Opis vsebine:Zvočna knjiga Korak pred konkurenco je posvečena oglasom: zakaj je ponavljanje oglasov nujno za uspešno trženje izdelkov, kaj imata skupnega oglaševanje in glasba, koristi, ki jih prinaša ponavljanje oglasov. Spoznali boste tudi, zakaj je prepričanje, da se ljudje pri nakupu odločajo izključno na podlagi nizke cene, zmotno, kaj so aktivatorji in zakaj se to splača vedeti?
Iz vsebine:
Uvod 2:03
Ključne besede:CD, Aleš Lisac, cene, dobiček, ideje, izdelki, konkurenca, marketing, marketinške, nakupovanje, oglaševanje, prodaja, pospeševanje prodaje, strategije, storitve, trženje, učinkovitost, zvočna knjigaMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:CD & DVD » Prodaja & marketing
007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička! CD & DVD » Prodaja & marketing
17 kozmetičnih izboljšav za povečanje učinkovitosti vsakega marketinškega dokumenta (DVD)
Želite odkriti, kako z minimalnimi spremembami vaših prodajnih pisem, ponudb in oglasov povečati odziv za 26,7 % in več? CD & DVD » Prodaja & marketing
41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki! CD & DVD » Prodaja & marketing
Korak pred konkurenco, zvočna knjiga 2 (CD)
Druga zvočna knjiga Korak pred konkurenco vam bo razkrila več o psihologiji vaših potencialnih strank CD & DVD » Prodaja & marketing
Največje slovensko motivaKcijsko predavanje vseh časov (DVD)
DVD, iz katerega boste lahko neomejeno in kadarkoli črpali ideje za svoj posel in jih spremenili v odlično marketinško orodje CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |