Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA

Avtor: Bojan Jus

 

Cena z DDV: 18,97 €

 


Opis:

 
Koda:9789616312073
Vezava:Mehka
Format:14 x 21 cm
Obseg:144 str.
Leto izdaje:2000
Založba:


Opis vsebine:

Želja - Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca

 

Uvodni del knjige Želja je zanimiv prikaz avtorjevega vodenja podjetja v težavnem okolju, zagotavljanja finančnih sredstev, pogajanja z dobavitelji, upniki in delavci ter reševanja proizvodnih zapletov.



Temu sledi teoretična razlaga vrednostne analize, katere rezultat so manjši stroški poslovanja ter večja vrednost izdelka oz. storitve v očeh kupca.



Teoretični pristopi so ponazorjeni z izračuni in praktičnimi primeri uporabe. Avtor je priznan ekonomski strokovnjak za področje vrednostne analize.


O AVTORJU

Bojan Jus ima za seboj zanimivo poklicno pot. Prvih nekaj let po končanem študiju na FNT v Ljubljani (diplomiral je na fizikalni kemiji) je bil zaposlen v perspektivnem srednjevelikem podjetju, ki je bilo že takrat, v sedemdesetih letih, v delni lasti velikega nemškega podjetnika.

 

Pri delu se je seznanil z nemškim pogledom na proizvodnjo in znanostjo o delu nasploh. Osem let je bil zaposlen kot srednješolski profesor matematike, fizike, kemije, računalništva in blagoznanstva. "To je bilo najlepše obdobje v mojem življenju. Toliko življenjske radosti, optimizma in mladostnega veselja okoli mene in v meni! Počutil sem se res lepo ..." pravi Bojan o tem obdobju svojega življenja.

 


Naslednjih osem let je bil zaposlen v velikem, modernem podjetju, kjer se je z velikim veseljem in zagnanostjo ukvarjal z znanostjo o delu. Dodatno se je izobraževal pri REFI, sodeloval pri velikem številu projektov, analiziral in raziskoval delovne poteke in aktivno sodeloval pri številnih organizacijskih in tehnoloških racionalizacijah v svojem in v drugih podjetjih.

 

Začel se je resno ukvarjati z vrednostno analizo. Dobil je nekaj zanimivih ponudb za vodnje podjetja in tako se je odločil sprejeti ponujeno delovno mesto direktorja tovarne stavbnega pohištva. Temu poslu se je za nekaj časa popolnoma predal, vendar se je po skoraj dveh letih odločil za mirnejše življenje.

 


Ob rednem delu pa nikoli ni popolnoma opustil analiz in raziskav delovnih potekov in vrednostne analize. Pogosto predava na REFA (metode za racionalizacijo proizvodnih procesov) seminarjih, kot svetovalec sodeluje s proizvodnimi in storitvenimi  podjetji, predava na Visoki šoli za podjetništvo, objavlja strokovne članke in publikacije, pripravlja študijsko gradivo in sodeluje pri domačih in mednarodnih projektih.


Vsa dela avtorja.

 

Ključne besede:

Bojan Jus, poslovna rast, podjetja, dobiček, stroški poslovanja, vrednostne analize, cilji, izdelki, kupci, proizvajalci

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh


9 laži, zaradi katerih vaš posel ne uspeva, kot bi lahko ... in resnica, ki ga bo osvobodila

 

9 laži, zaradi katerih vaš posel ne uspeva, kot bi lahko ... in resnica, ki ga bo osvobodila

Steve Chandler, Sam Beckford

 

V knjigi boste našli devet najpogostejših (in ponavadi usodnih) poslovnih mitov in preproste in navdihujoče rešitve za težave, ki si jih samostojni podjetniki ter lastniki majhnih podjetij povzročajo iz dneva v dan.



Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance


CENA PRILOŽNOSTI

 

CENA PRILOŽNOSTI

Bill Quain

 

Razmerje med ceno in dobičkom in kaj to pomeni za vaše podjetje >Poskrbite, da boste razumeli svoj posel



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha

 

KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha

Christine Harvey, Bill Sykes

 

Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo



Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh


MISIJA: MOGOČE - KAKO USTVARITI VRHUNSKO ORGANIZACIJO, DOKLER JE ŠE ČAS

 

MISIJA: MOGOČE - KAKO USTVARITI VRHUNSKO ORGANIZACIJO, DOKLER JE ŠE ČAS

Kenneth Blanchard, Terry Waghorn

 

Ko včerajšnji množični trg še naprej razpada na posamezne tržne niše, postaja vse bolj jasno, da bodo v prihodnosti zmagovali tisti, ki jim bo uspelo nenehno spreminjati sebe.


NAUČITE SE ZASLUŽITI

 

NAUČITE SE ZASLUŽITI

Peter Lynch

 

Finančni zvezdnik vzajemnih skladov Peter Lynch in John Rothchild razlagata temeljna načela vlaganja in poslovanja v knjigi, ki bo koristila in zabavala vsakogar od najstnikov naprej



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



CD & DVD » Prodaja & marketing


Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)

 

Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)

Aleš Lisac, Japec Jakopin

 

Se sprašujete v kolikšni meri je pri prodaji izdelka pomembna cena?


Moja orodja

 

Moja orodja

Bojan Jus

 

Strokovnjak za delovne poteke, organizacijske in tehnološke racionalizacije in vrednostno analizo, Bojan Jus vam v knjigi predstavlja: univerzalna in specifična orodja industrijske tehnike.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Knjige moramo prav tako pazljivo in strastno prebirati, kakor so jih pazljivo in strastno napisali.

George Elliot

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.