Opis vsebine:Druga zvočna knjiga Korak pred konkurenco vam bo razkrila več o psihologiji vaših potencialnih strank. Naučili se boste napisati prodajno pismo zaradi katerega vas bodo kupci zasuli z naročili? Kako pripraviti učinkovite tiskane oglase? Ali veste kaj hočete z oglasom doseči?
Katere so ključne sestavine oglasa. Ali se bo vložek v oglaševanje obrestoval? Razlogi, zakaj večina oglasov ne povrne investicije vanje. Testiranje oglasov - kako preprečiti metanje denarja skozi okno.
Iz vsebine:
Uvod 2:04
Ključne besede:CD, Aleš Lisac, cene, dobiček, ideje, izdelki, konkurenca, marketing, marketinške, nakupovanje, oglaševanje, prodaja, prodajna pisma, pospeševanje prodaje, strategije, storitve, trženje, učinkovitost, zvočna knjiga, spletna knjigarna, knjigarna, e-knjigarneMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:CD & DVD » Prodaja & marketing
007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička!
41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki! CD & DVD » Prodaja & marketing
Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 1 (CD)
Zvočna knjiga je posvečena oglasom, spoznali boste tudi, zakaj je prepričanje, da se ljudje pri nakupu odločajo izključno na podlagi nizke cene, zmotno ... CD & DVD » Prodaja & marketing
Največje slovensko motivaKcijsko predavanje vseh časov (DVD)
DVD, iz katerega boste lahko neomejeno in kadarkoli črpali ideje za svoj posel in jih spremenili v odlično marketinško orodje CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |