Opis vsebine:Želja - Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca
Uvodni del knjige Želja je zanimiv prikaz avtorjevega vodenja podjetja v težavnem okolju, zagotavljanja finančnih sredstev, pogajanja z dobavitelji, upniki in delavci ter reševanja proizvodnih zapletov.
O AVTORJUBojan Jus ima za seboj zanimivo poklicno pot. Prvih nekaj let po končanem študiju na FNT v Ljubljani (diplomiral je na fizikalni kemiji) je bil zaposlen v perspektivnem srednjevelikem podjetju, ki je bilo že takrat, v sedemdesetih letih, v delni lasti velikega nemškega podjetnika.
Pri delu se je seznanil z nemškim pogledom na proizvodnjo in znanostjo o delu nasploh. Osem let je bil zaposlen kot srednješolski profesor matematike, fizike, kemije, računalništva in blagoznanstva. "To je bilo najlepše obdobje v mojem življenju. Toliko življenjske radosti, optimizma in mladostnega veselja okoli mene in v meni! Počutil sem se res lepo ..." pravi Bojan o tem obdobju svojega življenja.
Začel se je resno ukvarjati z vrednostno analizo. Dobil je nekaj zanimivih ponudb za vodnje podjetja in tako se je odločil sprejeti ponujeno delovno mesto direktorja tovarne stavbnega pohištva. Temu poslu se je za nekaj časa popolnoma predal, vendar se je po skoraj dveh letih odločil za mirnejše življenje.
Vsa dela avtorja.
Ključne besede:Bojan Jus, poslovna rast, podjetja, dobiček, stroški poslovanja, vrednostne analize, cilji, izdelki, kupci, proizvajalciMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh
9 laži, zaradi katerih vaš posel ne uspeva, kot bi lahko ... in resnica, ki ga bo osvobodila
V knjigi boste našli devet najpogostejših (in ponavadi usodnih) poslovnih mitov in preproste in navdihujoče rešitve za težave, ki si jih samostojni podjetniki ter lastniki majhnih podjetij povzročajo iz dneva v dan. Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
Razmerje med ceno in dobičkom in kaj to pomeni za vaše podjetje >Poskrbite, da boste razumeli svoj posel Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha
Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh
MISIJA: MOGOČE - KAKO USTVARITI VRHUNSKO ORGANIZACIJO, DOKLER JE ŠE ČAS Kenneth Blanchard, Terry Waghorn
Ko včerajšnji množični trg še naprej razpada na posamezne tržne niše, postaja vse bolj jasno, da bodo v prihodnosti zmagovali tisti, ki jim bo uspelo nenehno spreminjati sebe.
Finančni zvezdnik vzajemnih skladov Peter Lynch in John Rothchild razlagata temeljna načela vlaganja in poslovanja v knjigi, ki bo koristila in zabavala vsakogar od najstnikov naprej CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička CD & DVD » Prodaja & marketing
Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)
Se sprašujete v kolikšni meri je pri prodaji izdelka pomembna cena?
Strokovnjak za delovne poteke, organizacijske in tehnološke racionalizacije in vrednostno analizo, Bojan Jus vam v knjigi predstavlja: univerzalna in specifična orodja industrijske tehnike. |