas,
da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni.
Opis vsebine:Dramatično povečajte svojo sposobnost prodajanja in se naučite, kako nadzorovati misli svoje potencialne stranke s pomočjo 30 psiholoških sprožilcev, s katerimi boste stranko motivirali, vplivali nanjo in jo prepričali v nakup.
Odkrijte skrivnost, ki jo pozna le malo prodajnih strokovnjakov, a z njo lahko podvojite odziv na ponudbo.
Pravi prikriti psihološki sprožilci, ki stranko motivirajo, vplivajo nanjo in jo navdihnejo, da se odloči za nakup, so pogosto neznanka celo večini izkušenih prodajalcev. A prav poznavanje teh sprožilcev je lahko močno orožje v bitki za stranke.
Številni izmed njih so zelo subtilni, nekateri popolnoma nepričakovani, spet tretje pa verjetno prav zdaj uporabljate, a se jih ne zavedate ...
"Eden najuspešnejših marketinških gurujev vseh časov." - Success Magazine
Ne odlašajte z nakupom knjige Sprožilci, saj boste z njo izboljšali svoje marketinško znanje in vse vidike svoje prodaje.
Iz vsebine:
Kako sem naročal sladoled
Ključne besede:30 prodajnih orodij, Joseph Sugarman, kupci, marketing, marketinški, marketinški guru, nakupovanje, podjetja, prodaja, psihološki sprožilci, prodajna orodja, poslovna rast, pospeševanje prodaje, sprožilci, stranke, trgovinePrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() ![]() ![]() Oglejte si tudi:Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička CD & DVD » Prodaja & marketing
KAKO DO PRODAJNEGA PROCESA, KI PRINAŠA USPEH (cd)
Vas bi utegnil zanimati enostaven in transparenten sistem, ki vidno izboljša prodajo v podjetju? CD & DVD » Prodaja & marketing
Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)
Se sprašujete v kolikšni meri je pri prodaji izdelka pomembna cena? Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate. Knjige » Književnost * leposlovje » Zgodbe
Knjiga predstavlja učinkovito, čeprav preprosto zgodbo, ki prikazuje, kako ustvariti več prodaje, in se odpovedati prodajnim "trikom", ki pri današnjih zahtevnih in poučenih kupcih ne delujejo več. Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca ![]() ![]() |